Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateriakorvikkeet laihdutuksessa?

Vierailija
04.08.2022 |

Kävin ostamassa nutrilettia. Olen yrittänyt kesän laihduttaa, mutta ei onnistu. Nyt ylävatsa on selvästi pullistunut. Vartalo näyttää kamalalta ja raskas ollakin. Tuo ylävatsa painaa. Liikuntaa pitäisi harrastaa, mutta tuntuu niin hankalalta. Painoindeksi on 30 eli ei järkyttävä, mutta todella haittaava kuitenkin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilettien ohella tarvitset kuituja ja runsaasti vettä. Ja ole varvainen, kun paino vähenee, on mukavaa laihtua vielä vähän ja vielä vähän, ja seurauksena on anoreksia. Kun olet laihtunut tarpeeksi, mieti ruokatottumuksesi kokonaan uusiksi. 

Vierailija
42/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ajatellut jatkaa sen JÄLKEEN kun/jos niillä ateriankorvikkeilla saat ne makkarat pois?

Vai aiotko jatkaa edelleen korvikkeilla hamaan maailman tappiin?

Eihän se mitään auta jos jollain simsalabim-konstilla laihduttaa makkarat pois, jos elintavoissa ja syömistottumuksissa ei tapahdu muutosta! Siinä ne makkarat kohta on takaisin ja kahden makkaran lisäksi vielä kolmas ja neljäs.

Miksi tätä on niin vaikea tajuta? Kuvitellaan että jollain "kurilla" saadaan aikaan ihme ja voi taas jatkaa entiseen malliin ennen kuuria ilman että lihotaan takaisin ja hyvin usein tuplasti ja triplasti.

Ne tavat on nyt vaan pantava remonttiin, niin vastenmielistä kuin e sittten onkin. Tai kannettava makkaransa.

Tämä. Moni käyttää Nutrilettiä väärin. Ajattelevat poistaa muutaman kilon ja kun ne ovat lähteneet niin jatketaan samaan malliin.

Näin tein, ja mitä sain? Anoreksian. Ja osteopenian. Ilmeisesti laihduttamisen "onnistuminen" laukaisi sen, toki olisi ollut muitakin syitä. Laihduin 30 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset vastustaa mittausta. Ei kannata kysyä neuvoa.

Täällä saa yleensä neuvon että tiputtaa vaan hiukan päivittäistä kalorinsaantia ja laihduttaa hitaasti.

Ongelma on tuossa vaan se että joutuu laskemaan jokaisen suupala ja pitämään tiukkaa kalorinlaskentaa vuositolkulla. Jos pudotettavaa on paljon niin oikeasti siinä kestää. Jos vähänkään antaa periksi niin kilot tulee heti takaisin ja taas palaat siihen tiukkaan laskentaan ja aloitat alusta.

Nimimerkillä 25 kiloa laihtunut neljässä vuodessa. Ihan älytöntä jojoilua koko ajan. Parhaat tulokset on tullut aina kun saan itseäni niskasta kiinni ja tiputtanut kunnolla kertarysäyksellä. Ne ei tule niin äkkiä takaisin kuin se että hirveällä vaivalla olen kuukausia pinnistellyt pari kiloa pois ja kun yhden viikonlopun syö rennommin niin ne pari kiloa on tulleet takaisin.

Ei vaan ole motivaatiota tarpeeksi että pitäisin tiukempaa dieettiä. Siispä pidän painoni kurissa aina kun motivaatio iskee ja tiputan kerralla esim viisi kuusi kiloa kuussa. Se on helpompi pitää poissa kuin se muutamassa kuussa lähtenyt pari kiloa joka tulee heti takaisin kun vähänkään antaa löysää.

Käytän nutrikettia silloin kun on motivaatio. En kokonutraa mutta osanutraan. Saatan korvata yhden tai kaksi ateriaa nutrilett tetralla. Choco&oat on mun lemppari!

Vierailija
44/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa yleensä neuvon että tiputtaa vaan hiukan päivittäistä kalorinsaantia ja laihduttaa hitaasti.

Ongelma on tuossa vaan se että joutuu laskemaan jokaisen suupala ja pitämään tiukkaa kalorinlaskentaa vuositolkulla. Jos pudotettavaa on paljon niin oikeasti siinä kestää. Jos vähänkään antaa periksi niin kilot tulee heti takaisin ja taas palaat siihen tiukkaan laskentaan ja aloitat alusta.

