Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Korvikset 10v, muita ei niin kauan kun asuu mun kanssa saman katon alla. Sen jälkeen en voi mitään, jos on 18v.
Mulla on vain poikia ja jos jotain lävistyksiä haluavat niin harkitsisin aikaisintaan 16 vuotiaalle. Toivoisin mieluiten ettei ota ollenkaan mitään lävistyksiä tai tatuointeja.
Itse otin korvareiät ja nenälävistyksen 13v (tulehtui koko ajan), kulmalävistyksen 17v ja napakorun 20v (haisi koko ajan vaikka pesin). Suurin osa lävistyksistä ja tatuoinneista on vaan tosi rumia.
Poikani ei ottaisi mitään noista.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain poikia ja jos jotain lävistyksiä haluavat niin harkitsisin aikaisintaan 16 vuotiaalle. Toivoisin mieluiten ettei ota ollenkaan mitään lävistyksiä tai tatuointeja.
Itse otin korvareiät ja nenälävistyksen 13v (tulehtui koko ajan), kulmalävistyksen 17v ja napakorun 20v (haisi koko ajan vaikka pesin). Suurin osa lävistyksistä ja tatuoinneista on vaan tosi rumia.
Mitä sillä sukupuolella on väliä?
Tosin poikavauvojen peniksillehän saa tehdä kosmeettista kirurgiaa vanhempien toiveesta, joten eikö korvakoru 12-vuotiaalla ole aika pientä?
Olen huomannut ihan saman asian!
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
hahaa.