Gallup: kuinka moni täällä harrastaa ainoastaan vain "ihan tavallista" seksiä?
Tämä kiinnostaa paljon. Ihan valtamediassa seksistä on tehty asia, jonka täytyy sisältää mitä omituisimpia kokeiluita, jotta se olisi kiinnostavaa. Mielestäni tämä vääristää paljon kuvaa tyydyttävästä seksistä. Minulle seksissä on kyse ennen kaikkea kohtaamisesta rakkaan kanssa enkä koe tarvitsevani mitään erikoisuuksia ollakseni tyytyväinen.
Ja "Tavallisella seksillä" tarkoitan tässä siis perinteistä penis-vagina -seksiä ilman leluja, anaalia ym.
Kommentit (30)
Onko pieru- ja kakkaseksi ihan normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ns. ihan tavallinen seksi on muuttunut ajan kuluessa. Esimerkiksi suuseksi on lisääntynyt voimakkaasti. Ennen se oli pervoa, nyt tavanomaista. Kelpaako se sinulle? Entä erilaiset asennot? Muualle kuin vaginaan laukeaminen oli joskus kamala synti. Mitä olet mieltä?
Koska se on ollut pervoa?
En harrasta mitään seksiä, en ole saanut 6kk kun vaimoni pihtaa.
Vagina penis yhdyntää.Tissien väliin naintia .Molemminpuolista suuseksiä.Anaaleihin ei kosketa ei kiinnosta kumpaakaan.
Ihan tavallista.
Valtaosa ihmisistä, varsinkin naisista, haluaa miehen reisien väliin tai takaapäin panemaan, yksikään ei ole pyytänyt nyrkkiä perseeseen yms. Harvemmin edes pyytävät että pillua pitäisi nuolla.
Jos naisena pystyy saamaan yhdyntäorgasmin niin miksi muunlainen kiinnostaisi? Onhan tuo ihan yliveto kaikkeen muuhun verrattuna.
Tavallista seksiä muta leluja pitää olla joita mieheni käyttää minuun.
Mikä on tavallista seksiä? Minun mielestäni lähes kaikki seksi ja seksuaalisuus on tavallista. Joku pitää kalasta, joku syö possua, joku on vege. Mikä on tavallista syömistä, voi kysyä?
Harrastetaan tavallista seksiä (kuuluiko tavalliseen seksiin imeminen ja nuoleminen ja kiihottavien asioiden puhuminen?) , mutta useamman ihmisen kanssa kimpassa toisinaan.
Mikähän sitä tavallista seksiä tarkalleen on? Meinasin jo vastata, että meillä on vain tavallista seksiä, mutta onhan meillä toki leluja, suu- ja käsiseksiä.
Mun milestä on tosi epätavallista, jos on aina vain penis-vaginaseksiä. Kuulostaa kauhealta.