Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä itseluottamus?

Vierailija
05.08.2022 |

Minulla on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan surkea, en pidä itseäni yhtään minään. Korkeakoulututkinnonkin mielestäni suoritin jotenkin huijaamalla tai pääsin säälistä läpi. Epäilen jatkuvasti omia näkemyksiäni ja pidän kaikkia muita älykkäämpinä ja parempina. En uskalla edes hakea kunnollisia työpaikkoja, kun olen varma, että nauravat mun surkeudelle.

Ja totta puhuen työpaikat usein menevätkin niille, jotka osaavat parhaiten esittää tietävänsä ja osaavansa kaiken vaikka ovat lopulta ihan typeryksiä.

Vierailija
22/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisissä asioissa välillä ei, saatan jännittää jos tulee näytön paikka, esim julkinen esiintyminen. Isoissa asioissa joo. Yritän olla muille niin hyvä kuin pystyn ja itselleni myös, osaan tehdä päätöksiä joihin olen pysyvästi tyytyväinen. Mitkään isot asiat ei kaduta ja koen onnistuneeni elämässä ihan riittävän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus ja itsetunto menevät vähän käsi kädessä. Jos toista ei ole niin ei se toinenkaan yleensä kovin hyvä ole. Minulla kumpaakin riittävsti omiin tarpeisiin.

Vierailija
24/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Kokoomusta äänestelen.

Vierailija
25/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tyhjiöpumppu kasvata itsetuntoa.

Vierailija
26/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla hyvä itseluottamus, vaikka olisi pska lähes kaikessa? Kaikki aina sanoo, että varmasti olet hyvä jossain, mutta minä en todellakaan ole hyvä yhtään missään.

Vierailija
27/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen paras työssäni esim. ja uskallan olla oma itseni mitään esittämistä kenen seurassa tahansa.

Jo teini-ikäisenä huomasin että voin  olla mitä olen, itsevarmuuteni siitä alkaen on kasvanut ja on nyt riittävä, enempää en tarvitse.

Olen oman elämäni Jezebel, jos kuvannollinen ilmaisu sallitaan, vapaa ja voimaa täynnä elää elämääni omalla tavallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä