Baby shower ja lahjaetiketti - auttakaa!
Ystävän toinen ystävä (en tunne häntä oikeastaan) kysyi, haluanko osallistua yhteisen ystävämme yllätys-baby showereille. Ilmoittauduin ilahtuneena tietysti mukaan, ja minut lisättiin yhteiseen viestittelyryhmään muiden osallistujien kanssa, joita en juuri myöskään tunne.
Sovittiin, että muutamat tekevät vaippakakun, jossa mukana muutamia pikku lahjoja, ja järjestävät brunssivaraukset ja kulut laitetaan sitte littiin, mikä kuulosti oikein hyvältä. Mainitsivat myös, että muita lahjoja ei porukalta tule, (ELLEI sitten itse halua! ) .
Nyt en sitte tiedä, kuuluuko tällaisen yhteispanostuksen lisäksi yleensä kuitenkin tuoda myös jokin 20-30€ henkilökohtaine lahja? Jos kaikki muut tuovat, tietenkin haluan tuoda. Jos taas ei, en halua ylipanostaa. Ystävää näen 3-4 krt vuodessa. Kuitenkin kun syntynyttä vauvaa mennään katsomaan, viedään yleensä jokin lahja lisäksi, vai? Olen ihan hukassa tällaisten vauvalahjaetikettien kanssa. Olemme yli 30-kymppisiä työssäkäyviä kaikki, odottava äiti myös. En kehtaa kysyä muilta siinä ryhmässä, koska en heitä juuri tunne. Ei ole kokemusta kuin yhdestä baby showerista ja siellä kaikki toivat vain henk. koht. lahjoja, joista yksi osallistuja oli varannut vaippakakun itselleen. Ystäväni alkavat odottaa esikoisiaan pitkien opiskeluiden ja työstarttailuiden jälkeen vasta nyt, joten ei ole kokemusta. Auttakaa pliis... 🙏
Entä jos ostan isoon laukkuuni "varuiksi" muutaman kympin henk. koht. lahjan ja kortin ja silmäilen paikalle päästyäni, ovatko muut tuoneet. Ja jos ei, säästän lahjan vauvan tapaamiseen. Olisiko järkeä, huh.. Miten itse tulkitset ja tekisit?
Kommentit (559)
30-kymppiset eli 300-vuotiaat on kyllä geriatrisimmat synnyttäjät ikinä.
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
G olden souveria peliin. Tyyliä edullisesti!
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Miksi ihmiset aina ruveavat kirjoittamaan tällaista turhaa kakkaa
Mistäköhän saisi tähän hätään Baby Showerin kestävän etiketin? Löytyisiköhän välipäivien alesta?
Miksi apinat eivät voi olla hyviä leipureita? - Koska ne eivät osaa pitää leivinpaperia kiinni.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Kunnon vaippakakkuun kuuluu runsaasti suklaakastiketta, nam!
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Tämä on vaan surkeaa