Jos ei ihastustaan onnistunut saamaan, niin kannattaako tyytyä toiseen naiseen jonka voisi saada...Vaikka sitten haaveilisi koko ajan tästä ihastuksesta?
...Ja vaihtaisi häneen tilaisuuden tullen.
Onko moni tehnyt noin?
Tuntuu ettei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa, jos suhteeseen joskus haluaisi.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva loppujaan saa sen elämänsä suurimman ihastuksen. Minä en ole saanut edes top-viidenkymmenen ihastuksen joukosta ketään. Nyt olen ollut jo yli 10 vuotta yksissä ihan jees naisen kanssa.
Kuka pistää ihastuksiaan järjestykseen. Mutta kyllä sen puolison pitää silloin yhteen mennessä olla se ykkösihastus, vaikka olisi joskus muulloin ollutkin ihastunut johonkin toiseen. Muuten olet huijari ja hyväksikäyttäjä.
No minä en ainakaan kovin hyväksikäyttäjä ole, kun pitkän pennin olen omasta pussista yhteisiä menoja vuosien saatossa maksanut, koska tällä toisella on ollut rahankäytön hallinnassa ongelmia, vaikka muutoin hyväntahtoinen ja fiksu tyyppi onkin.
Olet tietysti hyväksikäyttäjä, jos olet vienyt puolisoltasi mahdollisuuden löytää aitoa rakkautta, jotta sinä saisit seksiä.
Koko ajan on ollut kaikki nämä vuodet vapaa halutessaan lähtemään.
Ja olet ollut tunteistasi täysin rehellinen?
No en tietenkään ole. Luuletko aikuisten oikeasti, että kukaan mies on raatorehellinen naiselleen? On kuule lukemattomia juttuja joita poristaan miesten kesken tuopin ääressä, mutta ei ikinä sanota omalle akalle. Naurettava ja naiivi ajatuskin.
Onpa sinulla ruma kuva miehistä. Onneksi olet väärässä enemmistön kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen ei ole hyvä ratkaisu. Eikä haaveilu mahdottomasta. Ole mieluummin yksin kunnes löytyy joku, joka on kiinnostunut sinusta ja kenestä sinä olet kinnostunut vastavuoroisesti.
Olen odottanu 20 vuotta jo
Totuus on se, että joillekin ihmisille ei ole ketään, ehkä sinä olet sellainen. Mutta sille toiselle voisi olla ja sinä olisit tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva loppujaan saa sen elämänsä suurimman ihastuksen. Minä en ole saanut edes top-viidenkymmenen ihastuksen joukosta ketään. Nyt olen ollut jo yli 10 vuotta yksissä ihan jees naisen kanssa.
Kuka pistää ihastuksiaan järjestykseen. Mutta kyllä sen puolison pitää silloin yhteen mennessä olla se ykkösihastus, vaikka olisi joskus muulloin ollutkin ihastunut johonkin toiseen. Muuten olet huijari ja hyväksikäyttäjä.
No minä en ainakaan kovin hyväksikäyttäjä ole, kun pitkän pennin olen omasta pussista yhteisiä menoja vuosien saatossa maksanut, koska tällä toisella on ollut rahankäytön hallinnassa ongelmia, vaikka muutoin hyväntahtoinen ja fiksu tyyppi onkin.
Olet tietysti hyväksikäyttäjä, jos olet vienyt puolisoltasi mahdollisuuden löytää aitoa rakkautta, jotta sinä saisit seksiä.
Jos hän ei tiedä asian oikeaa laitaa, että et edes pidä hänestä, niin ei hän ole vapaa. Hän vain toistuvasti häpäisee itseään silmiesi edessä. Miten voi edes harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka salaa inhoaa sinua, yök. Miten nöyryyttävää ja sinä vielä nautit siitä nöyryyttämisestä. Eihän ole millään tavalla vapaa tekemään päätöksiä koska häntä huijataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies saa sitä ykköstä.
Naisena helppo puhua, heille tuo homma on kunnon easymode
Miehille ykkönen = 8/10 vähintään.
Ette välitä tutustua siihen naisen sisukseen. 8-10 tason nainen saattaa suloisesta olemuksestaan huolimatta olla täys piru joka leipoo 💩 makusia kakkuja, siivoaa miten sattuu ja antaa kehnoa seksiä. Tutustukaa kuoren lisäksi siihen persoonaan!
Miksi naisen pitäisi leipoa kakkuja tai siivota? Kyökkipiian hommillako sinä pädet ja markkinoit itseäsi, palvelemalla? Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei tiedä asian oikeaa laitaa, että et edes pidä hänestä, niin ei hän ole vapaa. Hän vain toistuvasti häpäisee itseään silmiesi edessä. Miten voi edes harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka salaa inhoaa sinua, yök. Miten nöyryyttävää ja sinä vielä nautit siitä nöyryyttämisestä. Eihän ole millään tavalla vapaa tekemään päätöksiä koska häntä huijataan.
Mitä v i t t u a oikein sävellät? Mistä päättelet että häntä inhoan? Se, että hän ei ole elämäni suurimpia ihastuksia, ei tarkoita sitä, etten välittäisi hänestä.
Ota siitä sivuvaimo? Kerro että olet kiinnostunut hänestä, mutta sillä ehdolla että haluat muitakin naisia. Olet vaan rehellinen. Naisia saa muutenkin helpommalla kun on muita naisia tyrkyllä, ne vetää toisiaan puoleensa ja kohta sulla onkin jo 3 muuta niin voit sitten ihan rauhassa päättää, että kenestä niistä teet ykkösen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette välitä tutustua siihen naisen sisukseen. 8-10 tason nainen saattaa suloisesta olemuksestaan huolimatta olla täys piru joka leipoo 💩 makusia kakkuja, siivoaa miten sattuu ja antaa kehnoa seksiä. Tutustukaa kuoren lisäksi siihen persoonaan!Ihan samat sanat naisille. En saa vakavaan parisuhteeseen edes jotain 80-90kg painavia naisia, koska he haluavat hyväkroppaisen miehen. Useampaan tällaiseen olen ollut ihastunut, mutta ei. Silti yhden illan jutuissa olen saanut paljon hoikemmilta bimboilta seksiä, mutta kun ei bimbot kiinnosta vakavassa mielessä.
Sit oot vaan tylsä. Moni kattoo kropan ohella pääkoppaa. Hajutonta ja mautonta on vaikea mennä muuttamaan.
En ole tylsä. Päinvastoin, olen aina ollut pikemminkin naisten naurattaja. Pääsyy on ollut matalapalkkainen työni, sen tiedän. Aika monelle naiselle miehen staus merkitsee paljon. Ei kukaan täyspäinen mitään siivooja-miestä halua.
Sääli, että olet löytänyt vain pinnallisia naisia. Omassa lähipiirissäni siivoojamies ei ole mikään kummajainen, jonka kanssa ei voi pariutua, jos mies on muuten sopiva luonteeltaan, arvoiltaan ja elämäntavoiltaan. Jokainen nainen haluaa miehen, joka rakastaa häntä ja jota nainen rakastaa. Jos nainen on menossa "naimisiin" ammattisi kanssa, hän ei ole aidosti kiinnostunut sinusta vaan ammatistasi. Sinun tilallasi voisi olla kuka tahansa muukin mies tuossa tapauksessa. Haluatko suhteen, jossa sinua persoonaa ja omaa itseäsi tärkeämpää naiselle on ammattisi ja rahasi?
Jos koet, että ammattisi on ongelma, aina voi kouluttautua lisää. Se ei tosin auta muuta kuin se, että näitä pinnallisia naisia sitten kiinnostaa enemmän.
Kokeile löytyykö tavanomaisten piirien ulkopuolelta helmeä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi leipoa kakkuja tai siivota? Kyökkipiian hommillako sinä pädet ja markkinoit itseäsi, palvelemalla? Kuvottavaa.
