Onko sinulla hyvä itseluottamus?
Kommentit (27)
Yksittäisissä asioissa välillä ei, saatan jännittää jos tulee näytön paikka, esim julkinen esiintyminen. Isoissa asioissa joo. Yritän olla muille niin hyvä kuin pystyn ja itselleni myös, osaan tehdä päätöksiä joihin olen pysyvästi tyytyväinen. Mitkään isot asiat ei kaduta ja koen onnistuneeni elämässä ihan riittävän hyvin.
Itseluottamus ja itsetunto menevät vähän käsi kädessä. Jos toista ei ole niin ei se toinenkaan yleensä kovin hyvä ole. Minulla kumpaakin riittävsti omiin tarpeisiin.
Kyllä varmaan. Kokoomusta äänestelen.
Ei ole eikä tyhjiöpumppu kasvata itsetuntoa.
Voiko olla hyvä itseluottamus, vaikka olisi pska lähes kaikessa? Kaikki aina sanoo, että varmasti olet hyvä jossain, mutta minä en todellakaan ole hyvä yhtään missään.
On, olen paras työssäni esim. ja uskallan olla oma itseni mitään esittämistä kenen seurassa tahansa.
Jo teini-ikäisenä huomasin että voin olla mitä olen, itsevarmuuteni siitä alkaen on kasvanut ja on nyt riittävä, enempää en tarvitse.
Olen oman elämäni Jezebel, jos kuvannollinen ilmaisu sallitaan, vapaa ja voimaa täynnä elää elämääni omalla tavallani.
Ja totta puhuen työpaikat usein menevätkin niille, jotka osaavat parhaiten esittää tietävänsä ja osaavansa kaiken vaikka ovat lopulta ihan typeryksiä.