Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän perheenjäseneen rakastuminen?

Vierailija
03.08.2022 |

Onko ikinä käynyt niin, että olet päätynyt seurustelemaan esim. bestiksesi veljen tai työkaverisi pojan kanssa? Luen amerikkalaista sinkkuopasta, jossa sinkkunaista kehotetaan ystävystymään kaikkien mahdollisten ihmisten kanssa, "koska heillä voi olla komea sinkkuveli tai sinunikäisesi vapaa poika"
Tapahtuuko tuollaista oikeassa elämässä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli koulukaverin sedän kanssa suhde. Haha 😆 mut en ole mikään teini mutta noin muuten ei ehkä mikään viisain veto. Rakkaus on sokea niin kai se on.

Vierailija
2/2 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin ihastunut kaverin isoveljeen kyllä. Mutta oltiin kyllä hyvin hyvin paljon tekemisissä koska suunnilleen puolet vapaa-ajasta olin heillä kylässä ja täten näin sitä veljeäkin paljon. Hän oli myös oman veljeni kaveri, joten näkyi meilläkin. En tiedä kuinka helposti sitä aikuisena ihastuisi jonkun kaverin tms. veljeen tms. koska aika vähän sitä kaverin veljeä tms..... tulisi kuitenkaan nähtyä? Ja jos ihastuisi ensisilmäykselläkään niin eikö sitä jättäisi tekemättä mitään avausliikkeitä todennäköisemmin tuollaista kaverin tuttavaa kohtaan. Että ei ainakaan heti aluksi alkaisi sitä iskemään, sehän vaikuttaisi vähän enemmän oudolta kuin iskeä ketä tahansa muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla