Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa sinä olisit toivonut Janin asemassa?

Vierailija
23.10.2006 |

Veikkaan, että suurin osa teistä olisi kans tilannut lihaa! Ehkäpä jollain ranskalaisella nimellä. Samaa lehmäähän se on!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut alkupalaksi jotain kylmää lohilautasta, jossa olisi 2-3 eri tavalla valmistettua lohta. Juomana shampanja tai kir royal.

Pääruoaksi sinisimpukoita kermaisessa valkoviinikastikkeessa ja ranskalaisia perunoita. Juomana valkoviini.

Jälkiruoaksi tuoreita mansikoita kinuskikastikkeen kera. Kahvi ja Bailey' s.

Vierailija
2/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä oisin ottanu reilusti kans lehtipihvin ja pepsin. Parasta mitä on. Niin sanoo mun mieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syöminen ainakin on fiiliksen mukaan " nyt tekis mieli kyllä pinaaattikeittoa" , " naapurissa tuoksu riisipuuro+kaneli, voispa tehdä sitä" , " ai kun on ihana resepti uusimmassa Pirkkalehdessä, koklaanpä tätä" , " mä en jaksa tehdä safkaa, lähetääs muksut mäkkäriin" .

En tiedä siis mitä olisin Janin asemassa valkannut.

Toteanpa vain, ettei se luksusruoka aina ole sitä parasta. Ihan namia voi olla ihan tavallinen kaurapuuro ja huumorimielellä olisin voinut vaikka tilata sitä kaurapuuroa. Tai sitten jotain ylellistä safkaa. Mutta en kyllä sillä mielellä olis ruokaa tilannut, että tää tulee telkkarista ja kaikki näkee, eli ruoan täytyy olla tosi hienoa.

Vierailija
4/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin ei.. aika mielikuvitukseton tyyppi. Ja niin taidat olla stella sinäkin, osaat nimetä kaurapuuroa ja makaronilaatikkoa, mutta et yhtään parempaa ruokaa. Et ole varakkaaksi kovin uskottava!

Vierailija
5/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa ruokaa josta tullut vaan vihaiseksi kun on ollut pahaa ja liian vähän. Eli jos olisin Janin sijassa ollut välill heikoillakin ruuilla olisin tilannut lemppari ruokaani josta vatsa täyttyy.

Vierailija
6/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka savujuustokeittoa tai oikeaa parsakeittoa (ei mitään pussijuttua).

Pääruuaksi lihaa kyllä, chateubriandia ja pariisinperunoita (liha ei leivitetty ja perunat tavallisia keitettyjä, ei rasvaa) pitää koittaa mahtua joulukuun alussa iltapukuun... Lisäksi hyvää vihreää salaattia, missä paahdettuja cashew pähkinöitä.

Jälkkäriksi joku kevyt marjajuttu, vaikka vadelmajäädyke (ei kermasta).

Juomassa en laskisi kaloreita, punaviiniäj läpi koko aterian ja jälkkäriksi makea tujaus Bailey`siä

Vierailija
7/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen cross kitchen...

Vierailija
8/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois päässyt av-mammat vittuileen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan