Ozempicilla laihduttavat
Jotain vanhoja ketjuja löytyi, mutta nostetaan taas...
Mulla on alkamassa lähiviikkoina Ozempicin käyttö ja mielelläni lukisin tuoreita kokemuksia lähinnä käyttäjien ruokavaliosta arjessa. Syöttekö edelleen "perusruokaa", esim. samaa kuin perhe? Onko sivuoireita ollut, millaisia tuloksia on tullut?
Onko alkoholin käytön kanssa tullut "ongelmia", eli vaikuttaako alkoholi enemmän? Itselläni on tulossa muutamatkin hieman kosteammat juhlat lähiaikoina, joten mietin uskallanko aloittaa lääkettä heti vai lykkäänkö myöhemmäksi tuon vuoksi? Etten tule järkyttävään känniin ekasta juomasta..
Itse saan siis tätä lääkettä puhtaasti painonpudotukseen, en diabeteksen vuoksi. Bmi yli 40, mutta muuten olen kaikinpuolin terve.
Kommentit (3)
Syön ihan kotiruokaa. Annokset pienentyneet ja turha napostelu jäänyt pois.
Facebookissa on asiallinen ryhmä nimenomaan niille, jotka käyttää Ozempic painonhallintaan.
Olen syönyt normaalia ruokaa mutta vähemmän kun tulee kylläisyys nopeammin. Herkkuja tekee vähemmän mieli, niitäkin olen syönyt. Paino putoaa hitaammin kuin niillä jotka yhdistävät tarkemman ruokavalion lääkkeeseen. Joillekin tulee sivuoireita lääkkeestä. Minulle ei ole tullut mitään erityistä. Hieman lievää pahoinvointia, johon en ehkä kiinnittäisi huomiota normaalisti
Syön ihan normaalisti tuon lääkkeen ansiosta. Ehkä vieläpä paremmin, voin syödä viinereitä, suklaata ja juoda kokista. Ja paino putoaa!!
Kun juhlissa ottaa vähän alkoa, niin vaikutus on uskomaton juurikin tuon lääkkeen ansiosta :)
Suosittelen ihan kaikille, vaikka ei laihduttaisikaan.