Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät ennen naimisiin/yhteenmenoa

Vierailija
20.08.2008 |

puhu selväksi raha-, kotityö- ja kasvatusasioita? Joka päivä täällä joku valittaa, ettei mies tee mitään kotona tai, että miehelle jää enemm. käyttörahaa.

Me ainakin juteltiin nämä asiat ihan selviksi, ja ei juuri koskaan tulee näistä riitaa. Toki silloin tällöin v***ttaa tyhjentää se tiskikone ja silloin herjaa helposti, ettei toinen tee mitään, tämä nyt kuuluu asiaan. Samoten rahasta ei ikinä tule riitaa, koska sitä on riittävästi, se on yhteistä ja molemmat käyttää sitä järkevästi.

Tekis mieli sanoa, että niin sitä makaa kuin petaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin silloin niin nuoria, että ei meillä ollut mitään hajuakaan siitä, minkälaista elämä tulee olemaan 15 vuoden päästä monen lapsen kanssa. Ei kaikkea voi sopia valmiiksi.

Vierailija
2/5 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hämmästelen tota.

Mä olen luullut, että ihmisten perustaitoihin kuuluu puhua em. asiat selviksi.

Ei vissii kaikki tee niin.

Naisena ajattelen, että junttien miesten kanssa ei mennä naimisiin. Kaikki eivät ilmeisesti ajattele niin.

Uskon että intohimoisin ja romanttisin rakkaus vaatii pohjalleen sujuvan arjen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella mieheni kanssa 20 vuotta sitten (jolloin olimme 16v.) No, ajatukset lapsista ja asuntolainoista ei ollut silloin mitenkään kovin realistiset =)

No, kaikki on mennyt silti ihan kivasti ja arki sujuu loistavasti - edelleen. Ihan niinkuin kaikki muukin.

Vierailija
4/5 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin tiesin millaisen miehen kanssa menen naimisiin, otin meinaan selvää asiasta :-) Mies ei kyllä ole mikään suuri keskustelija, mutta kyllä nämä asiat on puhuttu selväksi ennen yhteisen kodin ja perheen perustamista.

Kotitöitä mies ei tee, mutta minä en jaksa nalkuttaa tai valittaa, kun on muuten niin mahtava mies. Raha-asiat on yhteisiä, siitä sovittiin heti alusta alkaen. Kasvatusasioista ei kyllä keskusteltu ennen kuin lapsia alkoi tulla, mutta siinäkin päästiin yhteisymmärrykseen.

Jospa ne miehet ensin esittää jotain imurihidalgoa ja anteliasta tai sitten naiset vaan ottaa ensimmäisen joka niihin suostuu ja sen jälkeen valittaa täällä...noin karkeasti yleistettynä.

Ihmistä kohdellaan juuri niin hyvin tai huonosti kuin antaa itseään kohdella.

Vierailija
5/5 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokoo huono talaudenpitäjä suhteen alussa että oon sitten 10 vuoden päästä liki konkassa. Totta kai kaikki kaunistelee.

Toisekseen jokainen muuttuu pitkällä aikavälillä, ei kerran puitu mitään kiveenkirjotettua ole.