Olen mies ja nainen joka leipoo ja siivoaa ei ole kuvottava, päinvastoin minä lämpeen ja niin lämpee moni muukin mies. En ole kyllä henkilö jolle kysymyksesi esitit.
Parisuhteen idea on, että molemmat palvelee toisiaan. Kuullostat aika paatuneelta.
Moni mies ja nainen tyytyy tälläkin hetkellä. Itselleen vaan valehdellaan muuta. Jos joku kauniimpi tai komeampi avaisi sylinsä, alkaisi äkkiä ne "me olemme kasvaneet erilleen"-puheet. Näin ei vaan tavistallukalle tule koskaan tapahtumaan ja on helppo valehdella rakastavansa sitä ylipainoista puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen ei ole hyvä ratkaisu. Eikä haaveilu mahdottomasta. Ole mieluummin yksin kunnes löytyy joku, joka on kiinnostunut sinusta ja kenestä sinä olet kinnostunut vastavuoroisesti.
Olen odottanu 20 vuotta jo
Voi v... MITÄ SITTEN?
olen nainen samassa tilanteessa, ollut yhtä kauan.
Olen vielä vaikka seuraavatkin 20 vuotta, tai koko vaikka loppuelämäni ennenkuin "tyydyn" yhtään keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole miehellä helppoa. Et saa seurustella naisen kanssa, jos hän ei ole sinulle kautta aikain suurin ihastumisesi. Et saa harrastaa seksiä, jos et samalla halua naisesta myös jotain vakavaa. Ym blaa blaa blaa...
Tiedättekö ä m m ä t. Haistakaa kuulkaas v i t t u! Minä en teidän pillin mukaan tule ikinä tanssimaan.
Sinua tuntuu kuitenkin kummasti kiinnostavan naisten mielipiteet, kun tällaisia keskusteluja luet ja noin kovasti raivoat.
Vierailija kirjoitti:
Voi v... MITÄ SITTEN?
Olen vielä vaikka seuraavatkin 20 vuotta, tai koko vaikka loppuelämäni ennenkuin "tyydyn" yhtään keneenkään.
Hyvää loppuelämää, höhöhöö
aladiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v... MITÄ SITTEN?
Olen vielä vaikka seuraavatkin 20 vuotta, tai koko vaikka loppuelämäni ennenkuin "tyydyn" yhtään keneenkään.Hyvää loppuelämää, höhöhöö
Kiitos!
Yritätkö jotenkin kummallisesti piikitellä?
Olen pahoillani, jos olet tilanteessa, jossa pakkomielteisesti etsit "pakollista" elämänkumppania.
Kannattaisi harjoitella elämään yksin, olo on huomattavasti kevyempi.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette välitä tutustua siihen naisen sisukseen. 8-10 tason nainen saattaa suloisesta olemuksestaan huolimatta olla täys piru joka leipoo 💩 makusia kakkuja, siivoaa miten sattuu ja antaa kehnoa seksiä. Tutustukaa kuoren lisäksi siihen persoonaan!Ihan samat sanat naisille. En saa vakavaan parisuhteeseen edes jotain 80-90kg painavia naisia, koska he haluavat hyväkroppaisen miehen. Useampaan tällaiseen olen ollut ihastunut, mutta ei. Silti yhden illan jutuissa olen saanut paljon hoikemmilta bimboilta seksiä, mutta kun ei bimbot kiinnosta vakavassa mielessä.
Sit oot vaan tylsä. Moni kattoo kropan ohella pääkoppaa. Hajutonta ja mautonta on vaikea mennä muuttamaan.
En ole tylsä. Päinvastoin, olen aina ollut pikemminkin naisten naurattaja. Pääsyy on ollut matalapalkkainen työni, sen tiedän. Aika monelle naiselle miehen staus merkitsee paljon. Ei kukaan täyspäinen mitään siivooja-miestä halua.
Uh. En haluaisi olla näin ajattelevan ykkösfetissi yhtään mieluummin kuin tyytymiskohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei ole pakko olla suhteessa. Voi hyvin odottaa, että löytyy aitoja tunteita. Kyllä moni mies osaa aidosti rakastua.
Minä ihastuin vahvasti 14 vuotta sitten, enkä saanut tuota naista.
Edelleen hänestä haaveilen, ja mietin pitäisikö tyytyä johonkuhun toiseen tai menee koko elämä yksin.
M36
Oon jo lähes 50v ja parikymppisenä ihastuin erääseen nuoreen mieheen ja mieskin minuun. Olisi ollut kaukosuhde ja oma elämäntilanne oli vaikea, olin juuri menettänyt toisen vanhemman. En antanut suhteelle mahdollisuutta ha päätin, että joskus myöhemmin sitten seurustelen samanlaisen miehen kanssa. Eihän samanlaista ollut ja kukaan ei pitkään aikaan kelvannut. Kelpuutin sitten vuosien päästä miehen ja ihan ok suhde oli ja oli sentään seksiä. Ero kuitenkin tuli. Upeaa rakkaussuhdetta ei saa välttämättä ikinä, vaikka kuinka odottaisi. Tyytyminen on ihan passeli vaihtoehto.
Tyytyminen toki kannattaa, jos haluaa pilata oman ja toisen elämän. Mene vielä naimisiin ja pistä lapsi alulle ja tapaa sitten se elämäsi rakkaus, joka haluaa sinut. Varmaan sanot hänelle, että sori olen parisuhteessa ja kohta isä.
Vierailija kirjoitti:
aladiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v... MITÄ SITTEN?
Olen vielä vaikka seuraavatkin 20 vuotta, tai koko vaikka loppuelämäni ennenkuin "tyydyn" yhtään keneenkään.Hyvää loppuelämää, höhöhöö
Kiitos!
Yritätkö jotenkin kummallisesti piikitellä?
Olen pahoillani, jos olet tilanteessa, jossa pakkomielteisesti etsit "pakollista" elämänkumppania.
Kannattaisi harjoitella elämään yksin, olo on huomattavasti kevyempi.Tsemppiä!
Kyllä, koska et ymmärrä omaa parastasi. Lasten saaminen heikkenee vuosi vuodelta, kuten myös sen hyvän miehen mahdollisuus. Hyvät miehet tietää olevansa hyviä ja ottavat nuoremman. No ainahan voit sitten 60 vuotiaana viiden kissan kanssa todeta, että eipä tarvinnu tyytyä. Lapset nyt vaan jäi. Ja tähän voi asettaa jonkun hyvän tekosyyn "miksi en edes halua lapsia mutta kirjoittelen silti vauva palstalla"
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen toki kannattaa, jos haluaa pilata oman ja toisen elämän. Mene vielä naimisiin ja pistä lapsi alulle ja tapaa sitten se elämäsi rakkaus, joka haluaa sinut. Varmaan sanot hänelle, että sori olen parisuhteessa ja kohta isä.
Vaikka olisi kuinka rakastunut, niin jo 15v kuluttua liitto on niin arkinen, että toinen saattaa rakastua uudelleen ja tulee ero. Toinen voi myös olla rakastunut, mutta myöhemmin vastaan kävelee vielä suurempi rakkaus, jollaisesta ei ole osannut edes haaveilla, ja taas tulee ero. Varmuutta ei ole mistään.
Tyytyminen ja tutustuminen johonkin toiseen, kun tajuaa vihdoin luovuttaa haavekuvan suhteen ei ole sama asia. Tyytyminen tapahtuu silloin kun alat suhteeseen henkilön kanssa, jota et halua vaan vaihtaisit heti parempaan, jos saisit. Ei se että ihastuit yläasteellä, muttet tyttöä saanut tarkoita että pitäisi olla loppuelämä yksin.