Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat jotka olette aina yhdessä ja teette kaiken yhdessä

Vierailija
05.08.2022 |

Voisitko matkustaa yksin 5 päiväksi vaikkapa Berliiniin? Pärjäisitkö? Viihtyisitkö?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma. Osaan matkustaa ihan itse ja puhun sujuvasti saksaa. En vaan halua matkustaa yksin. Mitä matkustaisin yksin kun minulla kerran on kumppani?

Koska häntä ei esimerkiksi kiinnosta sama kohde?

Oma puolisoni ei näe mitään järkeä maksaa esimerkiksi siitä, että pääsee käymään Grönlannissa. Minulle taas se on unelmien kohde. Vielä tänä kesänä en lähtenyt, kun keväällä ei tiennyt, millaiseksi koronapandemia leviää, mutta toivottavasti vuoden kuluttua. Bucket List'illani on myös muutama muu sellainen kohde, joihin hän ei halua.

Miksei kiinnosta? Ihan samahan se loppujen lopuksi on mihin matkustetaan, mukavinta on kokea se matka yhdessä. Ei minulla ainakaan ole mitään paikkaa minne en haluaisi matkustaa mikäli kumppanini syystä tai toisesta haluaa .

Vierailija
42/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, mutta en viihtyisi. Yksin on tylsä matkustaa - sitä on tullut tehtyä töiden puolesta ihan riittävästi. Onneksi meillä on samoja harrastuksia ja olemme avoimia myös toisen mieltymyksiin. Ja matkalla voi myös osaksi aikaa eriytyä - kumpikin oman mieltymyksen kohteeseen jos on toiselle "tylsä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma. Osaan matkustaa ihan itse ja puhun sujuvasti saksaa. En vaan halua matkustaa yksin. Mitä matkustaisin yksin kun minulla kerran on kumppani?

Oma puolisoni ei näe mitään järkeä maksaa esimerkiksi siitä, että pääsee käymään Grönlannissa. Minulle taas se on unelmien kohde. Vielä tänä kesänä en lähtenyt, kun keväällä ei tiennyt, millaiseksi koronapandemia leviää, mutta toivottavasti vuoden kuluttua. Bucket List'illani on myös muutama muu sellainen kohde, joihin hän ei halua.

Miksei kiinnosta? Ihan samahan se loppujen lopuksi on mihin matkustetaan, mukavinta on kokea se matka yhdessä. Ei minulla ainakaan ole mitään paikkaa minne en haluaisi matkustaa mikäli kumppanini syystä tai toisesta haluaa .

Näinpä juuri ja välillä tekee hyvää mennä ja kokeilla jotain uutta, mihin ei itse olisi koskaan lähtenyt. Se on yksi ihana asia lisää kumppanissa, voin nähdä ja kokea asioita, joita en olisi koskaan kokeillut ilman häntä. Olen oppinut tykkäämään ihan uusistakin asioista, osa taas ei ole ollut niin kiinnostavia, mutta ilman kumppaniani en olisi koskaan oppinut näitä asioita itsestäni.

Vierailija
44/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle ei kyllä todellakaan ole ihan sama, mihin matkustetaan. Aikaa ja rahaa on rajallisesti ja minulla on pitkä lista kohteita, joista olen haaveillut (joistakin lapsesta saakka). Puolisolla ei tietääkseni ole samanlaista listaa, vaikka kyllä hänkin haaveilee Route 66 -reissusta ja Australiasta. Usein onneksi innostuu minun kohteistani ja haluaa lähteä mukaan, mutta toisinaan on joko jo käynyt kyseisessä paikassa tai sitten ei kiinnosta, ja silloin menen yksin.

Vierailija
45/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja olemme matkustaneet joskus yksinkin. Se ei vaan ole läheskään yhtä hauskaa kuin yhdessä matkustaminen.

Vierailija
46/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot tehdään yhdessä.

Vierailija
47/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, en viihtyisi. Ennen mieheni tapaamista olen kyllä matkustellut sinkkuna yksin, mutta se oli todella ankeaa ja tylsää. Mikään elämys ei oikein ole mulle kummoinen ilman sen jakamista toisen kanssa. 

Vierailija
48/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja viihtyisin hyvin. Toivon että oltaiisin enemmän erillään.

Vierailija
49/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy yhdessä kaupassa tai lenkillä. Se ei ole kaikki tekeminen

Vierailija
50/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni ei ole ollenkaan sama että mihin matkustetaan. Kyllähän Pohjois-Afrikassa ja Islannissa on selkeä ero vaikka matkan tekisi kenen tahansa kanssa.

Vierailija
51/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy yhdessä kaupassa tai lenkillä. Se ei ole kaikki tekeminen

Niin?

Vierailija
52/52 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä yksin mutta olisihan se tylsää. Kaikki kiinnostuksen kohteet ei ole samoja. Kumpikin kuitenkin haluaa lomalta samoja asioita, eli rentoutumista rannlla tai shoppailua kohteesta riippuen ja syömistä hyvissä ravintoloissa. Kumpikaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut museoista, extremelajeista tai urheilusta. Lomalta ja matkoilta haluamme samaa joten seurakin on silloin sopivaa. En jaksaisi rynniä aamupalapöytään klo 7 ja nähtävyyksille tai retkille klo 8. Puhumattakaan jostain reppureissaamisesta epäselvine aikatauluineen ja yöpymispaikkoineen