Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~ SYYSTOIVEET vk 44 ~*~*

23.10.2006 |

Maanantaita. Niin taas uusi viikko pyörähti käyntiin.

Täällä on ainakin ihan syksy. Ei enää toivoakaan muusta. Harmaata ja sateista.

Onneksi huomenna on alusvaatekutsut meillä, johon tulee mun ihunia työkavereita. Kivaa istua iltaa yhdessä ja testailla tissiliivejä. =)

Keskiviikkona lähden parhaan kaverini kanssa piknik -risteilylle Turku-Maarianhamina-Turku. Päästään vähän humputtelemaan, syömään hyvin ja tietysti pari drinksua otetaan ja shoppaillaan. =)

Torstaina ja perjantaina onkin koulupäivät Porissa, joten siinähän tämä viikko jo menikin. Tänään täytyy siivoilla ja laittaa huomista varten juttuja kuntoon.

Mitäs teille muille kuuluu tähän viikkoon?

Levinialla oli jotain galluppia.. Me ollaan peruspari, eli mies insinööri ja minä sairaanhoitaja. =) Ei kyllä oltu tätä silloin kun tavattin, mä olin lukiolainen ja mies ammattikoulussa. Meidän yhteiselo onkin ollut suurimmaksi osaksi jomman kumman opiskelua. Mun valmistuttua oltiin yhtäaikaa vuosi töissä, ja nyt ollaan sitten kummatkin vakipaikoissa työelämässä, Ukkokulta valmistui nyt keväällä. Toivottavasti piakkoin sit ois pukkaamassa mammalomaa mulle, mutta katsotaan nyt koska sellainen aika ois..

SANJUSKA, mulla on räkätauti päällä, mut ei niin pahana kun pelkäsin. Nenä kyllä vuotaa, mutta suurimman osan päivästä kykenen olemaan niistämättä. Perjantaina oli illalla vähän lämpöä, mutten sit enää viikonloppuna mitannut kun oli töissä oltava. ;)

Mutta kattoo nyt miten tää tästä vielä kehittyy. Toivottavasti vain parempaan suuntaan.

TEPA, sama olo. Ei jaksa keskittyä tähän raskautumiseen enää. Tai siis eniten mua jurppii nää mun megakierrot, tärppipäivien löytäminen on hintsun hankalaa.. Ja nyt on kaikenlaisia ihme oireita taas, mutten jaksa olla niistä edes kiinnostunut, kunhan nyt kroppa vi***ilee vaan huvikseen. =/

Omaan napaan..

Nyt on ollut muutamana iltana merkillistä kuvotuksen tunnetta, ja olen huomannut että ruokailun jälkeen on sellainen merkillinen kuvotus. Niinkuin nytkin, kun äsken vajaa tunti takaperin söin. Ei iso kuvotus, mutta sen verran että huomaan.

Mahaa on kipristellyt ja alamasua turvottaa. Paleltaa, mutta flunssa on päällänsä jollain tavalla vielä, niin se on sitä kyllä.

Keskiviikkona on tosiaan laivareissu, on se vaan taivuttava testaamaan silloin se nega, että saan rauhassa juoda ruuan kanssa viiniä ja vaikka ottaa pari drinksuakin. =)

Jushka, megakierrossa mennään kp42.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut hiljaista. Kirjotelkaahan jotain kuulumisia.

Ootko testannut Jondeliini? Mikä tilanne on?

Minä odottelen kuumeisesti tätejä. Missä nyt ovat kaikki PMS-oireet, kun niitä tarvittaisiin?? Lähettäkää kaikki tädit tähän osoitteeseen, tänne niitä vielä kaivattaisiin, jotta päästään kunnolla yrittämään. Pupuiltu on jo ilman ehkäisyä, mutta ei tosiaan ovulaation tiennoilla, joten pakko on odotella kärsimättömänä tätösiä.

