Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lipsahdus vaivaa!

Vierailija
05.08.2022 |

Olimme eilen mieheni kanssa pienessä humalassa ja harrastimme s*ksiä. Mieheni kysyi, että voiko hän päästää sisälle. Tämä oli omituinen kysymys, koska olen syönyt pillereitä jo 3 vuotta. Nyt vaivaa, että oliko tämä kysymys edes tarkoitettu minulle vai onko miehellä joku toinen. Hän vakuutti aamulla, että se oli vitsi. Hän ei kuitenkaan ollut sillä hetkellä sellainen, että olisi vitsaillut. Mitä tekisitte tilanteessani?

Ja ennen kuin joku sanoo, että tämä on provo, niin voin kertoa, että näin valitettavasti kävi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kelvollinen vaihtoehto noille esitetyille salarakastajatar -epäilyille on se, jos tapaat toisinaan ottaa siemenet suuhusi tai vaikkapa rinnoillesi, niin siinä valossahan tuo miehen kysäisy ennen laukaisua olisi ihan ymmärrettävissä

Vierailija
42/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki lynkkaa, että kriisi päällä ja ero heti.

Kuvastaa kireäpipoista suhtautumista. Mitäs jos vaan oltais rehellisiä ja avauduttais toisillemme parisuhteissa ja muutenkin näistä seksin käänteistä. Aika monet kuitenkin paneskelee - ainakin satunnaisesti - muidenkin kanssa. Se luottamus menee just noista piilotteluista ja valehtelemisista.

Jos mun vaimo nyt pikkujouluissa antaisi jollekin, niin isompi juttu olisi se salailu - ei se itse pikkukänninen yhdyntä jossain sokoshotellilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on aina tullut sisälle niin todennäköisesti käy vieraissa. Muuta selitystä ei valitettavasti ole. Pettäminen paljastuu usein pienestä asiasta. Voithan kertoa miehelle että asia vaivaa ja pyytää esim. puhelimesta/somesta jne. näyttöä että kaikki on ok. Luultavasti ehti jo tuhota todistusaineiston. Kävisin myös sp-tautitesteissä ja jatkossa harrastaisin seksiä kondomin kanssa kunnes/jos luottamus palautuu.

https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/

"lukee salaa viestejäsi tai vaatii näyttämään niitä"

Väkivaltaa on myös toisen pettäminen seläntakana. Että tuossa pitää nyt vain tehdä oma ratkaisu.

Vierailija
44/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran suora luonne, että ottaisin asian esiin miehen kanssa.

Ei mitään huutoa ja syyttelyä sillä se ei mihinkään vie, vaan sanoisin että nyt kyllä jäi vaivaamaan tuo asia ja haluan selvittää tämän.

En ymmärrä sitä että asioista ei puhuta, siis oikeasti asiallisesti puhuta. Sitten jäädään pyörittelemään mielessä kaiken laista ja kasvattamaan epäilyjä ja asia vain pahenee ja mutkistuu. Tällaisilta palstoilta ei apua saa, kyllä se pitää ao:n itsensä kanssa selvittää. 

Mieti kumpi on pahempi; saada asiaan selvyys on se sitten mikä tahansa vai elää epätietoisuudessa ja epäilyissä ja antaa  niitten myrkyttää elämänsä?

Ei ihme että parisuhteet kaatuu kun mistään ei suoraa puhuta, kun haudotaan omia epäilyksiä ja olettamuksia ja kasvatetaan katkeruutta. Puhumalla asiat selvitetään, ja sen jälkeen katsotaan miten jatketaan. Mieti minkälaista on elää jatkuva epätietoisuus ja epäluottamus siinä välissänne?

Ymmärrätkö ettei sinun keskusteluhalusi saa toista osapuolta puhumaan totta? Et siis saa selvyyttä pettämiseen kysymällä.

Vierailija
45/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvastaa kireäpipoista suhtautumista. Mitäs jos vaan oltais rehellisiä ja avauduttais toisillemme parisuhteissa ja muutenkin näistä seksin käänteistä. Aika monet kuitenkin paneskelee - ainakin satunnaisesti - muidenkin kanssa. Se luottamus menee just noista piilotteluista ja valehtelemisista.

