Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko mies kiinnostunut myös miehistä?!

Vierailija
04.08.2022 |

Pitkä liitto takana, luulisi tuntevan jo toisensa. Mutta jostain syystä olen alkanut epäillä että miehelläni olisi jotain "sutinaa" uuden tuttavuuden kanssa. Viettää tämän kanssa aikaa joka viikko. Viestittelee päivittäin. Harrastuksen kautta tutustunut tähän mieheen, on sinkku ja lapseton. Kun puhuu tästä tyypistä niin on jotenkin erityisellä tavalla iloisen oloinen. Naureskelee ääneen kun lukee viestejä. Ovat nukkuneet samassa hotellihuoneessa kun mies lähti viettämään ns. omaa aikaansa reissuun. Tuli täysin yllärinä että tämä ky. tyyppi oli tullutkin sinne hotelliin. Mieheni ei etukäteen asiasta mitään minulle maininnut. Minusta se oli tosi outoa? Ymmärrän että jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita niin juttua riittää mutta kun on jo iältään lähes 50 vuotias niin tämmöset kaverisuhteet jotenkin vaan tuntuu niin kummalliselta. Seksistä mainittakoon se että mies on ollut koko ikänsä tosi aktiivinen mutta nyt sekin puoli on vähentynyt. Eikä enää ole samalla tavalla kanssani kuin ennen. Onkohan mulla vain vilkas mielikuvitus? Mies on ollut aina älyttömän homovastainen, mikä on kyllä ärsyttänyt minua. Ihan kuin feikkaisi sillä jotain?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapset ovat kyselleet uteliaisuuttaan että kuka se mies on jonka kanssa isä taas on? Kun isä on niin usein pois iltaisin, harrastuksissaan, tai jossain. ap"

Minulla ainakaan ei olisi noin paljon aikaa ja energiaa edes hyville ystäville enkä ole edes perheellinen. Kyllä varmaan on rakkaus sekoittanut pään. Hyvin juttu luistaa ja seksi sujuu niin ei viihdy enää kotona.

Vierailija
62/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tämä tarkoittaa? Mitä "ns. omaa aikaansa" mies lähtee viettämään hotellihuoneeseen??"

Jos on oltu 20v yhdessä niin ei kai voi olettaa että mies tai vaimo ei ikinä saa käydä missään yksin?

Mun mielestä ihan ok, mutta epänormaalia tuosta teki sen, että se otti sen ukon sinne hotelliinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, on vain keski-iän kriisi

Vierailija
64/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä miehelläsi ei ole koskaan ollut ketään vastaavaa mieskaveria, jinkka kanssa juttu kunnolla kulkee, ja kaverisuhde toimii.

Miehillä on hyvin harvoin samankaltaisia ystävyys suhteita toisiin miehiin, kuin naisilla on toisiin naisiin.

Miehillä ei ole niitä ns, sydänystäviä, toisin kuin naisilla.

Miehet eivät kerro työpaikoillaan perhe ongelmista, eikä muistakaan murheista toisikke miehille. Mutta naiset ns. uskoituvat ja kertovat kaikki asiansa, useat jopa työpaikoillaankin.

Joskus vaan löytyy ystävä, jonka kanssa natsaa.

Olen itse nainen, ja joutunut töiden takia muuttamaan ja asumaan, lähes ympäri Suomen.

Kun vihdoin onnistui vakipaikka ja uusista tuttavuuksista löytyi, samanhenkinen, meistä tuli hyvät ystävät.

Kyllä minäkin hehkutan tätä ystävääni, mieskaverilleni, ja kerron hänelle meidän konsertti-ym. käynneistä

Mutta miesystävälläni ei ole koskaan edes mieleen tullut, jotta hyvä ystävyyssuhteemme olisi

joku lesbosuhde
.

Parisuhde on tärkeä, tietenkin, mutta ihminen tarvitsee myös lasjempaa perspektiiviä vapaa-aikaansa. Muutakin seuraa ja olemista, kuin jatkuvaa kahden kesken kyhjöttämistä.

On helpompi käydä vaate ym. ostoksilla oman ystävän kanssa, kuin oman miehen tai mieskaverin/avopuolison kanssa.

Totta. Ja jos miehellä onkin joku läheinen "bestis" (kuten naisilla melko usein on) sitä pidetään outoa. Heti alkaa hom0ksi epäily. Ei kaikki miehet viihdy niissä miesporukoissa vaan suosivat yksittäisiä kavereita sieltä täältä. 

Vierailija
65/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten juttujen takia bissejen kannattaisi jo nuorena miettiä vahvempi suuntautumisensa ja sen perusteella kummasta sukupuolesta haluaa elämänkumppanin. Itse totesin jo nuorena, että kullit kiinnostaa sen verran, että yksistään naisen kanssa en pysty olemaan. Niinpä päätin etsiä kumppanit pääosin miehistä ja nyt pitkään onnellisessa parisuhteessa. Eipä tarvi elää suhteessa, jossa tulee liikaa kiusauksia pettää.

Varmasti hyvä valinta, näitä yllättävän paljon kulleista kiinnostuneita heteromiehiä tunnistaa tämän tästä. Itsellä aina tutka värähtää siinä kohtaa, että siinäpä yksi kaappi-bi/homo.

Tosin se suhde naisen kanssa on sosiaalisesti vaan niin paljon helpompi valinta edelleen nykypäivänä. Ei kaapissa olemista ja jatkuvaa koko elämän kestävää kaapista tulemista. Jatkuvia hetero-olettamuksia, ennakkoluuloja jne. Siksi moni kaappitapaus valitsee naisen, vaikka se ei lopulta kestävä valinta olekaan ja tuottaa tuskaa sekä itselle (kun himoitsee kiinnostavia miespuolisia ja miehen kanssa ei voi koskaan puuhailla) että joskus tulevaisuudessa ehkä myös puolisolle.

Höpsistä. Tunnen homoja 30-80v, jotka elävät ihan normaalia elämää, ovat normaaleissa töissä ja elävät puolisonsa kanssa ilman vaikeuksia. Tuota ei voi enää nykypäivänä käyttää puolustuksena kaappihomoudelle. Varsinkin, kun kaappihomot ovat itse esittämässä halventavia puheita homoista. Silloin mun kaappihomotutka värähtää heti.

En arvosta.

Vierailija
66/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homovastainen ja kaveeraa tuolla tavalla miehen kanssa, että oikein yhteisiä hotelliöitä... Moni mies löytää oman homoseksuaalisuutensa keski-ikäisenä ja näitä homostelevia ukkomiehiä on vaikka kuinka. Avioliitto on oiva kulissi. Ja varsinkin kun on makuuhuoneen puolella sutinat vähentynyt niin se on merkki siitä, että sitä on jossain muualla. Lisäksi miesten ja naisten välinen seksi on erillaista, moni mies menettää kiinnostuksensa naiseen kun saa miestä.

Vierailija
67/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on sellanen homotutka, että tunnistaisin välittömästi, että onko sun mies tai tämä kaveri niitä miehiä. Ehkä er pysty omaa miestä arvioimaan pitkän liiton jälkeen, mutta etkö muka tuosta kaverista nää er onko? Ilmeet, eleet, äänenpaino, silmät..

Vierailija
68/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten juttujen takia bissejen kannattaisi jo nuorena miettiä vahvempi suuntautumisensa ja sen perusteella kummasta sukupuolesta haluaa elämänkumppanin. Itse totesin jo nuorena, että kullit kiinnostaa sen verran, että yksistään naisen kanssa en pysty olemaan. Niinpä päätin etsiä kumppanit pääosin miehistä ja nyt pitkään onnellisessa parisuhteessa. Eipä tarvi elää suhteessa, jossa tulee liikaa kiusauksia pettää.

Varmasti hyvä valinta, näitä yllättävän paljon kulleista kiinnostuneita heteromiehiä tunnistaa tämän tästä. Itsellä aina tutka värähtää siinä kohtaa, että siinäpä yksi kaappi-bi/homo.

Tosin se suhde naisen kanssa on sosiaalisesti vaan niin paljon helpompi valinta edelleen nykypäivänä. Ei kaapissa olemista ja jatkuvaa koko elämän kestävää kaapista tulemista. Jatkuvia hetero-olettamuksia, ennakkoluuloja jne. Siksi moni kaappitapaus valitsee naisen, vaikka se ei lopulta kestävä valinta olekaan ja tuottaa tuskaa sekä itselle (kun himoitsee kiinnostavia miespuolisia ja miehen kanssa ei voi koskaan puuhailla) että joskus tulevaisuudessa ehkä myös puolisolle.

Nykyaikana ei ole mitään syytä elää kaapissa ja niin kuin tuolla yksi sanoikin niin pahimpia kaappiin pakottajia on nämä jotka elää itse kaapissa. Täysin keksittyjä ongelmia.  Todella loukkaavaa käyttää toista ihmistä kilpenään ja tuhlata toisen elämää, koska itsellä on jokin pään sisäinen keksitty ongelma. Mitä siinä homosuhteessa sitten on pelättävää? Minulle on ainakin ihan yksi hailee missä kokoonpanossa ihmiset elää kunhan ei riistä kenenkään toisen elämää ja oikeutta rakkauteen.

Vierailija
69/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tästä ottaisi liian tiukkoja kantoja suuntaan tai toiseen koska ihmiset ovat niin kovin erilaisia. Itse olen ainakin jossain määrin bi-mies mutta minulla on se suuri ero että romanttisesti rakastun vain naisiin. Minulle on siis aika lailla poissuljettua että olisin varsinaisessa suhteessa miehen kanssa vaan parisuhteet solmin vain naisten kanssa koska se on se mikä minulle sopii. Ja parisuhteissa haluan myöskin olla aina uskollinen koska se on oman arvomaailmani mukaista. Erotan siis puhtaan seksin ja rakkauden toisistaan ja se joka itselläni vaikuttaa tässä on se mitä tunnen naisia kohtaan.

Vierailija
70/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu suoraan. Voit vain voittaa.

Ihmisen seksuaalisuus voi myös muuttua ajan kanssa.

N43

Mitä tämä nyt on?

Koko ajan on sanottu että ihminen syntyy homoksi tai heteroksi ja sen takia eheytyssessiot on kielletty, koska ihmisen seksuaalisuus EI VOI muuttua.

Ei, vaan ihmisen seksuaalisuutta ei voi muuttaa VÄKISIN. Se voi muuttua, jos on muuttuakseen. Ja se ei tapahdu tuosta vain, vaan vähitellen ja harvoin täysin toiseen ääripäähän.

Ja se on hienovarainen, elämänmittainen prosessi.

Eheytyksiinhän hakeutuivat ne, jotka itse halusivat muuttua. Ei kai sinne ketään väkisin raahattu.

No ei. Eheytyksiin hakeutuvat ne joita joku porukka, yleensä uskonnollinen yhteisö, pakottaa eheytymään uhkailemalla kadotuksella ja kaikenlaisilla kauheuksilla jos syntiset ajatukset eivät lopu.

Vierailija
71/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu suoraan. Voit vain voittaa.

Ihmisen seksuaalisuus voi myös muuttua ajan kanssa.

N43

Mitä tämä nyt on?

Koko ajan on sanottu että ihminen syntyy homoksi tai heteroksi ja sen takia eheytyssessiot on kielletty, koska ihmisen seksuaalisuus EI VOI muuttua.

Ei, vaan ihmisen seksuaalisuutta ei voi muuttaa VÄKISIN. Se voi muuttua, jos on muuttuakseen. Ja se ei tapahdu tuosta vain, vaan vähitellen ja harvoin täysin toiseen ääripäähän.

Ja se on hienovarainen, elämänmittainen prosessi.

Eheytyksiinhän hakeutuivat ne, jotka itse halusivat muuttua. Ei kai sinne ketään väkisin raahattu.

No ei. Eheytyksiin hakeutuvat ne joita joku porukka, yleensä uskonnollinen yhteisö, pakottaa eheytymään uhkailemalla kadotuksella ja kaikenlaisilla kauheuksilla jos syntiset ajatukset eivät lopu.

Ja onpa historiassa nuoria (ja aviovaimoja!) myös viety väkisin ns. hoitoihin. Iranissa tänä päivänäkin.

Vierailija
72/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota miehelle kolmen kimppaa. Jos hän ehdottaa mmn eikä nnm, on hän bi.

Eipä auta tuokaa. Voi olla aisuri, kuten minun mieheni.

Mikä se aisuri olikaan? Aisankannattaja?

Vierailija
73/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana ei ole mitään syytä elää kaapissa ja niin kuin tuolla yksi sanoikin niin pahimpia kaappiin pakottajia on nämä jotka elää itse kaapissa. Täysin keksittyjä ongelmia.  Todella loukkaavaa käyttää toista ihmistä kilpenään ja tuhlata toisen elämää, koska itsellä on jokin pään sisäinen keksitty ongelma. Mitä siinä homosuhteessa sitten on pelättävää? Minulle on ainakin ihan yksi hailee missä kokoonpanossa ihmiset elää kunhan ei riistä kenenkään toisen elämää ja oikeutta rakkauteen.

Ajattelen ihan samalla tavalla. On törkeää valehdella omasta seksuaalisesta suuntautumisesta puolisolle ja pettää häntä. Siitä ei pidä ruveta vääntämään mitään uhriutumistarinaa, vaan kyseessä on yksinkertaisesti törkeä tyyppi. Varsinkin, jos itse vielä halveerannut homoja puheissaan, mikä jo muutenkin on ällöttävän ihmisen merkki.

Vierailija
74/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi enää jatkua näin. Asia on pakko selvittää

Vierailija
75/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut minuuttiakaan viime yönä. Pää on niin sekasin. Sydän hakkaa päässä. Oli tiedossa että mies näkee tätä kaveriaan illalla harrastuksen merkeissä. Lähti poikkeuksellisesti pyörällä reissuun. Sovittiin että käy terassilla, ehkä syömässä harrastuksen jälkeen. Ja tulee kotiin viimestään kympiltä/yhdeltätoista. Mutta mies soittikin myöhään illalla että aikookin vielä terassin jälkeen mennä tälle kaverille käymään kun on niin paljon juteltavaa. Ihmettelin että eikö sitä nyt päivällä voi jutella?! Ja sanoin että mulla menee yö pilalle kun en osaa käydä nukkumaan ennen kuin tulee takasin, tietää sen. Ilmoitti vaan että lähtee sinne kuitenkin. Mies tuli sitten kotiin yhden maissa yöllä. Mitä hittoa se touhuaa??? Siis, tekeekö muiden miehet tämmöistä? Otan asian puheeksi kun lapset eivät ole kuulolla. Nyt alkaa riittää! ap

Vierailija
76/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää miten mies tyydytetään.

Vierailija
77/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nukkunut minuuttiakaan viime yönä. Pää on niin sekasin. Sydän hakkaa päässä. Oli tiedossa että mies näkee tätä kaveriaan illalla harrastuksen merkeissä. Lähti poikkeuksellisesti pyörällä reissuun. Sovittiin että käy terassilla, ehkä syömässä harrastuksen jälkeen. Ja tulee kotiin viimestään kympiltä/yhdeltätoista. Mutta mies soittikin myöhään illalla että aikookin vielä terassin jälkeen mennä tälle kaverille käymään kun on niin paljon juteltavaa. Ihmettelin että eikö sitä nyt päivällä voi jutella?! Ja sanoin että mulla menee yö pilalle kun en osaa käydä nukkumaan ennen kuin tulee takasin, tietää sen. Ilmoitti vaan että lähtee sinne kuitenkin. Mies tuli sitten kotiin yhden maissa yöllä. Mitä hittoa se touhuaa??? Siis, tekeekö muiden miehet tämmöistä? Otan asian puheeksi kun lapset eivät ole kuulolla. Nyt alkaa riittää! ap

No ei tee! Miehesi on taatusti ensimmäinen mies maailmanhistoriassa joka ei tule kotiin sovittuna aikana vaan jää vielä kaverien kanssa olemaan.

Vierailija
78/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että otat nyt lähiaikoina asian rohkeasti puheeksi. Se on väärin salata ja sinulla on oikeus tietää. Tämä on kuitenkin mennyt jo niin pitkälle.

Todella myöhään tuli kotiin. Vasta yhdeltä. Kyllä jotain on meneillään.

Vierailija
79/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei tee! Miehesi on taatusti ensimmäinen"

Jos näkee kavereita vain harvoin niin sen ymmärtää että voi mennä tosi pitkään. Tässä oli kyse kuitenkin jatkuvista tapaamisista.

Vierailija
80/95 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei saa olla enää edes miespuolisia kavereita?