Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia juttuja

Vierailija
04.08.2022 |

Mistä miehet tai naiset yleensä löydätte uusia juttuja seksiinne? Esim. Meillä mies otti uudella tavalla takaapäin eilen. Tuntui aivan uskomattoman hyvältä. Kuukausi sitten ohjeisti uudella tavalla suihinotossa ja sanoi että tuntui taivalliselta. Ei kerro mistä näitä uusia kikkoja keksii. Mutta mukavia ne ovat.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei sano suoraan, että naisen tulee itsekin tehdä paljon, että mieskin kiihottuu? Naisen uhriutuminen ja feminismi estää tämän? Ei ole vaikeaa olla tuhmasti tasa-arvoinen.

Tiedätkös, miksi kuvittelet että jos sinun naisesi ei välitä sinusta niin olisi meillä muillakin samalla tavalla? Meillä ainakin naiseni tekee minulle asioita joista nautin ja toisinpäin. Jos sulla on käyny pas*ka tuuri kumppanin valinnassa ei se meidän muiden vika ole. Tee hyvä mies asialle jotain ja lopeta toi vollaaminen. Toi jos mikä ei ole miehekästä

En omista ketään. En ole miehekäs enkä naisellinen. Osuin kirjoituksellani johonkin, joka sinua kalvaa. En vollota, enkä syytä sinua. Feminismi käsitteenå on jo itseään polveen ampuva. Se tuntuu kismittävän varsin monta, mutta virhettä ei voi tunnustaa, saati tasa-arvoa.

No sepä se, et siten edes tiedä parisuhteista mitään, etkä selvästikään edes feminismistä kun sitä jatkuvasti toitotat. Purat pahaa oloasi soittamalla suuta asioista joista et mitään ymmärrä.

Vierailija
42/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä sen verran, että jos minä omassa elämässäni naiseltani haluaisin niin hän voisi ylläpitää seksuaalista liekkiä hieman tehokkaammin. Toistaiseksi se on jäänyt enemmän minun työkseni. On paljon pieniäkin juttuja millä saisi minut aivan hulluksi hänestä ja rakastumaan häneen aivan hullun lailla aina uudestaan mutta tosielämässä ei ihan kaikkea voi saada. Parisuhteeni on todella hyvä ja seksielämä toimii.

Mä haluaisin naisena kuulla muutaman esimerkin, miten haluaisit seksuaalista liekkiä ylläpidettävän.

Eikö sulla muka ole kokemusta sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei sano suoraan, että naisen tulee itsekin tehdä paljon, että mieskin kiihottuu? Naisen uhriutuminen ja feminismi estää tämän? Ei ole vaikeaa olla tuhmasti tasa-arvoinen.

Tiedätkös, miksi kuvittelet että jos sinun naisesi ei välitä sinusta niin olisi meillä muillakin samalla tavalla? Meillä ainakin naiseni tekee minulle asioita joista nautin ja toisinpäin. Jos sulla on käyny pas*ka tuuri kumppanin valinnassa ei se meidän muiden vika ole. Tee hyvä mies asialle jotain ja lopeta toi vollaaminen. Toi jos mikä ei ole miehekästä

En omista ketään. En ole miehekäs enkä naisellinen. Osuin kirjoituksellani johonkin, joka sinua kalvaa. En vollota, enkä syytä sinua. Feminismi käsitteenå on jo itseään polveen ampuva. Se tuntuu kismittävän varsin monta, mutta virhettä ei voi tunnustaa, saati tasa-arvoa.

No sepä se, et siten edes tiedä parisuhteista mitään, etkä selvästikään edes feminismistä kun sitä jatkuvasti toitotat. Purat pahaa oloasi soittamalla suuta asioista joista et mitään ymmärrä.

No, kerrohan miten femismi on mukatasa-arvon kannattajan parantanut miesten asemaa? Keskutelemmeko vai osoitatko olevasi väärässä vastaamatta mitään?

Vierailija
44/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerrohan miten femismi on mukatasa-arvon kannattajan parantanut miesten asemaa? Keskutelemmeko vai osoitatko olevasi väärässä vastaamatta mitään?

Kun nyt päästäisi edes siihen, että naiset olisivat yhteiskunnassa tasa-arvoisia ja kohdeltaisiin tasa-arvoistesti. Mutta niin kauan kuin on naisia halventavia ja alentavia itsekkäita mulperomiehiä, ei siihen päästä.  Sen jälkeen voidaan keskustella miesten aseman parantamisesta. Tosin itselle miehenä aivan käsittämätön asia ylipäätään. En katso olevani missään alisteisessa asemassa, koskaan ollutkaan. 

Olen kohdellut naisia ja naispuolisia työkavereita aina tasapuolisesti arvostaen täysin tasa-arvoisina. Itse asiassa monesti paljon enemmänkin kun miespuolisia työkavereita, kun ovat useimmiten olleet pätevämpiä. Sitä taasen ei miespuoliset päälliköt ole sulattaneet kun halunneet alistaa ja  maksaneet naispuolisille työntekijöille huonompaa palkkaa. Pienipäisiä miehiä, kun ilmeisesti sinäkin, jotka eivät kestä päteviä naisia ja itkee, että naiset alistaa miehiä. 

Vierailija
45/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuo nuo miesten valitukset mieleen, että mitä nainen tekee miehensä puolesta?  Mitäkö tekee?  Jokainen naisensa tyytyväisenä ja orgasmit tuottava mies voi varmaan allekirjoittaa, että nainen tekee kaikkensa miehen tyydyttämiseksi. Yksi isommista asioita on, että haluaa seksiä usein. .Mitä muuta mies voi naiselta toivoa kuin halukasta naista ja pillua. Monelle miehelle  harvinaista herkkua. Oma vaimonkin on vastannut vastaavasti minun seksihaluistani ja paineistani, monesti jo aikaisemmin kuin itse. Tullu pillumärkänä makkariin, kun itse meinannut jo mennä nukkumaan. Antanut oma-aloitteisesti suikkareita, jos on tiennyt minua paremmin, että kasseja pakottaa jo kohta, eikä oli just silloin voitu naida. Kaiken mitä olen vaimon nautintojen ja orgasmien eteen tehnyt olen saanut takaisiin kaikessa parisuhteen muodoissa.  Ei ole tarvinnut puutteesta kärsiä, kun vaimo pitänyt huolen paineista ja mielenterveysestä saati kaikista muitakin minua koskevista asioita mitä en edes ole tajunnut.  Kaiken takana on nainen, tyydytetty nainen. 

Vierailija
46/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi tuo nuo miesten valitukset mieleen, että mitä nainen tekee miehensä puolesta?  Mitäkö tekee?  Jokainen naisensa tyytyväisenä ja orgasmit tuottava mies voi varmaan allekirjoittaa, että nainen tekee kaikkensa miehen tyydyttämiseksi. Yksi isommista asioita on, että haluaa seksiä usein. .Mitä muuta mies voi naiselta toivoa kuin halukasta naista ja pillua. Monelle miehelle  harvinaista herkkua. Oma vaimonkin on vastannut vastaavasti minun seksihaluistani ja paineistani, monesti jo aikaisemmin kuin itse. Tullu pillumärkänä makkariin, kun itse meinannut jo mennä nukkumaan. Antanut oma-aloitteisesti suikkareita, jos on tiennyt minua paremmin, että kasseja pakottaa jo kohta, eikä oli just silloin voitu naida. Kaiken mitä olen vaimon nautintojen ja orgasmien eteen tehnyt olen saanut takaisiin kaikessa parisuhteen muodoissa.  Ei ole tarvinnut puutteesta kärsiä, kun vaimo pitänyt huolen paineista ja mielenterveysestä saati kaikista muitakin minua koskevista asioita mitä en edes ole tajunnut.  Kaiken takana on nainen, tyydytetty nainen. 

Pitää paikkansa. Tyydytetty ja tyytyväinen nainen on hyvä vaimo.

Vierailija
47/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä sen verran, että jos minä omassa elämässäni naiseltani haluaisin niin hän voisi ylläpitää seksuaalista liekkiä hieman tehokkaammin. Toistaiseksi se on jäänyt enemmän minun työkseni. On paljon pieniäkin juttuja millä saisi minut aivan hulluksi hänestä ja rakastumaan häneen aivan hullun lailla aina uudestaan mutta tosielämässä ei ihan kaikkea voi saada. Parisuhteeni on todella hyvä ja seksielämä toimii.

Mä haluaisin naisena kuulla muutaman esimerkin, miten haluaisit seksuaalista liekkiä ylläpidettävän.

Eikö sulla muka ole kokemusta sellaisesta?

Kiitos kysymästä, kyllä toki on ja paljonkin kun liki 20v intohimoista suhdetta takana. Joskus on kiva kuulla muiden näkemyksiä ja sitä kautta saada ehkä itselleen uusia juttuja kokeiluun. Sehän tämän ketjun aiheenakin on. Kiitos sille miehelle joka kerroit paljonkin esimerkkejä liekin ylläpidosta!

Vierailija
48/48 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset yrittävät edes tuottaa mielihyvää miehelle? Ei koskaan. Mitenkään. Milloinkaan. Ikinä. Lapset jalkoihin kakkaamaan, jalat ristiin ja rahat pöytään. Tyydytä päälle se nainen, joka katsoo salkkareita. Feministit.

Ensinnäkin, kuvailemasi tilanne ei ole feminismiä vaan hyväksikäyttöä.sitä harrastaa tietyn tyyppiset ihmiset, ei niinkään tietyn sukupuolen omaavat ihmiset. Jos elämän tilanteesi on noin kamala, suosittelen ottamaan eron ja katselemaan muualta normaaleja naisia jotka osaavat ottaa kumppaninkin huomioon. Heitäkin löytyy. Pahoittelen että elämä on kohdellut sinua kaltoin ja olet hieman katkeroitunut. Mutta kyllä sieltä syvistä vesistäkin voi viellä nousta. Tsemppiä elämän jatkoon ja voimia tehdä parempia valintoja jatkossa.

Olen eri kuin tuo, jolle vastasit, mutta tuntu siltä kuin olisit lyönyt veitsen sydämeen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä