Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baby shower ja lahjaetiketti - auttakaa!

hukassababy
05.08.2022 |

Ystävän toinen ystävä (en tunne häntä oikeastaan) kysyi, haluanko osallistua yhteisen ystävämme yllätys-baby showereille. Ilmoittauduin ilahtuneena tietysti mukaan, ja minut lisättiin yhteiseen viestittelyryhmään muiden osallistujien kanssa, joita en juuri myöskään tunne.
Sovittiin, että muutamat tekevät vaippakakun, jossa mukana muutamia pikku lahjoja, ja järjestävät brunssivaraukset ja kulut laitetaan sitte littiin, mikä kuulosti oikein hyvältä. Mainitsivat myös, että muita lahjoja ei porukalta tule, (ELLEI sitten itse halua! ) .
Nyt en sitte tiedä, kuuluuko tällaisen yhteispanostuksen lisäksi yleensä kuitenkin tuoda myös jokin 20-30€ henkilökohtaine lahja? Jos kaikki muut tuovat, tietenkin haluan tuoda. Jos taas ei, en halua ylipanostaa. Ystävää näen 3-4 krt vuodessa. Kuitenkin kun syntynyttä vauvaa mennään katsomaan, viedään yleensä jokin lahja lisäksi, vai? Olen ihan hukassa tällaisten vauvalahjaetikettien kanssa. Olemme yli 30-kymppisiä työssäkäyviä kaikki, odottava äiti myös. En kehtaa kysyä muilta siinä ryhmässä, koska en heitä juuri tunne. Ei ole kokemusta kuin yhdestä baby showerista ja siellä kaikki toivat vain henk. koht. lahjoja, joista yksi osallistuja oli varannut vaippakakun itselleen. Ystäväni alkavat odottaa esikoisiaan pitkien opiskeluiden ja työstarttailuiden jälkeen vasta nyt, joten ei ole kokemusta. Auttakaa pliis... 🙏

Entä jos ostan isoon laukkuuni "varuiksi" muutaman kympin henk. koht. lahjan ja kortin ja silmäilen paikalle päästyäni, ovatko muut tuoneet. Ja jos ei, säästän lahjan vauvan tapaamiseen. Olisiko järkeä, huh.. Miten itse tulkitset ja tekisit?

Kommentit (559)

Vierailija
41/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

savi ankka

Vierailija
42/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tina possu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinainen possu

Vierailija
44/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

swarovski crystal bear

Vierailija
45/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ystäväni babyshoweriin kysyttiin lapsen isältä mitä vauvatarvikkeita vielä puuttuu. Valikoitiin sitten porukalla niistä puuttuvista jutuista pienehköt lahjat äidille. Itse annoin vaunuverhon ja äidille vielä jalkahoitolahjakortin päälle.

Kun menimme katsomaan vastasyntynyttä, vein sellaisen aika yleisluontoisen "herkkukorin".

Vierailija
46/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin synnärille ja kysyin tekö järjestätte niitä vauvasuihkuja? Löivät luurin korvaan. Aika töykeää palvelua.

Vierailija
47/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin synnärille ja kysyin tekö järjestätte niitä vauvasuihkuja? Löivät luurin korvaan. Aika töykeää palvelua.

LOL

Vierailija
48/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vie lahjaa sua voidaan alkaa vihata joten miettisin tarkkaan

Vierailija
49/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et vie lahjaa sua voidaan alkaa vihata joten miettisin tarkkaan

Sehän on vaan hyvä asia, ettei saa kutsuja tuollaisiin turhiin bileisiin jatkossakaan...

Vierailija
50/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin jonkun kivan muumi yllätyksen :D

Vierailija
51/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

swarovski crystal bear

cringe

Vierailija
52/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipanvaihdon yhteydessä baby golden shower. Yäk.

Vierailija
53/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaipanvaihdon yhteydessä baby golden shower. Yäk.

hyi pelkkä ajatuskin

Vierailija
54/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jonkun hienon korun vaikka korvikset!

Vierailija
55/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se yhteislahja riittää. Vaippakakku on se perinteinen. Ehdotuksesi varalahjan ostamisesta oli kyllä hyvä, koska lisälahjoista oli jo puhe.

Vierailija
56/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kortonkipaketti.

Vierailija
57/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se yhteislahja riittää. Vaippakakku on se perinteinen. Ehdotuksesi varalahjan ostamisesta oli kyllä hyvä, koska lisälahjoista oli jo puhe.

Lisälahjat kuuluu babyshoweriin

Vierailija
58/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisälahjat kuuluu babyshoweriin

VAIKKA niistä ei erikseen mainittaisi, kuuluu tapoihin

Vierailija
59/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka itkuhälytin :D

Vierailija
60/559 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä mokomat vauvasuihkut.