Mukavampaa sunnuntaita muille

toivottelee

Västäräkki2 kp 28/26-35

Vierailija
2/33 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ihan tarkotuksella pitänyt taukoo tästä palstailusta, kun menee muuten tää koko kuumeilu ihan liian sietämättömäksi. ja lisäksi on menossa opiskeluissa nyt se viimenen rutistus joka vaatii kaiken vapaa-ajan ja voimat. huh, mutta kolmen viikon päästä helpottaa.

mutta muut! kertokaa miten menee. piipikkä ja tepa05: onhan viivat vahvistuneet!?! ei saa pimittää tietoja;)

ensi viikolla aktiivisemmin, kaikki! joohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuonne odotus-puolelle uskaltautunut, vaan olo on vieläkin hieman epäuskoinen..Heltsy kyseli viivan vahvistumisesta..Tein tänä aamuna testin Predictorilla ja haalea pallukka siihenkin ilmestyi. Testin ohjeissa luki, että vaikka testipallukka on haalea, se tarkoittaa, että tulos on positiivinen..Jäin kuitenkin miettimään, että olisiko testin pitänyt jo näyttää tosi " vahvaa" plussaa??

Mitään vuotoa ei ole tullut (paitsi valkkaria oikein kunnolla!), vatsassa nipistelee ja välillä tuntuu menkkamaista pakotusta, vihlaisuja tuntuu, jos tekee äkkiliikkeitä. Lisäksi väsyttää, paleltaa ihan tosissaan, toisinaan on hieman huono olo ja rintoja kihelmöi aina välillä.

No ensi viikolla ajattelin soitella neuvolaan ja varata ekan neuvola-ajan ja ajan alkuraskauden ultraan, jonka lääkäri minulle lupasi sen hiivalääkkeen takia. Jos kaikki menee hyvin, niin joulukuun alussa päästään sinne ultraan.

Kovasti plussaonnea teille muille!!Tulen kyllä varmasti edelleenkin vierailemaan Syystoiveiden pinossa ja seuraan, milloin te muutkin pääsette siirtymään tuonne odotuspuolelle..! :o)

Piipikkä, rv4+1 (ihanaa kirjoittaa noin!!!)

Vierailija
4/33 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ahkerasti lueskellut teidän juttuja, mutta kun ei ole ittellä mitään erikoista asiaa, niin en sitten ole kirjoitellut. *pyytää nöyrästi anteeksi!* Ja tuo esikkokin pitää kiireisenä, täytyy sen perässä juosta ettei ihan jokapaikkaan pääsis, hyvä yrittää ainakin!

Myös täällä tuo syksy tulee, onneksi, mä jo niiiiin paljon odotan lunta ja kunnon pakkasia, olen siis ihan talvi-ihminen! Ja mun mielestä parasta on -15-20asteen pakkaset ja kunnon lumihanget, aaaah! Niin ja tähtitaivas! Mutta valitettavasti vaan tää syksy on kestettävä ennen talvee, höh!

Jushkalla onkin mukavan kuuloinen viikko tiedossa, kaikkee kivaa!!! Mäkin niin haluisin päästä vaikka laivalle tai jotain, no ens kuussa mennään kylpylään koko perhe, saa nähä mitä poika (nyt 8,5kk) tykkää... Ja sitten helmi-maaliskuussa ollaan suunniteltu menevämme kokoperheellä laivalle, sillon tuo poikkelikin on jo iso, niin varmaan tykkää enemmän kuin jos menis nyt.

Meillä taasen ei tällä viikolla juuri ihmeitä tapahdu, viime viikko sitten mentiinkin niin lujaa joka paikkaan, että välillä ihan hyvä hengähtää. Jos sitä vaikka vkonloppuna kävis mun vanhemmilla tai veljellä, saa nähä jaksaako.

Levinian kyselyyn, minä olen tällä hetkellä kotona tuon esikon kanssa, mutta ens elokuussa ois tarkotus palata " vanhaan" työhön päivähoitajaksi ryhmikseen ellei sitten... Ja mies on puutyöntekijänä/sahurina. Näin siis mennään, mutta ollaan molemmat tehty vähän kaikenlaista yhteiselomme aikana, mä oon ollu mm kaupankassalla, puistotyöntekijänä, kouluavustajana yms, niin ja koulutukseltani olen lähihoitaja+kouluohjaaja ja mies on ollu rengasasentajana, automekaanikkona yms hän taasen koulutukseltaan automekaanikko.

Taitaa olla flunssaa päällä ihan jokapaikassa, meillä esikolla kauhea räkätauti ja mulla joka paikka tukossa... ei kiva!

Niin ja siis meillä ensimmäinen " virallinen" kierto nyt menossa, kp24 tai jotain. Mutta olo on kyllä sellainen että tuskinpa on tärpänny, ja odottellaan nyt ens vuoden alkuun, ja sit katsellaan josko kävis lääkärillä ja sitä kautta uudestaan hoitoihin...

Mutta oikein hyvää alkavaa viikkoa ja paaaaljon plussia!!!!

katka (kp24kai?)

Vierailija
5/33 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tunnu yhtään maanantailta, kun olimme tänään lapsen kanssa vielä minisyyslomalla. Oli tosi sosiaalinen pitkä viikonloppu. Tavattiin sukua ja kavereita. Nyt sitten onkin kivaa olla vain muut illat tällä viikolla. Kiva oli olla reissussa ja nähdä ihmisiä, mutta myös omat yöunet ovat taas olleet vähissä, joten nyt on pakko saada nukuttua taas paremmin.

Luin kaikkien viestit läpi, mutta väsyneisyys saa kaiken unohtumaan. Toivottavasti mahdollisimman monelle tulisi plussia.

Tuosta kropan toiminnasta täytyy vielä kommentoida. Minulla on (olen ollut ilman pillereitä useita vuosia) usein ennen menkoja samantyylisiä oireita kuin ennen alkuraskaudessakin olisi. Esim. rinnat kipeät, turvottaa, voi närästää enemmän ym. Itse en uskonut esikoisen kanssa edes olevani raskaana oireiden vuoksi, sillä ne olivat samat kuin joka kierrossa. Oireet voimistuivat vasta haamun jälkeen. Minun kroppani näköjään valmistautuu raskauteen lähes joka kierron lopulla.. Ja sen takia oireet ovat useimmiten ihan samat kuin alkuraskaudessa.

Mukavaa viikkoa kaikille! Paljon plussatuulia!

Vierailija
6/33 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äskettäin vaisto vaan käski pissiä tikkuun. Toi ällötys ja merkillinen kuvotus erityisesti iltaisin, kuten nytkin, on niin outoa, etten ole milloinkaan moista kokenut. LIsäksi tänään on lorahdellut alakerrassa siihen malliin etten ole ikinä kokenut. Ja lisäksi masua on vihlonut hyvin erikoisella tavalla.

Ja niin se vaan tuli, aconin early detection testiin HAAMU!!!

Hailakka, hyvin hailakka, mutta kyllä se siinä on. Testiviivan alapuolella on toinen viiva.

Ukkokulta ei ole kotona, on reeneissä, joten en voi silmieni luotettavuutta hällä tarkastaa, mutta ei se ole mikään muu kuin haamu.

SIIS VOIHAN JEEKALA!!!

Pissa ei ollut neljää tuntia rakossa, ehei, joten toivon että haamu tuosta vahvistuisi aamupissaan. Miksen mä odottanut huomisaamuun?!

Kotona ei oo YHTÄÄN testiä aamuksi, joten pitää mennä jalat ristissä töihin ja katsoa siellä yhtä herkällä testillä.

Jushka, ihan tärinässä ja paniikissa. Tästä pudotaan kovaa jos täti kurvaa vielä paikalle.

Nyt tarvitaan peukutusta ja kaikkia mahdollisia apuvoimia!

Vierailija
7/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän ihania uutisia!!! Toivottavasti haamu on nyt aamulla vahvistunut!! *iso onnitteluhali*

Vierailija
8/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti kaikki sujuu taydellisesti seuraavat 9kk+!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt vaan laivareissu suunniteltua ' kuivemmaksi' heh!

Vierailija
9/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin aamupissan haamu. Yhtä haalea kuin eilisiltainen, mutta se ON siinä tikussa.

Mä en tajua tätä. =)

Vaikee ajatella yhtään miten pitkällä tässä oltais, kun sillon kp 30 testasin niin tyylipuhtaan negan ettei mitään määrää. Menkkojen mukaan nyt ois jo rv6, mutta se nyt vaan ei ole mahdollista.

Mutta haamu ON haamu, eiks vaan?! Ei se siihen tulis jos ei mitään hormonia ois kropassa. Eihän?!

Vierailija
10/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa odottaa viela ens viikkoon kylla se haamu siita vahvistuu!

Makin pitkalla kierrollani tein ne kaks negaa ennen plussaamista ja LA selvitettiin sitten ultralla kun menkoista ei voinu laskea!

Paljon onnea sulle ja miehellesi!

Vierailija
11/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan ihanaa että sait haamun aikaiseksi, nyt vaan odotellaan sen vahvistumista!!!

Mulla taitaa olla nyt kp22/28-30, oireit on mutta pistän ne ton teroluin piikkiin ja samoja oireitahan mulla on ollu 3 viime kierrossa vaan ei oo haamuja tullu, tässä nyt vaan mennään päivä kerrallaan ja odotellaan mitö tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
12/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo vähään aikaan tullu kirjoteltua tännekkään. Välillä oon sentään käyny lukemassa teijän kirjotuksia.

Mulla oli viimeviikolla tärppiviikot, tai ainaki näin olin laskevinani... Nyt on heti aamusta ollu sormet turvoksissa ja alamahassa on semmosta menkkamaista kipua ja turvottaa aivan mielettömästi. Toivottavasti toi turvotus laskee ku pitäs olla lauantaihin mennessä maha poisa ku on systerin häät tiedossa.

Mua ei kyllä haittais vaikkei tälläkierrolla rupeis oottaankaan. ´Vois syntyä elo-syyskuulla, niinku esikoinenki.

Sunnuntaina sattu semmosta mitä ei oo tapahtunu koskaan. Miehen kans oltiin rupeemassa hommiin ni eipä onnistunukkaan... meikä kuiva ku saharassa. Vaikka mieli oli kyllä kovinki kosteena. Mut eipä sitte...

Et tämmöstä tänne. Katotaanhan ny mitä tuleman pitää.

Vierailija
13/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja uutisia! *hyppii ilosta* oikeesti, paljon onnee ja plussanvahvistumista sinne päin. lisää tälläisiä uutisia! ja eikös sulla ollut ne vaatekutsut tänään? sit vaan imetysliivejä osteleen:)

levinian galluppiin viä. mä valmistun vajaan kahden kuukauden päästä terveydenhoitoalalta, no paljastetaan nyt viä et kätilöks. miehellä viä kesken opinnot, diplomi-insinööri siitä sit joskus reilun vuoden päästä tulee.

mä oon kanssa lähössä laivalle lauantaina. tosin en ruotsiin asti, meillä on peli ahvenanmaalla lauantai iltana. muuten ei mitän ihmeempää tänne päin, ollaan ja odotellaan. viime kierto oli niin outo et en aio kyllä testata ennen kun kp:t lähentelee kolmeaviittä, siis jos ois niin et sinne asti pääsis.

vilkutukset vielä kaikille tasapuolisesti, ja mukava et myös tepa, k@tk@ ja gerbeda ovat tauon jälkeen löytäneet taas meidät, älkää enää karatko (muutakun o-puolelle tietty)!

Vierailija
14/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!! Onnea tuhannesti ja paljon tarrasukkia!! Tällaisiä uutisia on kiva kuulla. Nyt sitten onkin erilainen risteily tulossa. ;) Mutta ei varmasti haittaa yhtään. Oma kokemus: Minun haamuni vahvistui pikkuhiljaa. Oli sitten vasta noin viikon kuluttua kunnon plussa. Ja laskettu aika laskettiin menkojen perusteella ja tyttö syntyi rv40+3. Ultran mukaan olisi ollut rv39+5, kun tyttö syntyi.

Kiva, että useampi taas kirjoittelee.

ON: Hiivat ovat nyt jääneet pois. Ja univelkaakin alkaa olla vähemmän, joten ihan innolla alan odottelemaan ensi kiertoa. Esikoinen nukkuu vaihteeksi inhimillisesti, joten voisi kuvitellakin, että meillä joskus vielä asustelisi toinenkin lapsi. :)

Vierailija
15/33 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heikkokin viiva on plussa! Esikon kanssa eka plussatesti oli melko hailakka viiva, muutaman päivän päästä olikin jo vahvistunut!

Kiva lukea positiivisia (kirjaimellisesti :) ) uutisia. Oma mieli on jotenkin ollut melko alamaissa pari päivää. Suoraan sanoen vitu**aa tosi paljon koko tuulimunaepisodi. :(

Edelleen vuotoa tulee, tosin sanoivatkin, että 2-3 viikkoa normaalisti vuotaa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja nyt on mulla alkanut vasta 2. vko. Viikonloppuna tuli pieni istukka ulos... Luulen, että tää mun synkkä mieli liittyy jotenkin siihen. Olisin senkin mieluusti jättänyt näkemättä. Tänään tein raskaustestin, haluan pysyä hormonien vähenemisessä kärryillä. Selkeä viiva tuli tikkuun nopeasti. Aika hullua sekin, että nyt toivoo, ettei viivaa tulisi, kun yleensä sen viivan siihen tikkuun haluaa...

No juu, mä olen aika masentavalla päällä, joten taidan lopetella tähän. Kiitos kuitenkin, kun " kuuntelette" , nää sivut on olleet mun henkireikä, hulluks tulisin ilman, että saisin selvitellä ajatuksia. Miesressuakin pitää sääliä - ei viittis koko ajan sillekään itkeä.

Vierailija
16/33 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onnee tosi paljon!!!

Voi että kun saatas oikein paljon plussii tänne... Tosin itellä ei ole kyllä vielä minkäänlaiset fiilikset omasta olosta... Tosin oon vähän miettinyt että kun en tunne esim ovista, niin onkohan mussa jotain vikaa?

Onneksi sentään päivät on niin kiireisiä tuon esikon kanssa ettei juuri kerkee " murehtimaan" näitä oireita tai siis oireettomuutta!!!

Täällä siis menossa kp26 tai jotain, ja ensi viikolla tai seuraavalla meinaan testata ellei täti tule kylään ennen sitä...

Mutta nyt täytyy vissiin ruveta kattoon vaatetta päälle, ja lähtee noiden koirien kanssa pihalle, ja sieltä sitten agilityharkkoihin...

Vierailija
17/33 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupiille lohtuhali ja jaksamista. Olisin itsekin tuossa tilanteessa alamaissa. Sure ihan rauhassa. Kyllä se positiivinen testi itselläkin muuttaa heti ajatukset vauvan tulon suuntaan.

Jushka, ootko tehnyt lisää testejä?

Levinialle tiedoksi, että Suomessa säät vaihtelevat kurjasta hurjaan, joskus jopa inhimilliseen. Tai siltä taas tuntuu. Pimeät aamut ja illat, sateista tai sitten pakkasta. Astevaihtelut ovat aika isoja samankin päivän aikana, joten vaikea on tietää mitä pukisi päälle. Raikkaista syyspäivistä en ainakaan itse ole oikein päässyt nauttimaan, kun tuntuu, että aina vain sataa vettä.

ON: Saa nähdä, miten mies suhtautuu oikeasti ensi kuussa kumiukkeleiden pois jättämiseen. Oli vähän epäröivä, kun asiasta muistuttelin. Mies lämpenee kaikelle hitaasti, vähän liian hitaasti. Ei mies on tuota esikoisen saamista katunut ollenkaan, vaikka meillä yhä jatkuu rikkinäiset yöt. 3 vuoteen olen saanut nukuttua 8 tuntia putkeen ehkä noin alle 10 yönä. Toisaalta sen vuoksi ymmärrän miehenkin epäröimistä.

Vierailija
18/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana JUSHKALLE mahtavat onnittelut plussasta!!!! Plussaa se on haamuplussakin ja toivotaan kovasti, että se vahvistuu ja muuttuu todeksi ens kesänä ;) ! WAU!

Sitten TUUTUPIILLE: Lohtuhali ja rutistus!! Voimia, palstaystäväni! Tiedän todella, miltä tuulimunaraskauden jälkeen tuntuu! Kun ensin odottaa vauvaa ja saakin sitten kuulla, ettei mitään vauvaa koskaan ollutkaan... Sure rauhassa ja purkaa vaan tuntojasi täällä, sitä vartenhan me ollaan, että kuunnellaan ja tuetaan toisiamme! :)

Nyt en muista muuta, mutta paljon tsempityksiä ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Oma napa: Taidan joutua siirtymään taka-alalle kuumeilussani toistaiseksi. Eilen kävin lääkärissä pitkään jatkuneen kurkkukivun vuoksi ja keuhkoista löytyikin jotain ja nyt sit ootellaan jatkotutkimuksiin pääsyä. Toivon, että ei olisi mitään ikävää... Tahtoisin niin jo päästä vauvamasua kasvattelemaan... :/

Mutta hyvää jatkoa kaikille teille! Varmasti taustalla seurailen ja ehdottomasti peukutan jokaiselle plussaa!

T. sanjuska

Vierailija
19/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee ja sataa. On todellakin syysmyrsky. Ihan kamala keli.

Nehän lupas hurjaa keliä vielä tässä yön aikana.

Olen vaan vähän mörtsi kun isäntä meinaa lähteä huomenna kalaan kaverinsa kanssa. Toivottavasti tuulet laantuu siiheksi sopivasti.

Viikonloppu ois töitä tiedossa, huomenna ilta ja sunnuntaina aamu.

Just olen kotiutunut taas Porista, jossa kökötin kaks päivää koulussa.

Ens viikon kun jaksais, tai siis että maanantain ja tiistain kun jaksais painaa hommia viikonlopun jälkeen, niin sit onkin jo melkein viikon loma. Keskiviikko ja torstai on vapaapäiviä ja perjantaina on Valtakunnallinen Diabetespäivä Espoossa, johon käy matka. Sit alkaa LOMA!!! =)=)=)

Kiitoksia onnitteluista

PIIPIKKÄ, LEVINIA, TEPA, GERBEDA, HELTSY, VÄSTÄRÄKKI, TUUTUPII, K@TK@, SANJUSKA.

Kaipa se niin on että raskaana sitä ollaan. Eilen illalla tein apteekin oman ja siihen tuli selvästi näkyvämpi haamu. Tai en tiedä voiko enää ihan haamustakaan puhua, haalea viiva siihen tuli. Ja Ukkokultakin sen näki ja totesi vaan että jaa, että semmoinen siinä sitten. =)

Jotenkin vaan kaipaan sitä selvääkin selvempää plussaa että IHAN AIKUISTEN OIKEESTI uskallan uskoa tähän, mutta kyllä sitä jo pikkuhiljaa alkaa tajuta asian, välillä paremmin, välillä heikommin.

Tulkaahan rakkaat syystoiveiset nyt mukaan tähän plussatuulahdukseen joka mun ylitseni ihanasti puhalsi!!! Ois niiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa jatkaa rupattelua teidän kanssa ens kesään tuolla toisaalla.

PLUSSIA TEILLE KAIKILLE HURJASTI!!! Ihan sydämestäni toivon!

Vierailija
20/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin.. Tosin oltiin silti tytön kanssa autolla liikenteessä, eikä se myrsky kamalasti tien päällä tuntunut.

Voi Sanjuska. Olin jotenkin niin odottanut, että sinäkin pääset yrittämään pian. Toivottavasti pääsisit pelkällä säiähdyksellä. Pysythän kuitenkin mukana?

Jushkalle onnea ja ihanaa vatsan kasvattelua! Käytkö kurkkimassa meitä?

Mukavaa viikonloppua kaikille!