Nimimerkillä 25 kiloa laihtunut neljässä vuodessa. Ihan älytöntä jojoilua koko ajan. Parhaat tulokset on tullut aina kun saan itseäni niskasta kiinni ja tiputtanut kunnolla kertarysäyksellä. Ne ei tule niin äkkiä takaisin kuin se että hirveällä vaivalla olen kuukausia pinnistellyt pari kiloa pois ja kun yhden viikonlopun syö rennommin niin ne pari kiloa on tulleet takaisin.

Ei vaan ole motivaatiota tarpeeksi että pitäisin tiukempaa dieettiä. Siispä pidän painoni kurissa aina kun motivaatio iskee ja tiputan kerralla esim viisi kuusi kiloa kuussa. Se on helpompi pitää poissa kuin se muutamassa kuussa lähtenyt pari kiloa joka tulee heti takaisin kun vähänkään antaa löysää.

Käytän nutrikettia silloin kun on motivaatio. En kokonutraa mutta osanutraan. Saatan korvata yhden tai kaksi ateriaa nutrilett tetralla. Choco&oat on mun lemppari!

Mittausta on nutrausta.

Vierailija
45/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateriankorvikkeet kuormittavat maksaa.

Laihdutin viime vuonna lähes 40kg nutrileteilla ja naturdieteilla. Maksa-arvot meni tosi huonoiksi ja sain normaaleiksi vasta kun säikäytin elimistön syömällä taas perunaa ja leipää yms. Alat meni yli sataan. Kun aloin syömään hiilareita enemmän ja en laihtunut enää niin maksa-arvot parani alle kuukaudessa. Alat tippui siis yli sadasta alle 35:teen siinä ajassa. Laihdutus poisti rasvamaksan, huippuhyvät kolesterolit ja sokerit. 

Vierailija
46/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö sun juttujas!

Vierailija
47/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö sun juttujas!

Mikä on höpöhöpöä?

Mua ärsyttää että aikuinen? ihminen puhuu toiselle aikuiselle kuin lapselle. Kerroin vaan oman kokemuksen miten oon laihdutuksen kokenut enkä kaipaa sinulta höpö höpö kommentteja.

Vierailija
48/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla bmi 30,93. Käytän naturdietin valmiita pirtelöitä osan päivää ja syön kevyesti loput. Hyvin on mennyt. Pitävät nälkää pitkään.

Ne jauheesta tehdyt sötkötykset ei vaan mene alas, vaikka miten yrittää sekoittaa kunnolla.

Vierailija
49/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sillon tällöin.Välillä yhden aterian korvaan sillä.Painoa on lähtenyt ,mutta tuskin johtuu nutriletistä.Liikuntaa enemmän ja vähentänyt muutenkin syömistä.Välillä saa herkutella.Esim jäätelö sillon tällöin.Toiaalta vai johtuuko Tyroksiini lääkkeestä ? 

Vierailija
50/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutukseen vaikuttaa eniten oikea ruokavalio, jopa 80%. Liikuntaa ei toki pidä unohtaa, koska liikunta kiinteyttää ja parantaa aineenvaihduntaa.

Itse nutrasin 3kk ja sen jälkeen neljän vuoden painonhallinnalla -65 kg pudonnut painoa. Nyt paino on pysynyt jo kohta 3 vuotta samassa. BMI oli aloittaessa 40

Vierailija
51/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö sun juttujas!

Mikä on höpöhöpöä?

Mua ärsyttää että aikuinen? ihminen puhuu toiselle aikuiselle kuin lapselle. Kerroin vaan oman kokemuksen miten oon laihdutuksen kokenut enkä kaipaa sinulta höpö höpö kommentteja.

No et kovin aikuiselta vaikuta, jos elimistös haluat pilata moisilla litkuilla.

Vierailija
52/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä ihmeessä niitä nutriletteja. Niillä laihtuu! JEE!!

Ylävatsakipu ei kyllä poistu, se vain lisääntyy. Maksa hyljeksii noita litkuja.

Ei ole kipua ylävatsalla, vaan painon tunne. Istuessa on kaksi valtavaa makkaraa vatsalla ja istuessa nuo painaa ja tuntuu. Ei ylävatsalla ennen ollut, vaan nyt kesällä tullut. Pakko saada se äkkiä pois.

Johan tuossa kerrottiin, että litkut vain pahentaa.

Miten muka pahentaa. Vuosia myyty ja apteekeissakin myynnissä.

HAHAHAHAHA, onko näin naiiveja ihmisiä vielä olemassa?

Lääketeollisuus, elintarviketeollisuus ja dieettiteollisuus ovat kaikki samojen tahojen omistamia. Tarkoitus on, että ensin ahdat itsesi läskiksi, sitten laihdutat noin 5 prossaa painostasi ja syöt itsesi porsaaksi jatkuvalla kierteellä, ja sitten oletkin ikuinen asiakas verenpaine- ja diabeteslääkkeille.

Vierailija
53/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla laihduttaa nopeasti,kun keho menee ketoosiin, mutta jaksatko sitä, on eri juttu. Lisäksi pitäisi nauttia vettä 3l/ päivä ja syödä kasviksia ja proteiinia.

Toinen vaihtoehto on osanutraus, eli korvaat osan aterioista Nutrileteilla, ja muuten syöt kevyemmin.

Itse laihdutin noilla 36 kg. 4 kuukautta täysnutrasin.

Nutraamalla ei pääse ketoosiin.

Vierailija
54/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutriletin tarkoituksena on normalisoida ateriarytmi ja oppia tuntemaan että on täynnä, sekä lopettaa sokeririippuvuus. Samalla vatsalaukku pienenee. Nutriletin lopetetaan osanutrauksella ja suunnittelemalla oikea loppuelämän ruokavalio. Eli Nutriletin tarkoitus on antaa aikaa muuttaa ruokavaliota oikeaan suuntaa ja katkaista vääränlainen syöminen. Nutrilettikuuria käytetään myös närästyksen hoitoon koska pussit ovat lievästi emäksiä.

Kiitos, Nutrilett-yhtiön edustaja. Haluatko myydä vielä muita hengenvaarallisia tuotteita tietämättömille ja epätoivoisille ihmisille?

Vierailija
55/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Eli olet täysidiootti, joka ei ole vieläkään tajunnyt rasvanpolton ja painonpudotuksen sekä läskinmuodostuksen ja painonlisääntymisen eroa.

Vierailija
56/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla bmi 30,93. Käytän naturdietin valmiita pirtelöitä osan päivää ja syön kevyesti loput. Hyvin on mennyt. Pitävät nälkää pitkään.

Ne jauheesta tehdyt sötkötykset ei vaan mene alas, vaikka miten yrittää sekoittaa kunnolla.

Se, että sulla on edes tarve "pitää nälkää" kertoo, että olet hiilarikoukussa. Jos kehosi polttaisi rasvaa tehokkaasti, sulla ei olisi nälkä.

Vierailija
57/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunu n 15kg viimeisen 15kuuksuden aikana. En oo lisännyt liikuntaa, en muuttanu ruokailutottumuksia. Syön mitä haluan, mutta vähemmän. Käytän ozempic pistosta.

Vierailija
58/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laihtunu n 15kg viimeisen 15kuuksuden aikana. En oo lisännyt liikuntaa, en muuttanu ruokailutottumuksia. Syön mitä haluan, mutta vähemmän. Käytän ozempic pistosta.

Mä laihduin 50 kiloa vuodessa Mysimballa, joka korjasi aineenvaihdunnassa olleen vian. Aika lailla sama.

Vierailija
59/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöjä nuo Nutriletit jne., syö vähemmän normaalia ruokaa ja liiku fntmmän.

Vierailija
60/60 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä ihmeessä niitä nutriletteja. Niillä laihtuu! JEE!!

Ylävatsakipu ei kyllä poistu, se vain lisääntyy. Maksa hyljeksii noita litkuja.

Ei ole kipua ylävatsalla, vaan painon tunne. Istuessa on kaksi valtavaa makkaraa vatsalla ja istuessa nuo painaa ja tuntuu. Ei ylävatsalla ennen ollut, vaan nyt kesällä tullut. Pakko saada se äkkiä pois.

Johan tuossa kerrottiin, että litkut vain pahentaa.

Miten muka pahentaa. Vuosia myyty ja apteekeissakin myynnissä.

HAHAHAHAHA, onko näin naiiveja ihmisiä vielä olemassa?

Lääketeollisuus, elintarviketeollisuus ja dieettiteollisuus ovat kaikki samojen tahojen omistamia. Tarkoitus on, että ensin ahdat itsesi läskiksi, sitten laihdutat noin 5 prossaa painostasi ja syöt itsesi porsaaksi jatkuvalla kierteellä, ja sitten oletkin ikuinen asiakas verenpaine- ja diabeteslääkkeille.

Jaahas. Salaliittoteoriaa taas pukkaa. Ota tähän mukaan vielä koronarokotteiden haitallisuus ja pistä foliohattu päähäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi