Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea allergiakohtaus

Vierailija
05.08.2022 |

Silmät on kuin hiekkaa täynnä, aivastuttaa jatkuvasti ja nenä vuotaa valtoimenaan. Onko nyt jotain siitepölyä erikoisen paljon? Pahin allergiakohtaus tänä kesänä vaikka alkaa kesä jo loppua eli tuntuu vähän oudolta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai sulla lääkkeitä? Jos ei ole, hae, niitä saa ihan tehokkaita ilman reseptiäkin. 

Vierailija
2/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee koronatesti. Kuvailit just mun testatun koronan oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai sulla lääkkeitä? Jos ei ole, hae, niitä saa ihan tehokkaita ilman reseptiäkin. 

Joo, otin pillerin mutta ei oikein tunnu auttavan. Voikohan noita reseptivapaita syödä kuinka monta?

Vierailija
4/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pujo taitaa kukkia, se on aika paha allergisoija. Kannattaa käydä suihkussa pesemässä pois mahdolliseset siitepölyt, saattaa helpottaa.

Vierailija
5/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko muka olla? Ei tullut tuollainen mieleenkään.

Vierailija
6/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, otin pillerin mutta ei oikein tunnu auttavan. Voikohan noita reseptivapaita syödä kuinka monta?

Tupla-annos paketin suosittamaan on käytännössä kaikista käsikauppa-allergialääkkeistä turvallinen. Aika usein on niin, että jos saman lääkkeen saa reseptillä, se on vahvempi kuin se käsikauppapaketin suosittelema.

Ja joo pujo kukkii ja aiheuttaa mullekin kamalia silmäoireita, ihon kutinaa, aivastelua jne. Kestine Lyon otin juuri, puolen tunnin sisällä pitäisi alkaa helpottaa...

Vierailija
7/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan samaa aina loppukesällä ja syksyllä. Itsediagnoosina olen päätynyt homeallergiaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-flunssasi-sittenkin-syysallerg…

Vierailija
8/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ihan samaa aina loppukesällä ja syksyllä. Itsediagnoosina olen päätynyt homeallergiaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-flunssasi-sittenkin-syysallerg…

Minulla myös allergia on pahin koko syksyn ajan. Olen allerginen siitepölyille (koivu, heinä, pujo). Aloin etsimään tietoa asiasta. Sieni-itiöt ja maahomeet allergisoivat myös. Koivu ja heinä vielä menevät, mutta syksy on todennäköisesti juuri itiöiden ja homeiden vuoksi allergiaoireiltaan pahinta aikaa vuodesta minulle. Apteekki ei suositellut allegialääkkeen annoksen tuplaamista, eikä edes eri vaikuttavilla aineilla tehtyjen allergialääkkeiden käyttämistä yhtäaikaa, koska ne rasittavat sisäelimiä (maksaa, joka pilkkoo lääkkeet) liikaa!

Vierailija
9/9 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista hamstrata vessapaperia!