Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mikä työ jossa olisi pelkästään ilta- ja yövuoroja?

Vierailija
04.08.2022 |

En millään jaksaisi herätä aamulla. Kuudeksi pitää siis mennä aina töihin.
Mulla on neljä eri herätyskelloa soimassa, niihin herään juuri ja juuri.
Elän aina kuin jossain sumussa kun olen niin väsynyt.
Kertokaa aloja/ammatteja jossa työt tehdään pääasiassa ilta- ja yövuorossa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymäläkassa tai muu myynti- tai asiakaspalvelutyö. Päivävuoroista kilpailua käydään, ei illoista. Vähän aikaa sitten oli vapaana ihan palkallinen työpaikka pizzeriassa, työaika arkisin klo 12-20, voiko surkeampaa työaikaa olla?

Minä tein vuosia kassan työtä, myös opiskelujen jälkeen. Pelkkää iltaa, paitsi lauantaisin klo 11 alkaen. Kyllästyin, ei ole kivaa olla aina töissä kun muut ovat vapaalla.

Oman käsityksen mukaan juuri illat ja viikonloput on lisien takia halutuimpia kaupan alalla. Opiskelijoita olisi enemmän tulossa kuin mitä pystytään palkkaamaan.

Vierailija
22/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos väsyttää, ei ihmisen kuulu herätä töihin klo 4-5. Kokeile nyt alkuun saada ihan normaali päivätyö, jossa työt alkaa klo 8 tai 9. Voin luvata, että olet heti virkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen postinlajittelija yötyössä.

Teen pelkkää yövuoroa. Ja saan palkan päälle +30% haittalisån yötyöstä.

Minun mielestä klo 6-7 alkavasta työstä se haittalisä pitäs maksaa. Ei ihmisen ole hyvä nousta puolikuudelta yöllä.

Vierailija
24/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vähän aikaa sitten lehtijutun lähihoitajasta, joka tekee lähes pelkästään yövuoroja, olikohan nyt jossain vanhusten laitoksessa. Jutusta jäi lähinnä mieleen, että tämä lähihoitaja kuulemma katseli yövuoronsa aikana useita tunteja Netflixiä!

Vierailija
25/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana saa tosiaan helposti pelkkää yötä ja iltaa. Yleensä niitä juuri ei niin paljon haluta tehdä

Vierailija
26/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tehdastyö on vuorotyötä, mutta pelkkään päivävuoroon halukkaita olisi paljon enemmän. Ilta- ja työvuoroihin halukas siis luultavasti otettaisiin innolla vastaan eikä välttämättä tarvitse edes mitään koulutusta.

Vierailija
27/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vähän aikaa sitten lehtijutun lähihoitajasta, joka tekee lähes pelkästään yövuoroja, olikohan nyt jossain vanhusten laitoksessa. Jutusta jäi lähinnä mieleen, että tämä lähihoitaja kuulemma katseli yövuoronsa aikana useita tunteja Netflixiä!

Mä tiedän kanssa yhden, joka on vammaisten asuntolan yövalvoja. Välillä on tilanne päällä mutta paljon menee aika kierrosten välillä sarjoja katsoessa, kirjoja lukiessa ja ristikoita sekä sudokuja täytellessä.

Vierailija
28/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut huoltoasemat ovat yölläkin auki.

Lisäksi hotellit

Vierailija
29/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarityöntekijä

Vierailija
30/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilla on ilta-ja yötyöntekijöille töitä.

Vierailija
31/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla helposti pystyy tekemään pelkkää iltaa ja/tai yötä. Moni tekisi mieluiten aamuvuoroja.

Vierailija
32/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilönä teen lähinnä ilta ja yövuoroa, ehkä 1-2 aamua suunnittelen kolmen viikon listaan.

Vierailija
33/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten palvelutalo. Meillä osa tekee pelkkiä yövuoroja. 5 yötä töitä, 5 vapaata jne. 

Vierailija
34/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajana saa tosiaan helposti pelkkää yötä ja iltaa. Yleensä niitä juuri ei niin paljon haluta tehdä

Varmasti joissain paikoissa on näin.

Mutta meillä töissä ainakin iltavuoroista ja varsinkin yövuoroista on suoranaista taistelua että kuka ne saa.

Ilta/yövuorot ovat todella haluttuja siksi että ne ovat paljon helpompia kuin aamuvuorot, ja parempi palkka.

Yövuoroissa on välillä jopa tylsää...

Vierailija
35/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mikä tahansa vuorotyö, jossa työvuoroihin voi itse vaikuttaa. Itse olen ihan perusruokakaupassa ja teen pelkkää iltaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi