No nyt on Kalle Rovanperästäkin tullut monacolainen, "halusi asua lämpimämmäs ilmastossa"
"Rovanperän manageri, suomalaisen rallin kummisetänäkin tunnettu Timo Jouhki taustoitti suojattinsa asumisjärjestelyjä Ilta-Sanomille.
Viro tuli kysymykseen muutamia vuosia sitten, kun Toyotan rallitoimintoja muutettiin sinne. Silloin katsottiin järkeväksi, että Kalle menee Viroon vakituisesti asumaan. Nyt sitten Kalle tykkäsi itse, että jossain etelämmässä olisi mukavampia asua ja viettää aikaa vähän niin kuin lämpimämmässä ilmastossa, Jouhki kertoi."
https://www.is.fi/ralli/art-2000008983394.html
Eiköhän siinä joku muu (verotus) painanut enemmän kuin ilmasto...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiselle ulkomailla on parempi. Huonotuloisille varsinkin työttömille Suomi on hyvä maa.
Mutta kun ne hyvätuloiset ajetaan liian korkeilla veroilla pois Suomesta niin kuka maksaa niiden huonotuloisten työttömyyskorvaukset?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia verojen välttelijöitä. Yäk. Tuollaisia nämä suomalaiset rikkaat ovat. Kaikki mulle mulle mulle mikään ei riitä, mulle mulle mulle. Itsekkäitä sikoja ovat.
Sitä. Niille pitäisi määrätä jokin sakkomaksu ilmaisesta koulutuksesta ja terveydenhoidosta ja kaikesta muusta hyvästä, minkä ovat valtiolta eli veronmaksajilta lapsuutensa aikana saaneet ennen kuin seuraavaksi maahan yrittävät tulla. Esimerkiksi kymmenen prossaa omaisuuden arvosta voisi olla hyvä.
Mäkinen on kyllä asunut Monacossa, Kankkunen asuu ilmeisesti vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia verojen välttelijöitä. Yäk. Tuollaisia nämä suomalaiset rikkaat ovat. Kaikki mulle mulle mulle mikään ei riitä, mulle mulle mulle. Itsekkäitä sikoja ovat.
Sitä. Niille pitäisi määrätä jokin sakkomaksu ilmaisesta koulutuksesta ja terveydenhoidosta ja kaikesta muusta hyvästä, minkä ovat valtiolta eli veronmaksajilta lapsuutensa aikana saaneet ennen kuin seuraavaksi maahan yrittävät tulla. Esimerkiksi kymmenen prossaa omaisuuden arvosta voisi olla hyvä.
Ilmainen koulutus ja alennetut terveydenhoitomaksut pitäisi lopettaa kaikilta. Se olisi reilua.
Marcus Grönholm maksoi aina veronsa Suomeen. Arvostan
Vierailija kirjoitti:
Marcus Grönholm maksoi aina veronsa Suomeen. Arvostan
Johtuisikohan siitä, että on ruotsinkielinen ja mitä ilmeisimmin RKP:läinen?
Olisin minäkin lähtenyt. Lähtisin vieläkin jos voisin.