*~*~ SYYSTOIVEET vk 44 ~*~*
Maanantaita. Niin taas uusi viikko pyörähti käyntiin.
Täällä on ainakin ihan syksy. Ei enää toivoakaan muusta. Harmaata ja sateista.
Onneksi huomenna on alusvaatekutsut meillä, johon tulee mun ihunia työkavereita. Kivaa istua iltaa yhdessä ja testailla tissiliivejä. =)
Keskiviikkona lähden parhaan kaverini kanssa piknik -risteilylle Turku-Maarianhamina-Turku. Päästään vähän humputtelemaan, syömään hyvin ja tietysti pari drinksua otetaan ja shoppaillaan. =)
Torstaina ja perjantaina onkin koulupäivät Porissa, joten siinähän tämä viikko jo menikin. Tänään täytyy siivoilla ja laittaa huomista varten juttuja kuntoon.
Mitäs teille muille kuuluu tähän viikkoon?
Levinialla oli jotain galluppia.. Me ollaan peruspari, eli mies insinööri ja minä sairaanhoitaja. =) Ei kyllä oltu tätä silloin kun tavattin, mä olin lukiolainen ja mies ammattikoulussa. Meidän yhteiselo onkin ollut suurimmaksi osaksi jomman kumman opiskelua. Mun valmistuttua oltiin yhtäaikaa vuosi töissä, ja nyt ollaan sitten kummatkin vakipaikoissa työelämässä, Ukkokulta valmistui nyt keväällä. Toivottavasti piakkoin sit ois pukkaamassa mammalomaa mulle, mutta katsotaan nyt koska sellainen aika ois..
SANJUSKA, mulla on räkätauti päällä, mut ei niin pahana kun pelkäsin. Nenä kyllä vuotaa, mutta suurimman osan päivästä kykenen olemaan niistämättä. Perjantaina oli illalla vähän lämpöä, mutten sit enää viikonloppuna mitannut kun oli töissä oltava. ;)
Mutta kattoo nyt miten tää tästä vielä kehittyy. Toivottavasti vain parempaan suuntaan.
TEPA, sama olo. Ei jaksa keskittyä tähän raskautumiseen enää. Tai siis eniten mua jurppii nää mun megakierrot, tärppipäivien löytäminen on hintsun hankalaa.. Ja nyt on kaikenlaisia ihme oireita taas, mutten jaksa olla niistä edes kiinnostunut, kunhan nyt kroppa vi***ilee vaan huvikseen. =/
Omaan napaan..
Nyt on ollut muutamana iltana merkillistä kuvotuksen tunnetta, ja olen huomannut että ruokailun jälkeen on sellainen merkillinen kuvotus. Niinkuin nytkin, kun äsken vajaa tunti takaperin söin. Ei iso kuvotus, mutta sen verran että huomaan.
Mahaa on kipristellyt ja alamasua turvottaa. Paleltaa, mutta flunssa on päällänsä jollain tavalla vielä, niin se on sitä kyllä.
Keskiviikkona on tosiaan laivareissu, on se vaan taivuttava testaamaan silloin se nega, että saan rauhassa juoda ruuan kanssa viiniä ja vaikka ottaa pari drinksuakin. =)
Jushka, megakierrossa mennään kp42.
Kommentit (33)
Eli kun Jushka onnensa kukkuloilla availi tata pinoa niin kirjas hiukka odotetusti vaarin viikonmaarat - niin eikohan jatketa tahan ens viikon jututkin?!
Omaan napaan kuuluu keuhkoputkentulehdus ja angiina samaan syssyyn! Oon tanaan vasta paremmalla voinnilla, eilinen synttaripaivakin meni sangyssa *kiva, kiva! Olis niin kiva ollu menna miehen kans ulos syomaan kaksin, mutta suunnitelmat muuttuu. Alkuviikko olin kolme pv ilman aantakin ja eikos porukoilla ollu hauskaa!
Hirveen inhottavaa vaan sairastella flunssaa yli +30 asteen helteilla!
Taks iltapaivaks ovat luvanneet kuurosateita; ei kylla yhtaan haittaa; keskiviikkona oli ennatys +38 varjossa lokakuun lopulla!
Kiitoksia teitille ' saatiedoista'
Omaan napaan ei kummallista; hiukan pillerit tuntuvat turvottavan, mika nyt ei niin onnellinen juttu ole; taitaa jaada mun pillerikierto tahan yhteen liuskaan...toisin kuin suunnittelin!
Mutta eipa nyt muuta!
