Mieheni lipsahdus vaivaa!
Olimme eilen mieheni kanssa pienessä humalassa ja harrastimme s*ksiä. Mieheni kysyi, että voiko hän päästää sisälle. Tämä oli omituinen kysymys, koska olen syönyt pillereitä jo 3 vuotta. Nyt vaivaa, että oliko tämä kysymys edes tarkoitettu minulle vai onko miehellä joku toinen. Hän vakuutti aamulla, että se oli vitsi. Hän ei kuitenkaan ollut sillä hetkellä sellainen, että olisi vitsaillut. Mitä tekisitte tilanteessani?
Ja ennen kuin joku sanoo, että tämä on provo, niin voin kertoa, että näin valitettavasti kävi.
Kommentit (52)
Aika erikoinen juttu. Olisin itsekin kummissani. Jos on vuosia voinut tehdä niin kysymättä... No en tiedä mitä sinä teet mutta itse tulisin varmaan aika tarkkaavaiseksi.
Pöljä. Toi on vähän joka toisen ukon fantasia: "Ei, et sä voi, mul ei oo mitää... ah, ah, ah, tuu vaa kulta, joo, joo, joo..."
Pitäisin itsekin tuota outona. Ainakaan se ei millään tapaa olisi hauska vitsi, enkä ymmärrä, miksi ihmiset kertovat huonoja vitsejä. Minä kerron vitsejä vain silloin, kun haluan hauskuuttaa kuulijaa, joten vitsit pitää valita kuulijan mukaan.
Jos on aina tullut sisälle niin todennäköisesti käy vieraissa. Muuta selitystä ei valitettavasti ole. Pettäminen paljastuu usein pienestä asiasta. Voithan kertoa miehelle että asia vaivaa ja pyytää esim. puhelimesta/somesta jne. näyttöä että kaikki on ok. Luultavasti ehti jo tuhota todistusaineiston. Kävisin myös sp-tautitesteissä ja jatkossa harrastaisin seksiä kondomin kanssa kunnes/jos luottamus palautuu.
Sillä on lipsahtanut muna jonkun muunkin reikään.
Kyllä siinä nyt oli jotain outoa. Ei tuollaista kysytä, ellei siten tapana ole vaihdella sitä minne laukeaa.
Kysyisin uudestaan, miksi hän kysyi tuollaista. Jos hän edelleen on sitä mieltä, että se oli vitsi, niin mitä vaihtoehtoja siinä jää? Voit joko uskoa sen tai olla uskomatta. Jos et usko, sinun pitää miettiä, onko kyseessä niin iso asia, että haluat erota.
Onko ollut tilaisuuksia pettää? Tuollainen vihjaa kuitenkin salasuhteeseen, joten miehen pitäisi olla pois kotoa aika paljon että semmoinen on mahdollinen.
Pitäisin kyllä todella outona.
No, kyllä minäkin pitäisin todella outona tuollaista kysymystä, jos olisi vuosikausia toimittu niin. Ei se miltään vitsiltä kyllä vaikuta. Kannattaa todellakin seurailla nyt tilannetta. Tuollaista voidaan kysyä joltain yhdenillan jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aina tullut sisälle niin todennäköisesti käy vieraissa. Muuta selitystä ei valitettavasti ole. Pettäminen paljastuu usein pienestä asiasta. Voithan kertoa miehelle että asia vaivaa ja pyytää esim. puhelimesta/somesta jne. näyttöä että kaikki on ok. Luultavasti ehti jo tuhota todistusaineiston. Kävisin myös sp-tautitesteissä ja jatkossa harrastaisin seksiä kondomin kanssa kunnes/jos luottamus palautuu.
https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/
"lukee salaa viestejäsi tai vaatii näyttämään niitä"
Miksi mahdat tiedustella asiaa palstalaisilta jotka eivät mitenkään voi tuntea miestäsi?
Lisäksi palstalaiset ovat tunnettuja miesvihastaan jopa reddit-palstalla.
Jos hän luuli laittavansa áhtériíŋ sinua ja meinasi ettet välttämättä halua siemensyöksyä suoleesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/
"lukee salaa viestejäsi tai vaatii näyttämään niitä"
Se on väkivaltaa vain jos niin tekee naiselle.
"Nyt vaivaa, että oliko tämä kysymys edes tarkoitettu minulle"
🤣🤣🤣🤣🤣 Ei kun se oli varmasti tarkoitettu naapurille🤦🏼🤦🏼🤦🏼 oletko ihan v i t u n tyhmä.
Onko miehen huumori yleensäkin tuollaista? Onko jokin muukin asia herättänyt epäilystä miehen uskollisuudesta? Itse en tuollaisesta ajattelisi mitään, mutta meillä on puolison kanssa vähän erikoista huumoria välillä eikä mikään ikinä ole herättänyt epäilyksiä toisten naisten suuntaan.
Ihanaa, 24astetta lämmintä.
Tänään lähden terassille.
??????????????