Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Korvikset sai 15v.
Muita ei toivottavasti ota ikinä.
Eikö napakorut olleet 2000-luvun alkupuolen juttu, ei kai sitä kukaan enää halua vai?
2000-luvun alkuhan on taas muotia! Napakorut ja napapaidat ja jopa vilkkuvat stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvikset sai 15v.
Muita ei toivottavasti ota ikinä.
Eikö napakorut olleet 2000-luvun alkupuolen juttu, ei kai sitä kukaan enää halua vai?
2000-luvun alkuhan on taas muotia! Napakorut ja napapaidat ja jopa vilkkuvat stringit.
entä klitoriskorut
Itse otin korvikset kai 7 - vuotiaana. Muita lävistyksiä sitten lupaa kysymättä teininä. Tatuoinnit vasta pitkälle aikuisena. Mutta kukin tyylillään
Itse sain korvikset varmaan joskus eskarissa, ei vaatinut äidiltä sen kummempia suostutteluja. Parit korvikset lisää hain joskus yläasteella.
Nenäkorun tai muita "kevyitä" kasvolävistyksiä antaisin ottaa yläasteen loppupuolella, joskus 15v, tätä mieltä äitinikin aikoinaan oli, kun lävityksistä haaveilin (en päätynyt kuitenkaan niitä hankkimaan).
Tatuoinnin saa käsittääkseni ottaa huoltajan suostumuksella 16v, mutta siihen en kyllä lähtisi, vaan odottaisin pari vuotta, kunnes voi täysi-ikäisenä itse tehdä omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Korvikset 6v
Monissa koruliikkeissä lapsen korvakorujen ikäraja on seitsemän vuotta.
Tirsk, hih kirjoitti:
70 v kaikkiin noihin.
Aika konservatiivista
Tytär (alaikäinen) tuli kotiin napakorun kanssa. Eipä siinä paljon lupia kysytty enkä ruvennut sitä sitten poiskaan vaatimaan.
Kaikki lävistykset ok yläasteelta alkaen, tatuointi ehdottomasti vasta 18 v enkä suosittelisi sitä edes sen ikäiselle kun niin nuorena luultavasti ottaa jotain mitä kuitenkin katuu.
4v?