Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma hiusraja

Vierailija
04.08.2022 |

Ärsyttääkö ketään muuta oma hiusraja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ulkonäkökeskusteluihin tulee aina joku aukomaan päätään? Näitö juttuja voi pohtia ihan siinä missä "jauhenlihan" pesemistäkin.

Sehän oli puhtaasti läpän heittoa jossa muuta tehtykään kuin auottiin päätä, jotta miksi tämä ei sitten saisi olla yhtälailla jos kerta siihen rinnastat???

Vierailija
22/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusrajahullu nostelisi ketjua (ei hiusrajaa) kuulkaa... 🤕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vääränlainen malli tekee niin, ja mä voin kertoa että harva kampaaja tajuaa millainen sen pitää olla. Hiusta pitää ottaa tarpeeksi ylhäältä otsikseen, sen pitää olla kulmakarvat peittävä, reuna reippaasti rikottu (HARVA osaa) ja heti silmien ulkonurkkien jälkeen sivuille kerrostetaan pitkät osuudet. Voi olla ettei tuollaista saa jos on vaikka kovin vähän hiusta mutta kunhan nyt selitin. 😅 En vaan käsitä miten noi otsikset on monelle kampaajalle niin mahdottomia, niinkin on käynyt monta kertaa että toisella käynnillä ei enää onnistukaan ja tulee ruma ja ihan erilainen kuin sillä onnistuneella kerralla. Kele, meinaan TAAS harmittaa.

Onko tämä ns. curtain bangs? Yritin tätä, ei toiminut mulla.

Vedän hiukset kiinni taakse, olen todennut että vaikka se tavallaan korostaa otsaa, se kuitenkin vetää vähiten huomiota siihen korkeaan hiusrajaan.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi