Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä miehistä on varma, että puoliso ei petä?

Vierailija
05.08.2022 |

No niin vastakysymys miehille.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Vierailija
2/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Koska usemman kerran ehdottamani kimppa-, vieras-, ym. jutut eivät kiinnosta pätkääkään, niin tuskin sitten pettäminenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma asiasta.

Vierailija
4/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa pettäisi niin olisi paremmalla tuulella kun tulee kotia. Asuu viikot eri paikka kunnalla. Tietysti jos ei saa kunnon kyytejä niin on senkin takia rouva pahalla tuulella.

Vierailija
5/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma voi olla, mutta sataprosenttista varmuutta ei ole kellään kenestäkään. Omassa mielessään voi tietysti olla sen sataprosenttisen varma, mutta onko asia oikeasti sitten niin, se onkin toinen tarina. Kyllä se vaihtelunhalu voi joskus iskeä naiseenkin, ja kun tilaisuus tulee niin asioita voi tapahtua, tai sitten voi jäädä tapahtumatta...

Vierailija
6/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pettää, kun meistä kumpikin voi sanoa suoraan jos haluaa välillä vierasta ja ketä. Ainoa ehto molemmin puolin on että siihen osallistuu kumpikin.

Tosin vieras osallistuja saattaa olla alkuun pikkasen ihmeissään. 😄

Allu

Vierailija
7/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on pettänyt. Olen pitänyt huolen, että vaimo saanut aina enemmän seksiä ja orgasmeja kuin halunnut.  Pitänyt huolen siitäkin, että mahdollisen kilpailijalla on rima ollut korkealla ylitettäväksi. En tiedä onko vaimo käynyt testaamassa vierasta, mutta ainakin on halunnut koko ikäni minun kanssa seksiä ja vieläkin ollaan yhdessä.  Jos olisin saanut tietää, että olisi käynyt olisin antanut anteeksi, mutta kuitannut käymällä itsekin. Meillä ollut aina tasa-arvo seksissä.  Nyt en ole pettänyt. Joskus tullut leikilläni kysyttyä, että haluaisiko vierasta miestä. Sama toisinpäin, sanonut että voisi olla vaikka apuvaimo mitä välillä laittaa. Vaimo ei ole tykännyt jälkimmäisesta ideasta ollenkaan.

Vierailija
8/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varma voi olla, mutta sataprosenttista varmuutta ei ole kellään kenestäkään. Omassa mielessään voi tietysti olla sen sataprosenttisen varma, mutta onko asia oikeasti sitten niin, se onkin toinen tarina. Kyllä se vaihtelunhalu voi joskus iskeä naiseenkin, ja kun tilaisuus tulee niin asioita voi tapahtua, tai sitten voi jäädä tapahtumatta...

Ainoa asia josta elämässään voi olla täysin varma, on että jonain päivänä lähtö tulee tästä maailmasta. En esimerkiksi voi olla 100% varma etten huomenna joudu auton alle tai voita eurojackpotissa tänään. Se on silti täysin hyödytön tieto, koska sen perusteella ei voi ohjata elämäänsä mihinkään suuntaan. Samaan kategoriaan menee tuo tieto että koskaan ei voi olla täysin varma etteikö jonain päivänä vaimo voisi pettää. Mulle riittää se aavistuksen sadasta prosentista poikkeava varmuuskin tähän elämään.

Vierailija
9/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo hetkauttaa suhdetta mihinkään, mutta voisi tuo tietty rehellinen olla.

Vierailija
10/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pettänyt. Tokkopa enää pettää vaan mistäpä tuon varmaks tietäs. Ei mun luonteelle sovi tuommosten miettiminen, tuumaillaan asiaa sit jos käy ajankohtaiseks

Vierailija
11/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Sen verran korkean moraalin ihminen ja kilttikin vielä, niin tiedän ja luotan 100%

Vierailija
12/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varma asiasta voi ollakaan. Mutta toisaalta en halua elää sellaista elämää, jossa epäilisin ja pohtisin kaikkea mahdollsiat ikävää ja loukkavaa, jota puolisoni mahdollisesti saattaisi tehdä, vaikka minulla ei oe oikeastaan mitään syytä tuntea tai kokea, että hän pettäisi tai olisi tominut pettävästi, ellei sitten vasta ole suunnittelemassa ja harkitsevansa pettämistä. - puolisoni on älykäs ja viisas, enkä halua kuvitella mihin kaikkeen pahaan ja satuttavaan hän pystyisi, jos hän käyttäisi edes pienen- pienen osan kapasiteetistaan ja energiastaan siihen. että haluaisi tietoisesti loukata ja satuttaa. 

Vierailija
13/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä käy alapeukuttamassa kaikki miehet jotka voivat luottaa vaimoonsa? Kyllä on kaikenlaista vääryyttä maailmassa, kun tuostakin voi päreensä polttaa 😂

Vierailija
14/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään en voi olla varma, mutta luotan hänen sanaansa

mielenterveyshän siinä menisi jos ei rakastamaansa ihmiseen voisi luottaa

15/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varma

Vierailija
16/46 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on pettänyt. Olen pitänyt huolen, että vaimo saanut aina enemmän seksiä ja orgasmeja kuin halunnut.  Pitänyt huolen siitäkin, että mahdollisen kilpailijalla on rima ollut korkealla ylitettäväksi. En tiedä onko vaimo käynyt testaamassa vierasta, mutta ainakin on halunnut koko ikäni minun kanssa seksiä ja vieläkin ollaan yhdessä.  Jos olisin saanut tietää, että olisi käynyt olisin antanut anteeksi, mutta kuitannut käymällä itsekin. Meillä ollut aina tasa-arvo seksissä.  Nyt en ole pettänyt. Joskus tullut leikilläni kysyttyä, että haluaisiko vierasta miestä. Sama toisinpäin, sanonut että voisi olla vaikka apuvaimo mitä välillä laittaa. Vaimo ei ole tykännyt jälkimmäisesta ideasta ollenkaan.

Kuinka pihalla voi ihminen olla.

Jos vaimosi ihastuu johonkin vaikka työkaveriin voi tilaisuus tehdä varkaan. Koska tahtoisi rakastella rakkaan ihmisen kanssa. Ei siinä kiinnostaisi sinun antamat orgasmit yhtään.

Vierailija
17/46 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että tilaisuus tekee varkaan. Ikinä, kenestäkään ei voi olla täysin varma.

Vierailija
18/46 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että tilaisuus tekee varkaan. Ikinä, kenestäkään ei voi olla täysin varma.

Kyllä voi olla.

Vierailija
19/46 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäköön,saanut anoppia jo 2v

Vierailija
20/46 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pihalla voi ihminen olla.

Jos vaimosi ihastuu johonkin vaikka työkaveriin voi tilaisuus tehdä varkaan. Koska tahtoisi rakastella rakkaan ihmisen kanssa. Ei siinä kiinnostaisi sinun antamat orgasmit yhtään.

Itse olet pihalla.

Ehkä kirjoitin vähän väärin. Olen pitänyt vaimon myös henkisesti tyydytettynä ja rakastettuna. Meillä on paljon läheisyyttä suhteessa, olemme aina läsnä henkisesti.  Tästä itselläkin kokemusta kun vuosia sitten ihan tietoisesti aioin pettää. Oli tilaisuuksia ja tarkoitukselle iskin naisen. Mutta aina sama juttu, nainen kiinnosti mielikuvitusnainneissa, vaan ei enää siinä vieressä ollessa. Vaimonikin pitänyt minut myös henkisesti tyydytettynä, joten vaikka oli ihastuvinani työkaveriin ei vain panettanut yhtään silloin kun sen olisi voinut toteuttaa. Nainen ihastuminen minuun vain huononsi juttu. Itsekin mietin, että miten näin, mutten keksinyt mitään muuta selitystä kuin sen, ettei minulla ollut oikeasti mitään fyysistä tarvetta ja henkistä vielä vähemmän.  Vaimon henkinen ote oli niin suuri ja meidän rakkaus olivat esteenä.  Jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen, että pidin pääni. Mutta näitä parisuhteen houkutuksia ja kilpailevia naisia vastaan pitää vaan miehen pystyä taistelemaan. Uskoisin, että näin on naisillakin. Mitä enemmän parisuhteessa on rakkautta ja mitä paremmin ovat seksuaalisesti tyydyttyneitä, sen vaikeampi on kenenkään muun mennä siihen väliin ja suhdetta rikkoa. Vielä vaikeampi on menettää puolisoaan kilpailijoille, vaikka olisikin hairahduksia.  Kilpailu puolisosta ei lopu ikinä missään suhteessa. Siksi pyrkinyt tekemään kaiken mahdollisen pitääkseni vaimoni.  On onnistunut yli 40 vuotta. 

Tyytyväinen vaimo antoi aamulla suikkarin töihin lähtiessä. :)))