Viettakaa mukava viikonloppu!
Meinaa kyllä jäädä tällaiseksi kerran viikossa kirjoitteluksi nykyään meikäläisen osalta..
Jushkalle suuren suuret onnittelut! Mahtavaa, jospa se plussaputki tästä aukenee tähänkin pinoon. Tuntuu, ettei plussia oo vähään aikaan täällä ollutkaan. Tuo antaa kyllä toivoa meille muillekin, sinä Jushka kun olit niin tuskainen venyvän kiertosi kanssa ja kuinkas sitten kävikään..Ihanaa, nyt vaan masua kasvattelemaan!
Tuutupiille taas suuren suuret pahoittelut! En oikein osaa edes kuvitella miten pahalta tuollaisen kokeminen voi tuntua. Jaksamista ja voimia uuteen yritykseen kun sen aika koittaa!
ON: itsellä menossa kp28/28-33 ja tätiä odottelen. Raskauden mahdollisuus on onnettoman pieni, muutama pupuilukerta kp 14 tienoilla, mutta kun oviksesta ei ole hajuakaan niin taisi mennä tämä kierto harakoille.. kuten joku muukin kirjoitti, tuntuu, että onko mussa jotain vikaa kun en ovista tunne mitenkaan. Ens kierrossa ollaan kylla ajateltu olevamme aktiivisempia ja koittaa jtp taktiikkaa kierron oletetun puolivälin tienoilla. Katsellaan..
Nyt odottelen BB:n alkamista irtokarkkien, siiderin ja netin seurassa. Mies on risteilemassa ja poika nukkuu. Lauantai-illan laatuaikaa..
Jondeliini
ON: Eilisen keskustelun pohjalta mies on suostuvainen lapsen yritykseen ihan oikeasti. Tähän asti epäilin sitä. Ensi kierrossa siis aloitetaan (enää pari viikkoa). Voi olla, että tekniikka ei tosiaan heti ole jtp vaan ehkä silloin kun uni ei tule liian nopeasti. Kellojen siirtäminen nimittäin voi meidän perheeseen tuoda taas entistä väsyneemmän äidin, jos tytön nukkumaanmeno venähtää illasta.
Jondeliinille plussatuulia! Toivottavasti nyt tulisi lisää plussia.
Levinian kuvailemia säitä on enää vaikea muistaa. Koeta parantua!
Mukavan aurinkoista ja kirpeää sunnuntaita eilisen myräkän jälkeen!
Heltyslle pahoittelut tädistä. Paljon tsemppiä ja pupuiluintoa seuraavaan kiertoon!
Jo on pimeää, vaikka kello on vasta 18:50. Mutta sitä se kellojen reeraaminen teettää sitten, niin. Aamulla oli tietysti vastaavasti valoisampaa aikaste.
Pakkastakin oli tänään aamulla ja nyt iltapuolellakin on taas valunut elohopeat nollan alapuolelle. Vilakkaa. Olin koiran kanssa lenkillä ilman pipoa ja nyt on korvat ihan tulipunaiset, saivat sen verran viimaa ja kylmää lenkillä ensin.
Tyhmä kun on (positiivisessa mielessä tässä kohtaa) niin tein vielä kerran kiellon päälle tänäaamuna testin ja nyt se plussa pärähti siihen heti. Nyt lupaan jo pyhästi olla testailematta kertaakaan ennen seuraavaa raskauden yritystä. Mutta kasvatellaan tämä Papu nyt ensin maailmaan. ;)
Päätin jo huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä mitä ne on mieltä mun viikoista. Todennäköisesti ne elää niitä pidempiä viikkoja, mutta mä olen ihan toista mieltä. Mutta jos ne vaikka pistäis mut alkuraskauden ultraan tai jotain. =) *hih*
Käyn kyllä ilman muuta kurkkailemassa teitä vielä!!
Jondeliinille plussatuulia hurjasti, nappaan sun hihasta kiinni ja vien mukanani tuonne toiselle puolelle! Kyllähän mä todella tuskailin tämän kiertoni kanssa, mutta näköjään jtp taktiikka puri meillä hyvin, välillä kyllä mentiin jp taktiikallakin, mutta eipä tuo haitannut, oli vaan kivaa. Eikä tuntunut yhtään väkipakolta missään kohtaa. Siksikö lie tärppäsikin. =)
Levinia, et sitten aio jatkaa enää pillereitä tämän kierron jälkeen? Inhottavaa jos tulee turvotuksia kamalasti pillereistä. Ei kivaa ollenkaan. Huomasin tuon yhden pillerittömän kierron aikana, että tyypillinen pillerimenkkaturvotus oli kadoksissa, ja se oli positiivista.
Heltsy, muruseni, tulehan pian kyytiin tuonne toiselle puolelle, päästään rupattelemaan enskoissa taas samoissa pinoissa, jooko?!
Tuutupii, vielä mieletön tsemppihaliruts sulle. Toivon pikaista toipumista ja pikaisia uudelleenplussia!
Onpa ollut hurja ilma tänään. Lunta on tullut taivaan täydeltä kera kylmän tuulen. Kummat säät tänä vuonna. Hellettä elokuun lopulla, lämpimiä päiviä syyskuussa ja nyt viimeiset päivät lokakuuta ovat hyvinkin lumisia. En usko, että nämä olisivat pysyvät lumet, mutta voihan ne ollakin. Talvivarusteilla on ollut käyttöä ja lumitöitäkin on jo joutunut tekemään. Lumisateet tekevät minulle kyllä aluksi aina jouluisen fiiliksen, joten kynttilät palavat ja joulutorttujakin on jo tehty.
Mitä muille kuuluu?
ON: Odottelen kovasti ensi kiertoa, kun sitten alkaa virallinen yritys. Kiva heittää kumit nurkkaan.
Mukavaa viikon jatkoa!
Oon ollu nettipimennossa ja odottelin tanne tulemista etta oliskin lukemista ja ei mitaan kummallista talla viikolla; hei, nyt on jo torstai!!
Mites kaikkien talvikelit on alkanu ; oli niin hauska lukea (kun itella aurinko paistaa melkein pilvettomalta taivaalta,+24 astetta, heh) lumimyrkyista ja auton kaivamisista hangista, hih hii... en kylla haluis olla teidan huopikkaissanne heh hee...
Ei vaan kylla ma tulisin sinne vierailevaksi tahdeksi ihastelemaan valkoisia hankia; mutta pysyvasti pakkaseen hhrrrr....
Ja talla aikaa kun taalla sepustelen niin oli pilvet keraantyny hassusti ja vetta tulee kuin esterin p.... tosin sellaisella tihenevalla pisaralla..
Omalla navalla ei uutta; eka liuska pillereita loppuu ja pidetaan viikon tauko ennen sen toisen ' viimeisen' aloittamista. Tulkoon tai olkoon tulematta tatoset! Jolukuun alussa kun loppuu naa hormoonihuuruilut ja menen uudelle lekurille toivoen sen ymmartavan paremmin nykymaailman meininkia ja laittavan mun jo tutkimuksiin naitten km:n jalkeen...
Itse olen tuolla Haahuissa haahuillut jonkinverran. Vuodon loppumista odottelen itse tässä kovasti, niin päästäis yrittämään uudestaan. Maanantaina pitäisi taas pissiä tikkuun, jotta näkee hcg:t. Viime ma viiva oli jo melko haalea ja tuli aika hitaasti tikkuun. Mieli kyllä vielä aika alamaissa, vaan jospa uuden vaavin yrittäminen sitten sais piristymään. :)
En tiedä muistatteko, mutta lähdin tähän kiertoon jo valmiiksi siipi maassa, enkä uskonut raskautumisen mahdollisuuteen ollenkaan (vahvat antibiootit kohtutulehdukseen alkukierrosta yms.)..No, tänä aamuna sain kuitenkin Yliopiston Apteekin Biocard -raskaustestiin haamuplussan..!! Haalea viivahan se oli, mutta oli kuitenkin! Aivan mieletöntä!! Nyt vaan pelottaa, että onko sitä oikeasti raskaana, vai mitä tämä oikein on..
Kaiken lisäksi söin viime viikolla hiivatulehdukseen lääkkeen, jota ei suositella raskaanaoleville..Olenkohan nyt sillä aiheuttanut vaurioita sikiölle..??
Anteeksi omanapainen viesti, palaan myöhemmin kommentoimaan muiden uutisia!!
Piipikkä, sekavin fiiliksin kp27/25-28 (vai rv jotain???)
siinäpä vasta kysymys, tein toissapäivänä testin kp 29/27 ja siihen tuli heti haalea viiva, ei haamu vaan selvä viiva, muttei lähellekkään niin tumma kuin kontrolliviiva, no tänään ajattelin että tarkistan tilanteen, että josko ois viiva tummunu, vaan ei ihan samanlainen on tänä' än siis kp 31/27...eli siis olenko raskaan vai en? ja jos olen niin tarkoittaako nuo haaleat viivat sitä että raskaus ei ole niin vahva että jatkuisi alkua pidemmälle vai voinko iloita tärpistä?huh ku voi olla vaikeeta..
Ihania uutisia. Kyllä noi kuulostavat plussalta molemmat. Jos ruutuun pärähtää heti jotain, niin plussa se on, vaikka oliskin vielä haalea viiva. Taitaa olla oikein plussainen marraskuu!! Toivottavasti plussia tulee pian lisää. Paljon onnea teille ja tarrasukkia pikkuisille! Tuosta hiivalääkkeestä vielä: jos plussa oli nyt haalea, niin raskaus on vasta niin alussa, että voi olla, että se hiivalääkkeen syönti ei ole mitenkään ehtinyt vaikuttaa raskauteen. Mielestäni voit rentoutua asian suhteen.
Täällä Suomessa tosiaan on lumisateiden, liukkauden, tuulen ym. kanssa vähän ollut myös ongelmia. Sähkökatkoja, lumen peittämiä teitä, ongelmia talojen lämmityksen kanssa (viikko sitten oli paikoin vielä +10astetta lämmintä). Mutta lapset ovat riemuinneet pulkkamäessä ja maisema on kuin joulukortista.
).( Kp 25/26-35. Tädin jälkeen minäkin alan kai sitten etsimään kuumeisesti ovulaatiosta merkkejä.
Wohou!!! Hurjasti haamuista onnea!!
Ihan nimimerkillä " kokemusta on" se haamu kummasti tuppaa vahvistumaan kun malttaa muutaman päivän päästä tehdä uuden testin. ;)
(joo, nyt kuulostan siltä kuin olisin ensimmäinen nainen maailmassa raskaana ja vasta keksinyt ensimmäisenä miten niitä lapsia tehdään, mutta, sille musta vähän tuntuukin. =) )
Paljon peukkuja vahvemmasta plussasta sinne!!
TUUTUPII *halitusrutistus* Toivottavasti sulta hcg:t katoaa ihan justiin, että pääsette uuteen vauhtiin. Hassua, yleensähän sitä toivotaan että hcg-pitoisuus kasvaa, sä odottelet toisinpäin. Mutta kohta taas silleen sitten " oikeinpäin" , eiköstäs vaan!
LEVINIA älä viitsi siellä hihitellä lämpimine ilmoinesi. =/ Täällä on tänään ollut jotain -3 astetta ehkä mutta viima on ollut jotain järkyttävää!! *brrrr* Pipo ja lapaset ja toppatakki ei tunnu riittävän kun koiran kanssa käy lenkillä. Mutta mentävä kun koiran kanssa vaan on. =/
Plussakasta marraskuuta sinne, ihanat syystoiveiset. Käyn yhäti lueskelemassa kuulumisianne.
*pusitus ja halitus*
Sen verran (.) että 20.11. on eka neuvola ja terkka lupasi jo puhelimessa että pääsen sitten pian myös ekaan ultraan, jotta saadaan pitkien kiertojen takia epäselvä la kohdalleen.
Ihmeesti sitä alkoi heti plussan jälkeen pelkäämään kaikenlaisia asioita, mutta päivä kerrallaan tässä mennään ja odotellaan että sitten ekassa ultrassa näkyis pieni tykytys. =) Jos vielä marraskuun aikana pääsis sinne tihvattavaksi. Sitä toivon kovasti.
Vielä on mun viikot niin kovinkovin vähäiset, mutta kasvatellaan niitäkin pikkuhiljaa.
Jushka & Toukka 5+1
ihan nopeesti tulin poikkeen ja moikkaan, tarttee mennä suihkuun tulin just reeneistä.
ihanaa jushka että haamu vahvistuu, hiljaa hyvä tulee.
ja sanjuskalle lohtuhali. voimia tilanteeseen.
ON: täti tuli. aamulla alko pienen pienellä tuhrulla ja sitten tossa iltapäivällä alko kunnon vuoto. pyh. masentaa. voi kun mäkin olisin jo niin halunnut alkaa mahaa kasvattaan. ei tässä oo nyt mitään muuta hyvää kun et huomenna kun tullaan yölaivalla ahvenanmaalta niin saa sit ottaa pari drinksua, tai vaikka enemmänkin ihan huoletta. et kiva et tuli nyt eikä sunnuntaina jos oli taas pakko tulla.
nyt suihkuun, pakkaan ja nukkuun. lähtö ennen kuutta. mukavat viikonloput.
heltsy kp1