Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono työilmapiiri

Vierailija
04.08.2022 |

Saisinko vertaistukea. Meidän työpaikalla puhutaan pahaa kaikista ja tämä vaikuttaa omaan terveyteen jo!
Olenko liian herkkä vai onko kohtalotovereita?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pahan puhuminen ja tee duunisi. Alkaa helpottamaan.

Vierailija
2/41 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koululla töissä vai eskarissa, siellä ainakin harrastetaan mitätöintiä, ulkopuolelle sulkemista, ulkonäön mollaamista ym.ym ja kaikki tämä tapahtuu niin hienovaraisesti, ettei sitä ulkopuolinen välttis huomaa. 

Kohtalotovereita ihan varmasti on pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha,haa, täällä ei uskalleta puua aiheesta. On niin ilkeitä pahoja ihmisiä koko maailma täynnä.

olis kiva kuulla , mitä nämä kuspiät saavat itselleen siitä, kun saavat tylyttää jotakin työkaveria?

Vierailija
4/41 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVIin valitusta , jos työntekijät eivät saa oikeutta osakseen eikä työrauhaa.

Vierailija
5/41 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kulut ammattiliittoon? Puhu asiasta luottamus nainen tai mies. Jos teillä ei viikko palaveria? Jossa nostat asian esille ihan samoin sanoin kuin tällä nimettömänä.

Vierailija
6/41 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruksaa työtyytyväisyyskyselyssä kaikki mahdolliset ongelmat tappiin asti.

Vierailija
7/41 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juoruvat, heti kun tietty ihminen poistuu kuuloetäisyydeltä, alkaa arvosteleminen. Piruja ne on ehkä jopa vielä pahempiakin.

Vierailija
8/41 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Työ on muutenkin uuvuttavaa. Perättömiä juoruja, mitätöimistä ja dissaamista. Ahdistaa. Työpaikka on koulu.

Vierailija
9/41 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös naisvaltaisessa työpaikassa on todella huono ilmapiiri. Uudet työntekijätkään eivät viihdy kauaa. Niin esitetään että ollaan hyvää pataa mutta kun selän vaan kääntää niin heti ollaan pahaa puhumassa ja perättömiä valheita levittämässä. Yhteisössä tavallaan juorujen kauppaa. Kun kuullaan jotain meheviä juoruja niin niistä "maksetaan" juoruilla ja jos ei ole tarpeeksi kiinnostava niin väritetään ja ai että suosio kasvaa.

Vierailija
10/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen , että kyseessä on n. 40-50 vuotiaat naiset, jotka ovat taantuneet murkkuikäisiksi aivottomiksi ääliöiksi, joilla aivojen kehitys on jäänyt kesken ja näitä on ilmeisesti valtaosa naisvaltaisilla aloilla. On toki nuorempiakin, jotka esim. ääneen ilmisevat vanhemman työntekijän kuullen katkonaisesti ja merkitsevästi, että kun se on niin vanha  n  aikaista.... Voi, voi, kun se aika koittaa, kun itsellään alkaa ikä tulemaan vastaan , jos täällä edes enää silloin kukaan ollaan.

Vierailija
11/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työntekijä valittaa sitä, että kun on joutunut kiusatuksi aikoinaan tietyn ulkoisen ominaisuuden vuoksi, mutta en usko , että kyse olisi siitä, vaan ihan siitä, koska se itse on niin ilkeä ja kaksnaamainen niin on vaan saanut takasin ja on tartuttu tähän sen ikävään ominaisuuteen , jotta pystyivät antamaan takaisin. Tälläisiä nämä narsistit ovat, syyllistävät muita vuosienkin päästä vaikka itse ovat syyllisiä.

Vierailija
12/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen työyhteisö joskus ollut terveellä pohjalla, häh? Helvetin pimeetä porukkaa. Ite teen työni hyvin, niin siitäkin ollaan perkele kateellisia ja yritetään tehdä vaikka mitä pirun temppuja. Tehkää perässä, helvetin kateelliset paskiaiset, mutta kun ei teistä siihen ole. Luuserit!

Vierailija
13/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassasi on liian monta oman elämänsä Pikku-Putineita, siitä huono ilmapiiri johtuu. Vedä niitä lättyyn!

Vierailija
14/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koululla töissä vai eskarissa, siellä ainakin harrastetaan mitätöintiä, ulkopuolelle sulkemista, ulkonäön mollaamista ym.ym ja kaikki tämä tapahtuu niin hienovaraisesti, ettei sitä ulkopuolinen välttis huomaa. 

Osuitpa hienosti asian ytimeen. Koulumaailmassa työskennelleenä voin allekirjoittaa juuri tuon paikan, missä sitä esiintyy aivan järkyttävän paljon on juuri KOULU. Opettajat ovat osa tämän ilmentymän harrastajia, mutta sitähän ei koulun ulkopuolinen maailma tiedosta, pitäiskö?

Vierailija
15/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuitpa hienosti asian ytimeen. Koulumaailmassa työskennelleenä voin allekirjoittaa juuri tuon paikan, missä sitä esiintyy aivan järkyttävän paljon on juuri KOULU. Opettajat ovat osa tämän ilmentymän harrastajia, mutta sitähän ei koulun ulkopuolinen maailma tiedosta, pitäiskö?

Meillä myös opettajat eivät ole näkevinäänkään mua, sihteeriä. Ja sitten kun olen vaikka saikulla niin mulle soitellaan, että koko paikka luhistuu, kun kukaan ei osaa tehdä mitään. Ei edes hakea posteja.

Vierailija
16/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös opettajat eivät ole näkevinäänkään mua, sihteeriä. Ja sitten kun olen vaikka saikulla niin mulle soitellaan, että koko paikka luhistuu, kun kukaan ei osaa tehdä mitään. Ei edes hakea posteja.

Tunnistan ja tiedostan. Mielestäni koulun ulkopuolella ollaan aivan liian tietämättömiä siitä tosiasiasta, että koulu on kaikkea muuta kuin kiusaamis-syrjimis-pahanpuhumisen ja kaiken epöasiallusuuden vapaa vyöhyke. Kaikkea muuta!

Vierailija
17/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuoltoala on pahin kaikista.

Vierailija
18/41 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi työpaikka haussa kirjoitti:

Meillä myös naisvaltaisessa työpaikassa on todella huono ilmapiiri. Uudet työntekijätkään eivät viihdy kauaa. Niin esitetään että ollaan hyvää pataa mutta kun selän vaan kääntää niin heti ollaan pahaa puhumassa ja perättömiä valheita levittämässä. Yhteisössä tavallaan juorujen kauppaa. Kun kuullaan jotain meheviä juoruja niin niistä "maksetaan" juoruilla ja jos ei ole tarpeeksi kiinnostava niin väritetään ja ai että suosio kasvaa.

Taidetaan olla samassa työpaikassa, tai sitten tää on vaan valitettavan yleinen ilmiö. Itse pidän omat asiani visusti omana tietonani juurikin tästä syystä enkä voi käsittää työkavereitani, jotka lavertelevat muille kaikki henkilökohtaiset asiansa, kun ihan varmasti tietävät millaista juorukaupankäyntiä kahvihuoneessa tapahtuu. Ihan varmasti koko työpaikka tietää asias työpäivän loppuun mennessä.

Vierailija
19/41 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä tässä on sit sekin, kun nyt vkloppuna työasiat hiertää mieltä. On väsy ja ei jaksais oikein mitään.  Jos töissä olisi hyvä olla niin siellä olis vaikka kuin väsyttäisi tai luulen ettei silloin niin väsyttäisikää , jos työilmapiiri olisi ok.

Kirjoittakaa vaan ihmiset tänne kokemuksistanne, nämä asiat ei saa jäädä pimentoon. Ja tsemppiä ap:lle!

Vierailija
20/41 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä tässä on sit sekin, kun nyt vkloppuna työasiat hiertää mieltä. On väsy ja ei jaksais oikein mitään.  Jos töissä olisi hyvä olla niin siellä olis vaikka kuin väsyttäisi tai luulen ettei silloin niin väsyttäisikää , jos työilmapiiri olisi ok.

Kirjoittakaa vaan ihmiset tänne kokemuksistanne, nämä asiat ei saa jäädä pimentoon. Ja tsemppiä ap:lle!

Kyllähän ilmapiiriogelmaa on vähän kaikkialla. Minua on auttanut se että yritän keskittyä omaan työhöni niin hyvin kuin mahdollista ja ammentaa sieltä hyvää mieltä. Sen lisäksi ajattelen että näillä dissaajillakaan ei ole hyvä olla. Kyllä tasapainoinen ihminen osaa käyttäytyä. Voimia ja jaksamista syksyyn🍂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi