Miten ihminen voi olla jatkuvasti väsynyt?
En ymmärrä. Aina väsyttää. Nykyään väsyn jopa kun tapaan ihmisiä yms.
Kommentit (21)
Helposti? Kun olisikin joskus virkeä. Olen joko väsynyt tai maanisesti adhd väsynyt joka voi näyttää pirteydelle, mutta oikeasti teen asioita pelkillä höyryillä ja puoli nukuksissa.
Ferritiini, uniapnea, kilpirauhasen vajaatoiminta, B12 ja D-vitamiinitaso, ruokavalio jne. Pitää tutkia. Sitten voi olla erityisherkkyys, kun ihmisten seura väsyttää.
Mä olen myös. Väsyttää ihan tolkuttomasti ja väsähdän vähästä. Stressi ilmeisesti syöny kaiken powerin kropasta. Pitäisi levätä vuosi autiolla saarella
Anemia? Mahdollisia syitä voi olla paljon.
Mielialalääke pistää minut väsyneeksi ja saamattomaksi.
Mun tuttu on aina väsynyt. Puolet vuodesta sairaslomalla kun ei vain jaksa. Nukkuu 3-4h päiväunet joka päivä. Jaksaa käydä 3krt viikossa töissä jonkin aikaa ja sitten jää sairaslomalle.
Vika on korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu on aina väsynyt. Puolet vuodesta sairaslomalla kun ei vain jaksa. Nukkuu 3-4h päiväunet joka päivä. Jaksaa käydä 3krt viikossa töissä jonkin aikaa ja sitten jää sairaslomalle.
Vika on korvien välissä.
Millä alalla, hoitoala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on korvien välissä.Millä alalla, hoitoala?
Ei ole hoitoalalla.
Tarkistuta verensokerit ja tulehdusarvot myös.
Mua väsyttää elämäntilanne. En saa sitä muutettua koska väsyttää. Mua väsyttää elämäntilanne. En saa sitä muutettua koska väsyttää. Mua väsyttää
Helposti, mua on väsyttänyt 14-15 vuotta. Keväällä täysi tarkistus ja kaikki verestä mitatut arvot ok.
M.51
Vierailija kirjoitti:
Vika on korvien välissä.
"Vika on korvien välissä", just. Et selvästi ainakaan kyseisen tuttavan ystävä ole.
Ei kukaan elä huvikseen noin, että nukkuu ison osan elämästään pois.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, mua on väsyttänyt 14-15 vuotta. Keväällä täysi tarkistus ja kaikki verestä mitatut arvot ok.
M.51
Minullakin on kaikki suorastaan priimaa. Ei jää kuin lääkärin aikoinaan ehdottama väsymysoireyhtymä jäljelle käypänä selityksenä. Uniapneakin testattu eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on korvien välissä."Vika on korvien välissä", just. Et selvästi ainakaan kyseisen tuttavan ystävä ole.
Kyllä hän on erittäin läheinen. Kummasti jaksaa kiertää jatkuvasti festareita ja muita kissanristiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on korvien välissä."Vika on korvien välissä", just. Et selvästi ainakaan kyseisen tuttavan ystävä ole.
Mistä tiedätte, että nukkuu yöllä? Itse en saa yöllä unta ollenkaan ja juurikin joudun nukkuu ne 3-4 tunnin päiväunet, sillon kun sattuu nukuttaa tai en nuku ollenkaan.
Minun vaimo meni vuosia omin sanoin työsumussa. Suuttui koko ajan kaikesta. Vaihtoi alaa ja hetken oli rauha maassa. Nyt sama tilanne. Väsyttää itsensä aina ennen lomia kunnolla ja loma ei tosiaan ole rentouttavaa. Raskasta katsoa vierestä, mutta jos ei tajua tilannettaan niin minkä sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, että nukkuu yöllä? Itse en saa yöllä unta ollenkaan ja juurikin joudun nukkuu ne 3-4 tunnin päiväunet, sillon kun sattuu nukuttaa tai en nuku ollenkaan.
No tämä tyyppi nukkuu koko yön 10-15h.
En tiedä. Minusta tuntuu että olen pienestä lähtien ollut hyvin väsynyt koulussa yms. Veriarvot ok.
Ota vitamiini lisä.