Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Korvikset eka 5v, sit lävistykset 14 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Meillä oma 16v tyttö on nyt kinunnut niin kauan reikiä ja korviksia että käyn ne hänelle synttärilahjaksi ostamassa. Aika on jo varattu, mutta korvikset puuttuvat? Onko jotain ideoita? Kiitän jo etukäteen
kalevala
Meillä lapset sai 6-vuotiaana korvakorut.
Vierailija kirjoitti:
Korvikset 13 v, muut mielummin ei koskaan, mutta 18 v päättää itse.
Oletteko uskonnollisia vai miksi vasta 13v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oma 16v tyttö on nyt kinunnut niin kauan reikiä ja korviksia että käyn ne hänelle synttärilahjaksi ostamassa. Aika on jo varattu, mutta korvikset puuttuvat? Onko jotain ideoita? Kiitän jo etukäteen
kalevala
t. mummo 80v
Korvikset pikku juttu sukupuolenvaihtajien propagandaan ,mihin moni lapsi uskoo sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Korvikset pikku juttu sukupuolenvaihtajien propagandaan ,mihin moni lapsi uskoo sokeasti.
Miten korvikset tytöllä on sukupuolenvaihto propagandaa?
Heti kun oppii lukemaan Pyhä Raamattua saa korvikset
Minä sain korvikset 6-vuotiaana, mutta omalle lapselleni antaisin korvikset kun tämä olisi noin 10-11-vuotias. Nenä-tai kulmakoruun antaisin luvan 16-vuotiaana ja tatuoinnin ja/tai muut lävistykset voi halutessaan ottaa sitten täytettyään 18.
Korvikset rippilahjaksi, muita en koskaan. Jos haluaa itsestään WT-tyypin, loput ottakoon täysi-ikäisenä ja omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 16-vuotias haluaa ottaa nännikorut tässä kuussa. Valmiiski löytyy jo korvissa, nenässä ja navassa on jo ollut pari vuotta. Tatuoinnit aloitettiin 15-vuotiaana.
Paljon lyödään vetoa, että olet itsekin piirrelty, lävistetty etkä missään tapauksessa korkeasti koulutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 16-vuotias haluaa ottaa nännikorut tässä kuussa. Valmiiski löytyy jo korvissa, nenässä ja navassa on jo ollut pari vuotta. Tatuoinnit aloitettiin 15-vuotiaana.
Paljon lyödään vetoa, että olet itsekin piirrelty, lävistetty etkä missään tapauksessa korkeasti koulutettu?
Olen menestynyt, korkeakoulutettu 30-vuotias bisnesmies
tatuoinnit aloitettiin 15v teinin toiveesta