Jos mun vaimo nyt pikkujouluissa antaisi jollekin, niin isompi juttu olisi se salailu - ei se itse pikkukänninen yhdyntä jossain sokoshotellilla.

Meitä onkin aika moneksi. Noin ajattelee kaiketi mies, joka itsekin käy silloin tällöin vähän uittamassa.

Mun naiseni ei tarttis enää takasin tulla, jos pikkujouluissa kävisi "pikku vahinko".

Vierailija
46/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä onkin aika moneksi. Noin ajattelee kaiketi mies, joka itsekin käy silloin tällöin vähän uittamassa.

Mun naiseni ei tarttis enää takasin tulla, jos pikkujouluissa kävisi "pikku vahinko".

Olen tuon kommentin kirjoittaja, ja kuten tästä käy ilmi, olen tosiaan mies. Meillä on juteltu asiasta niin, että jos tällaista sattuisi, se on kerrottava pyytämättä ja avoimesti.

Vuosien myötä olemme myös jonkin verran raotelleet ajatusta liittää elämäämme vilkastuttamaan muitakin - niin miehiä kuin naisiakin. Eli tavallaan tilanne on molemmille ovi on auki -asetuksessa, jos hyvä tilaisuus sattuisi eteen.

Jo ajatus, että näin voisi tapahtua on voimistanut ja parantanut parisuhdettamme. Ja varmasti keskinäinen luottamus on meillä paremmalla tasolla kuin heillä jotka sitten salailee ja touhuilee selän takana.

Ja uittamiskommenttiin vastausta; kerran on näin käynyt, kun yksi puolituttu pari kyseli mukaan apumieheksi. Menin, kun vaimokin sinne yllytti. Kivaa oli ja toi hyvää buustia meille kaikille 😊

Vierailija
47/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon kommentin kirjoittaja, ja kuten tästä käy ilmi, olen tosiaan mies. Meillä on juteltu asiasta niin, että jos tällaista sattuisi, se on kerrottava pyytämättä ja avoimesti.

Vuosien myötä olemme myös jonkin verran raotelleet ajatusta liittää elämäämme vilkastuttamaan muitakin - niin miehiä kuin naisiakin. Eli tavallaan tilanne on molemmille ovi on auki -asetuksessa, jos hyvä tilaisuus sattuisi eteen.

Jo ajatus, että näin voisi tapahtua on voimistanut ja parantanut parisuhdettamme. Ja varmasti keskinäinen luottamus on meillä paremmalla tasolla kuin heillä jotka sitten salailee ja touhuilee selän takana.

Ja uittamiskommenttiin vastausta; kerran on näin käynyt, kun yksi puolituttu pari kyseli mukaan apumieheksi. Menin, kun vaimokin sinne yllytti. Kivaa oli ja toi hyvää buustia meille kaikille 😊

Vielä paremmalla tasolla se on meillä jotka eivät joudu availemaan hädissään parisuhteen ovia ulkopuolisille peläten että muuten toinen ottaa eron. Yhdessä voi myös haluta olla toisen kanssa nimenomaisesti eksklusiivisesti ilman että haluaa panna muita. 

Vierailija
48/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te pissikset yleensä päivystä tuolla av-palstalla, missä jaatte lastenhoito-ohjeita kolmevitosille perheenäideille.

Vierailija
49/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen pariskunta vetäää lärvit torstaina... ihanan weetee meininkiä.

Kerro vielä että mies on serkkusi

Sinä olet ainoa joka tässä ketjussa on lärvien vetämisestä puhunut.

Vierailija
50/52 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, niin minäkin välillä vaimoltani kysyn ja ihan spontaanisti, vaikka emme voi saada lapsia.

Tiedän että hän ei aina halua kävellä lasti sisällä.

Otan siis (joskus) huomioon häntä.

Vierailija
51/52 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa kun kaikkia vaivaa joku asia. Mikään muu asia ei vaivaakkaan.

Ja jos vaivaisi en teitä huolillani vaivaisi.

Lähden tästä vaivaamaan taikinaa, että lapet ja vaimo saa leipää.

Vierailija
52/52 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ihmiset vieläkään tajua että keskeyttäminen ei auta yhtään mitään. Kyllä niitä insinöörejä sieltä putkesta valuu jo erittäin todennäköisesti ennen laukeamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi