Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa räjähtäviä huuto-orgasmeja saava nainen?

Sian tappoon ryhtyvä
04.08.2022 |

Siis kun jotkut naiset vaan saa yhdynnässä helposti, ja osa niistä saa vielä erittäin rajuja, äänekkäitä orgasmeja.

Haluaisin nyt vihjeen sinulta, sellainen nainen, miten käyttäydyt, luonnetta, pukeutumista yms. Uskoisiko sinusta päällepäin että niitä saat vai ajatteletko että se on piilossa oleva ominaisuus?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevan ap:n kanssa samaa mieltä. Mutta tuurilla ne laivatkin seilaa, itse törmäsin ns. oravapilluun heti ekalla kerralla.  Orgasmit oli yhdynnässä heti niin rajuja, että tuntui kuin tyttö olisi halunnut musertaa minut ja kaluni. Aina orgasmin tullessa lähärissä hänen selkänsä nousi kaarelle, jalat ja kädet kietoutui ympärilleni lukiten minut paikalleen ja sitten alkoi pillun myllytys, jolla kaluni vedettiin mankelin läpi. Orgasmi oli jotain maagista ja käsittämätöntä nuorelle miehelle. En osannut kuvitella mitään parempaa, joten sitä oli pakko saada lisää ja hän jäi vaimokseni. Enkä osaa nyt vanhempanakaan kuvitella mitään parempaa kuin ne lukuisat rajut orgasmit missä hän otti minut.  

Ei ole koskaan ollut kedon kaunein kukkanen, mutta pillu ja pillunlihakset dynamiittia. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä vaihtaa toiseen ja enkä ryhdy siihen edes eläkkeellä.  Jos seksi loppuisi kokonaan, olisin silti ikuisesti kiitollinen hänen maagisille orgasmeilleen mitä sain kokea.

Vierailija
42/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne arvottavat naisia orgasmien tai sellaistenkin, jotka eivät ikinä orgasmia saa,  kesken SE on ikävää.

Jokainen saakon orgasminsa miten saa, ja se voi olla monenlaista. Itse olen saanut kaikkia orgasmeja, joten olen kyllä "asiantuntija" tässä mielessä. Ymmärrän kaikkia naisia, mutta en niitä miehiä, jotka arvottavat naista ihan vaan oman mieltymuksensä (egonsa) mukaan. Siinä ei ole rakkaudella sijaa.

Naisen saama orgasmi on aina upea ja hyvä, ihan kuin miehenkin. Ja etenkin se matka sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne arvottavat naisia orgasmien tai sellaistenkin, jotka eivät ikinä orgasmia saa,  kesken SE on ikävää.

Jokainen saakon orgasminsa miten saa, ja se voi olla monenlaista. Itse olen saanut kaikkia orgasmeja, joten olen kyllä "asiantuntija" tässä mielessä. Ymmärrän kaikkia naisia, mutta en niitä miehiä, jotka arvottavat naista ihan vaan oman mieltymuksensä (egonsa) mukaan. Siinä ei ole rakkaudella sijaa.

Naisen saama orgasmi on aina upea ja hyvä, ihan kuin miehenkin. Ja etenkin se matka sinne.

Aivan puuta heinää. Asetetaan asia näin. Osa naisista haluaa suuren omaavan miehen, jotta he saavat yhdynnässä orgasmin. Osa miehistä kiihottuu naisen orgasmista valtavasti ja se on parasta mitä seksillä on tarjota, joten luonnollisesti he haluavat naisen jotka saavat mahdollisimman monta ja samalla monella tapaa orgasmeja. Selittäisitkö miten tämä rajoittaa muiden naisten orgasmeja, siis kun sanot jokainen saakoon orgasminsa miten saa. Jos olet sitä mieltä että mies ei saisi painottaa kyseistä asiaa, niin sinähän suorastaan sanelet mistä mies saa pitää ja mistä ei. Saanko minä puolestani määritellä mistä sinä saat pitää ja kiihottua arvon asiantuntija.

Vierailija
44/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksi on kuitenkin tylsää jos aina pitää hinkata sitä klitorista tehdäkseen naiselle orgasmin. Se on tylsää"

On siis tylsää antaa naiselle orgasmi hinkkaamalla sitä klitorista?

Mutta ei ole sitten tylsä kun mies hinkaa itselleen orgasmin naisen sisällä työntämällä sitää penistä ees taas?

Mikä ero näillä on?

Paitsi ettei naiset vähättele miehen saamaa orgasmia...kuten sinä teet naisen vastaavalle.

Ja määrität itsesi kautta mikä on ITSELLESI tylsää, viis siitä mitä nainen tuntee.

Mutta olet jo näytöksesi esittänyt, sen onkaikki nähneet, jatkat varmaan samaa jankuttavaa linjaasi.

Onhan se seksi tylsää jos koko ajan pitää hinkata klitorista verraten monipuoliseen molempia tyydyttävään vapaampaan toimintaan. Molemmat ovat aivan tyydyttäviä tapoja harrastaa seksiä, vaikka toinen on toista parempi. Mitä enemmän orgasmeja nainen saa on sen parempi. Enemmän orgasmeja saavat naiset voivat paremmin myös muilla elämän osa-alueilla. Kuka vetää tuon peniksen ees taas-jutun toistuvasti esille kun siitä ei ole edes ollut kysymys. Naisen tyydyttäminen vuoroin dildolla ja vuoroin vibraattorilla parhaimmillaan on yhtä pitkää orgasmia, riippuen naisesta. Pelkällä klitoriksen hieromisella tämä ei oikein onnistu. Siinä panemisessa nautinnosta yli puolet tulee naisen nautinnosta, mikä on sinulle ilmeisen vaikeaa käsittää ja ilmeisen väärin.

Miksi pitää olla vastakkainasettelua?  Joku haluaa sitä klitoriksen hieromista, toinen jotain muuta. Eikä tietääksen kukaan ole sanonut ettei yhdyntää saa olla. Panemisessa naiset eivät useimmiten saa, joten ontuu toi sun juttus.  Ei ole väärin tietenkään mistä kummasta keksittekin nuo väittämät.

Ja ees-taas voi olla hyvinkin tylsää naiselle, jos kerran siiitä ei mitään sa, joten miten sinä voita sanoa sitä "paremmaksi" - miehille varmaan, muta se on vain osa ehkä jotain puolet ihmisistä. Kun te miehet ette voi sitä naisen nautintoa kokea ettekä ymmärtää.

Panemisessa naiset ei useinmiten saa.. no osa saa kuitenkin, onko siitä nauttiminen nyt kielletty vai mitä ihmettä?

Ja ees taas voi hyvinkin tylsää naiselle.. tai sitten ei, onko nyt naisiltakin kielletty nauttimasta?

Kun te miehet ette voi sitä naisen nautintoa kokea ja ymmrtää.. sinäkö voit? Ole hyvä ja kerro miten vaimoni saa parhaat orkkunsa. Kerro ihmeessä mitä hän pyytää minun aina tekemään!

Kuinka helvetin vaikeaa on antaa jokaisen nauttia seksistä siitä mistä nauttii!! Jos se on naisen orgasmi, niin eikö se ole parempi asia kuin vaikka palstalla yleisesti paheksuttu silikonibimbous?

Jos nainen ei tykkää karvaisista miehistä, niin pitääkö hänen ottaa karvainen mies, koska jokainen on sellainen kuin on?

Vierailija
45/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole arvottanut kenenkään naisen orgasmeja. En voisikaan, kun ei ole kokemusta kuin yhden naisen orgasmeista. Minä kummminkin rakastuin hänen voimakkaisiin orgasmeihin ja halusin niitä aina vain lisää opettelemalla tuottamaan niitä. En nuorempana edes osannut kuvitella etteikö muidenkin naisten orgasmit olisi samantapaisia.  Mutta mitä enemmän lukenut niin tullut selväksi, että niissä taitaa olla hurjasti erilaisia variaatiota.  Siitä olen miehenä kyllä aika varma, että enin syy naisen orgasmittomuuteen  tai voimakkaiden orgasmien puutteeseen on miehen osaamattomuus saada nainen siihen mielentilaan ja hyväillä niin, että se  naisen sisin eläin herää henkiin ja ottaa vallan.  Siitähän on kyse silloin kun naiselta lähtee orgasmit lapasista. Siinä vaiheessa nainen ottaa orgasmin vaikka väkisin miehellä miehestä välittämättä.  Ollut hienoa seurata vierestä, kun ei ole pystynyt tekemään itse enää mitään muuta kuin nauttimaan. Välillä kävi hyvä tuuri, enkä edes lauennut samaan aikaan vaan sai rauhassa tarkkailla ja nauttia. 

Vierailija
46/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole omalla kohdalla ollut vielä huutamatta.

Kaikki ovat kiljuneet ja sitten pyörtyneet ja herättyään kiittäneet.

Vierailija
47/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monivärinen kouvolatukka, rillit. Polttaa sätkiä ja juo sidukkaa, paljon. Kotona on siivotonta ja lauma lapsia/kissoja/koiria.

Siis Kouvolan Lakritsi.

Vierailija
48/57 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sinulle kysymys johon toivoisin juuri sinun, eli asiantuntijan vastaavan. Eli jos tutkimusten mukaan, naisten vaginat on täynnä herrkkunappi pisteitä, miten on mahdollista ettei orgasmeja vaan tule?

Kun ei ne tule vaikka kirjoissa niin väitetään, ja miehet väittävät niin?

Vierailija
49/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sinulle kysymys johon toivoisin juuri sinun, eli asiantuntijan vastaavan. Eli jos tutkimusten mukaan, naisten vaginat on täynnä herrkkunappi pisteitä, miten on mahdollista ettei orgasmeja vaan tule?

Kun ei ne tule vaikka kirjoissa niin väitetään, ja miehet väittävät niin?

a) nainen ei kiihotu miehestä riittävästi

b) kaikilla naisilla ei nuo pisteet ole yhtä helposti stimuloitavissa ja mies ei jaksa nähdä vaivaa asian eteen. Vrt. Naisten lukuisat kysymykset mm. tässäkin ryhmässä, mistä miehet tykkää ja miten se pitää tehdä.

Vierailija
50/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti parisen vuotta saada rouva vapautumaan estoistaan ja onhan niitä orgasmejakin sitten alkanut tulla. Melko rajujakin, huhhuh.

Vierailija
51/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkuissa kiljuva nainen on painajainen. Siinä kyllä äkkiä katoaa mieskunto, kun saa asimalähiössä pelätä häätöuhkauksia.

Vierailija
52/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan puuta heinää. Asetetaan asia näin. Osa naisista haluaa suuren omaavan miehen, jotta he saavat yhdynnässä orgasmin. Osa miehistä kiihottuu naisen orgasmista valtavasti ja se on parasta mitä seksillä on tarjota, joten luonnollisesti he haluavat naisen jotka saavat mahdollisimman monta ja samalla monella tapaa orgasmeja. Selittäisitkö miten tämä rajoittaa muiden naisten orgasmeja, siis kun sanot jokainen saakoon orgasminsa miten saa. Jos olet sitä mieltä että mies ei saisi painottaa kyseistä asiaa, niin sinähän suorastaan sanelet mistä mies saa pitää ja mistä ei. Saanko minä puolestani määritellä mistä sinä saat pitää ja kiihottua arvon asiantuntija.

Näin meillä. Vaimo sanoi nuorena jo suoraan, että miehellä pitää olla kokoa, että täytyyjän sen tuntuakin jossain. Itsellä sellainen käsitys, että sai kanssani elämänsä ensimmäisen yhdyntäorgasmin. Minä taasen rakastuin tuohon rajuun orgasmiin ja  tulemiseen välittömästi. Näillä menty. 

Vierailija
53/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorolaulua harrastavat naiset kuulemma pitää eniten meteliä makuuhuoneessa. Tälläistä huhua kuulin.

Kas kun ei oopperaa

Vierailija
54/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isotissi Tiina huutaa kyllä orkuissaan.

Vierailija
55/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken laisia on. Mutta oon kyllä ulisiaan ja melkein huutajaankin kohdannut. Mutta on ollut nainen joka jähmettyi paikalle. Se oli kyllä outoa oli pakko kysyä sattuuko. Parin kyselyn jälkeen pyysi jatkamaan. Toinen kerta saman naisen kanssa oli oudompi panin kun nainen oli kun tukki. Halasi ja pussasi monesti kyllä seksin jälkeen ja teki aamulla aamiaisen. Onneksi oli välimatkaa. En kyllä olisi mota kertaa pystynyt.

Vierailija
56/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona niin kovaääninen, tärisevä ja sätkivä naisihminen, että rakastelemme vain ennen klo 22, jotta voidaan pitää radiota kovalla päällä. Joskus huutaa tietämättään apuakin, vaikka olen kieltänyt. 1970-luvun kerrostalossa kuuluu liian herkästi naapuriin, jopa alakertaan. Asumme ylimmässä kerroksessa, mutta silti en halua hymyileviä katseita muilta hississä.

Vierailija
57/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna ollessani tapasin naisen jonka orgasmit olivat aivan toista kuin mihin olin tottunut. Nyt 15 vuotta aviossa ja edelleen peitto heiluu ja kaikki on hienosti. Kaikki orgasmit on hienoja, mutta jokun tässä herätti minut, että olisiko tässö se nainen jonka kanssa haluan vanheta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan