Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin seuraavaksi presidentiksemme Mika Aaltola tai jonkun ammattisotilaan

Vierailija
03.08.2022 |

Jos Mika Aaltola ei tule pressaksi niin sitten joku ammattisotilas, esim. Pekka Toveri. Vai mikä se yksi oli, joku Kivinen tai Kivelä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Kivinen, kenraali. Hänessä on vanhan ajan charmia. Ukrainan sodan myötä olemme siirtyneet takaisin vanhoihin aikoihin.

Vierailija
2/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikantutkija tai kenraali on varmaan sen verran perehtynyt politiikkaan ja verkostoitunut, että voisi pärjätäkin. Tosin epäilen suurten puolueiden halua asettua kenenkään politiikan ulkopuolelta tulevan taakse ilman puolueen jäsenäänestystä. Tosin onnistuihan se Ahtisaareltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivinen olisi kyllä hyvä. Ikä yli 60, mutta vielä reilusti alle 70. Ryhdikäs mies, kenraali, jolla juhlapuku armeijan harmaa, prenikoita rinnassa. Ja se on just niin että vanhat ajat ovat täällä taas. Paluu perusasioihin kuten maamme turvallisuuteen. Suomalaiset tarvitsevat ryhti- ja raittius liikkeen ja kuka olisi siihen parempi esikuva kuin kenraali.

Vierailija
4/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisotilaat eivät saa osallistua politiikkaan aktiiviuran aikana.

Vierailija
5/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan "hyvistä vanhoista ajoista" viitataanko tällä sotamarsalkka mannerheimiin ja sisällisotaan jossa kuoli n.9000. talvisota jossa menehtyi n.26 000 (plus ne jotka riisti sodan jälkeen oman ja mahdollisesti muiden hengen) ja jatkosota missä menehtyi n.64 000 (plus ne jotka riisti sodan jälkeen oman ja mahdollisesti muiden hengen)?

voiko joku kertoa mikä tässä oli hyvää?

Vierailija
6/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Arvi Lindiä.

Vierailija
7/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä Aaltolalla apinarokko, vai mikä hänen edesottamuksensa selittäisi?

Vierailija
8/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllähän Mikko Alatalo olisi oikein noheva pressa

Vierailija
9/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan Vesa Keskistä tai sitte jos ei Vesa niin Paavo Väyrynen! Viimeksi äänestin Huhtasaarta, mutta olen nyttemminnvakuuttunut ettämpresidentinnja muiden merkittävien päättäjien tulee olla miehiä, joku vähäpätöisemmät virat sopii naisille esim. Kulttuuriministeri tai sisutus- ja koristeluministeri.

Vierailija
10/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toi Kivinen onkin komea mies! Kelpaa!

Vierailija
11/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nykyisistä ehdokkaista kelpaa rooliin...eikä tässä sotilaita tarvita kun suomalaiset kaatuvat köyhyyteen - sen sijaan tarvitaan kaiken ulkomaille menevän rahavirran loppumista... EU pahin...

Vierailija
12/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai toi Kivinen onkin komea mies! Kelpaa!

Mikko kivinen?

Vierailija
13/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestetään paavo väyrynen niin saadaan viihdettä pariksi vuodeksi koko kansalle.

olen milleniaali ja en ole ihan kartalla miten paavo voisi olla vahingollinen suomelle? onko joku joka osaisi hieman valoittaa tätä?

Vierailija
14/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan Vesa Keskistä tai sitte jos ei Vesa niin Paavo Väyrynen! Viimeksi äänestin Huhtasaarta, mutta olen nyttemminnvakuuttunut ettämpresidentinnja muiden merkittävien päättäjien tulee olla miehiä, joku vähäpätöisemmät virat sopii naisille esim. Kulttuuriministeri tai sisutus- ja koristeluministeri.

Opettele kirjoittamaan ja tule sitten uudestaan kertomaan mitätön mielipiteesi.

Vierailija
15/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen seuraava pressa on Dimitri Medvedev.

Vierailija
16/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äänestetään paavo väyrynen niin saadaan viihdettä pariksi vuodeksi koko kansalle.

olen milleniaali ja en ole ihan kartalla miten paavo voisi olla vahingollinen suomelle? onko joku joka osaisi hieman valoittaa tätä?

Kyllä on Paavon vuoro. On niin monta kertaa yrittänyt.

Vierailija
17/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joku pönöttynyt möhömahaukko tai sitten punikkinainen politiikasta. Asiantuntijauran tehnyttä ei tulla saamaan.

Vierailija
18/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne voisi lähteä mukaan politiikkaan. Hänessä on ainesta presidentiksi. Aleksi Valavuori taas olisi hyvä valtiovarainministeri. Kalle Palander pääministeriksi ja Toni Nieminen elinkeinoministeriksi. Siinä teille sitä vanhaa hyvää aikaa.

Vierailija
19/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ttu te ootte urpoja

Vierailija
20/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kivinen är det bästa förslaget hittills. Honom röstar jag på.

Vad militären beträffar, är det bara tre typs personer som är där och de är idrottare, idioter och alkoholister i godtycklig ordning och som kombinationer.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi