Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Vilttiketjun vko43**

23.10.2006 |

[size=3][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=5]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=5][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=3]♥

[size=3][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . [size=3][color=CD5B45]Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[size=2][color=0000EE]Anna-liisa

[color=green]

Ikä:toukokuussa 30v., Miehen ikä:Ensi kuussa 38v

Lapsia entuudestaan:2 poikaa,kesällä vanhempi täyttää 9v. ja nuorempi ensi kuussa 4v.

Kauanko ollut yritystä:Nyt kolmatta yritetty kohta 2 vuotta.

[color=0000EE]Haavemaa[color=green]

Ikää mulla 28, miehellä 33.

Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.

Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.

[color=0000EE]Katri72[color=00CD66]

Ikä: vm -72, Miehen ikä: vm -72

Lapsia: ei lapsia ennestään

Yritystä takana: Yritys aloitettu 02/03, toistaiseksi saldona kaksi km (07/05 ja 12/05).

[color=0000EE]Käärö[color=green]

Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.

[color=0000EE]Majita[color=00CD66]

Ikä: 25 Miehen ikä: 32

Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.

Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.

[color=0000EE]Naksu[color=lime]

Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.

Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme

Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.

[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]

Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.

[color=0000EE]Pömppö79[color=green]

Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=0000EE]Ria73[color=lime]

Ikä : 33, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.

Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=0000EE]Senniina[color=4EEE94]

Ikä: 37, Miehen ikä: 32

Lapsia entuudestaan: clomipoika 12/99 ex-liitosta, nyk.miehellä ennestään kaksi lasta. Ehkäisyä ei käytössä -93 jälkeen. " Kunnolla" yritystä 09/05, clomit 01/06-05/06. Tutkimuksiin 08/06. Inssi mahd. 9/06.

[color=0000EE]siili-sipinen[color=green]

Ikä: 23, mies 25. Ensimmäistä yritetään. Yritys aloitettu 9/04.

[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]

mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.

Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06

[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]

ikää 36 ja miehellä 38

Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään

yritystä 2/05 alkaen.

[color=0000EE]Sätky[color=4EE94]

Ikä: itse olen vm -75, mies on -74

Lapsia entuudestaan: tyttö 12/03 (Clomeja käytin silloinkin)

Yritys aloitettu: 06/05. Tällä hetkellä käytössä Clomit ja Luget. Metut tulee vielä kesäkuussa mukaan.

[color=0000EE]Taina[color=00FF7F]

Ikä: 28, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan:-

Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 5kk

[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]

Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35.

Pääkaupunkiseudulla asustetaan.

Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.

[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]

Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77

Ei lapsia aiemmin.

Yritystä takana n.10kk.

[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]

Ikä: 35, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Yritystä 11/04 alkaen.

[color=0000EE]BB76[color=4EEE94]

lasta yritetty 03/05 lähtien, ei entuudestaan lapsia.

Olemme molemmat 29 vuotta.

[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]

Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.

[color=FF3030][size=5]♥ [color=DC143C][size=4]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=5]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten oikeen kunnolla, mutta sainpas aloitettua uuden pinon tälle viikolle=)

Olen vielä " pelissä" mukana. Harava on osoittautunut hyväksi puna-armeijan häätövälineeksi. En uskalla laskea kiertopäiviä, saati sitten käydä testaamaan. Olo on sellanen, että mikä tahansa on mahdollista.

Olettaisin, että tuntemuksia olis enemmän, jos olis tärpännyt.

Mitä muille kuuluu? Tulkaa kertoilemaan!

Vierailija
2/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa juilii ja turvottaa, japanille liputetaan siis. Eli ei mitään uutta täällä päin maailmaa. Viikonloppu meni nopsaan, kun oli juhlia ja vieraitakin poikkesi kylässä (tai siis apuna raksalla).

Senniina, PEUKUT JA VARPAAT PYSTYYN!!!!!!!! Voi, kun nyt onnistais, olisi jo aika saada iloisia uutisia!

Kuinkas muilla surisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Roiku nyt vaan sitkeesti siinä haravan varressa edelleen, ettei se tätsy vaan pääse sinne teidän nurkille livahtamaan ;)) Kivaa, että on edes joku jolla jännät paikat.Plussapuhinaa ja tuulia sinnepäin * puhaltaa kovasti* Itsellä ovis ilmeisesti päättikin piipahtaa kylään jo nyt. Perjantaista lähtien nippaili ja limat (Yök-sori) valahteli jo viikonloppuna, joten eilen vilttejä tuuletettiin ja saa nähdä josko uusinta tänään tai huomenna ;) Paleli tänä aamuna , oli yökkö olo ja lämmöt oli ilmeisesti alhaalla joten oisko sit tänään varsinainen ovishuippuhetki ollut.

Harmaata ja sataa, mutta tästä se viikko taas pärähtää käyntiin. Kaikki palstailemaan!

Stiipiliina kp 10

Vierailija
4/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taidan olla vanhin Vilttiketjulainen ja ' toivottomin' tapaus. Siis en iältäni vaan yrityksen kestolta vanhin. Tuli tässä 4 vuotta täyteen asian tahkoamista. Joka toinen päivä olen varma, että haluan tutkimuksiin ja hoitoihin,joka toinen päivä varma että en halua. Eli juupas-eipäs jatkuu yhä vaan. Ja mies ei oikeen halua / pysty asiasta keskustelemaan.

On kai aika kova paikka miehelle, kun ollaan joskus pohdittu, että todennäköisesti ' ' syy' ' on miehessä. Eli äitinsä on tupakoinut raskausajan, mies tupakoi ja käyttää alkoakin vapaapäivinä aika reilusti, sairastaa perinnöllistä etenevää sairautta, joka aiheuttaa mm.korkeaa verenpainetta (lääkkeillä ok) ja lapsena toinen kives on jouduttu leikkaamaan, kunei laskeutunut itsestään.

Oma terveydentilani on nyt ok, tosin olen lapsena joutunut muutamia vuosia syömään lääkettä, joka saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen. Ja joitain tulehduksia ollut jne. Endoa nyt epäilen kyllä vahvasti. Mene ja teidä, molemmat tässä epäillään itseämme syypääksi lapsettomuuteen.

Jep, uusi yritys töiden jatkamisesta...

Viikon jatkoja ja kertoilkaahan, missä mennään ja mitä kuuluu!!

Vierailija
5/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaita vaan kaikille, sateen ja sairauden keskeltä - lapsilla on taas vaihteeksi nuhaa, yskää ja kuumetta...

Senniinalle oikein oikein paljon plussasäteitä - toivottavasti se olet nyt sinä, joka kerrot meille iloisia uutisia :o)

Stiipiliina: täälläkin pukkas viikonloppuna ovisoiretta...luulinkin, kierron olevan siksi jo pidemmällä - laskin juuri ja taitaa olla vasta kp7 tänään...

Haavemaa: voi kun teidänkin pitkä yrityksenne jo palkittaisiin - puhaltaa sinnekin päin lämpöisen plussapilven... Toisaalta ehkä kannattaisi harkita sitä tutkimuksiin menoa, mitä pidemmälle lykkää sitä korkeampi on kynnys mennä - tiedän itse omasta kokemuksesta... Ex:n kanssa sitä lykättiin ja lykättiin, 5 vuotta. Lopulta jäi menemättä kun erottiin, mutta jos ei ois erottu en ois tavannut nykyistä armasta eikä mulla ois 2 pojan palleroakaan...Mutta jos ois menty tutkimuksiin ois selvinnyt, ettei vika ollut pelkästään minussa ja endossa vaan myös ex:ssä oli vikaa - hänen uudessa suhteessaan selvisi, ettei voi saada lapsia " kotikonstein" , heidän lapsensa ovat koeputkihedelmöitettyjä. Joka tapauksessa toivottavasti haaveenne vielä toteutuu ja saatte syliinne oman pienokaisen :o)

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille!

Vierailija
6/28 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta.

Kyllä minuakin vähän arvelutti lähteä lääkärillä käymään. Kait sitä pelkäsi saavaansa lopullisen tuomion ettei voi saada lapsia. Toisaalta oli helpottunut olo kun selvisi että on " oikeata" vikaa jolle kenties voi tehdä jotain.

Mites muuten oletteko kertonut kenellekkään lapsitoiveista? Miten se on otettu vastaan se tieto ettei välttämättä saa lapsia. No, monellahan on jo lapsia mutta kuitenkin. Itse olen kyllästynyt jatkuviin uteluihin että milloin milloin, ja kun olen siihen sanonut ettei välttämättä milloinkaan, niin jo on keskustelu tyssänyt kuin seinään. Olen ehkä vähän loukkaantunut ihmisten reaktioista. Kait nyt siihen jotain voi sanoa! Kun ei ole sanottu sitten yhtään mitään, ihan kuin koko asiaa ei olisi olemassa. Se on vähän loukkaavaa.

No mitäpä muille kuuluu?

Vierailija
7/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyinen harmaa ilma, mutta onneksi on lämmintä edes.

Siivoaminen on toivotonta,kun koiruus ravaa sisälle ja ulos koko ajan.JOten hiekkaa ja roskaa piisaa, mutta kummasti siihenkin tottuu.

Lapsitoiveista ei suoraan olla kerrottu kellekkään. Lähimmät ysätävät varmaan tietää, mutta eivät ole kysyneet mitään. Molempien vanhemmat vihjailee mutta ei suoraan kysy. Vieraammat sitten laukookin ajattelemattomia kommentteja ja kysymyksiä urakalla. Ne satuttaa, kun tyyli on rataa että tehkää lapset ennenkuin on myöhäistä ja kyllä tuolla iällä jo pitäis olla useampiakin- Tai toinen ääripää on että olettepa fiksuja kun ette liian nuorina ole tehneet lapsia, vaan nautitte kaksinolosta. Ja koiran ottamisen jälkeen alkoi tulla kommentteja, että niinhän sitä yleensä ensin ' harjoitellaan' koiran kanssa lapsen hoitoa (sama asia juu, koira tai vauva...).

No, omat vastaukset on aika kipakoita, kuten ettemme osaa tehdä vauvoja. Tai hankitaan lapsi kun joku kertoo osoitteen, mistä voidaan hakea. Yleisin kommenttini on, että kaikki aikanaan ja toivottavasti aikanaan saamme lapsia.

Vielä ihan pieni valitusvirsi; aamulla mies lähti muutaman päivän reissuun. Ei siinä mitään, mutta minull herui pari pikku pusua lähtiäisiksi, ei halausta tai sen kummempaa. Koira saa meidän perheessä nykyään enemmän hellyyttä ja huomiota kuin vaimo! Ja koira tulee kaikessa ensin. Paraniskohan tilanne häipymällä kuvioista hetkeksi? Kun mies taitaa pitää minua niin itsestään selvyytenä, ettei mulle tartte huomiota tai hellyyttö tuhlata. EIkä suhdetta tartte hoitaa, vaan kumpikin hoidetaan ' oma osuutemme' kotihommista ja sillä selvä. No, kunhan purnaan, minä minnekään ole menossa, mutta kun ottaa pattiin, enkä halunnu aloittaa riitaakaan aamulla, kun ois jääny kesken ja kummallekin tullu paha päivä sen takia. Purnaanpa sitten teille senkin edestä, pyydän anteeksi ja kiitos kun kuuntelette!

Jopas meni taas runoiluksi. Annetaas toisillekin suunvuoro!

Parempaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
8/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko haavis jutelleet asiasta? Miehet kyllä saattaa olla just tuollaisia että ei ne enää samalla tavalla osoita hellyyttä kuin ennen, mutta en usko että se johtuu siitä ettei välitä. Voihan se olla että miehellekkin on niin kova paikka tuo vauva-asia. Yrittäkää saada asiat selviksi riitelemättä.

Tännepäin ei mitään uutta.

Mites Senniina, joko oot testaillu???? Paljon plussaonnea!!!!

Vierailija
9/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut, mutta rohkaistuin tänään ostamaan testin. Kaipa sen torstaina viimeistään käytän, kun inssistä tulee silloin 3 viikkoa. Miten ei vaan meinaa usko ja uskallus riittää...

Vierailija
10/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

++++ go Senniina - go Senniina - go Senniina +++

toivottavasti se on sitten torstaina plussaa testissä sulla :o))

Vierailija
11/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseen, vaan tein testin äsken. Plussa pärähti ruutuun heti - ei tulkinnanvaraa...Vilttiketjun nestori on raskaana!! Itkettää ja vapisuttaa ihan älyttömästi. Pelottaa tietysti myös. Nyt tämä reilu vuosi tuntuu lyhyeltä ajalta. Mitä kaikkea siihen sisältyykään..mm. 5 tuloksetonta clomikiertoa piikkeineen. Ja kuinka olinkaan varma, että ei tärpännyt taaskaan. On siis todistettu, että pms:t voi tulla ja kovaa, vaikka tärppi oliskin käynyt.

Yritän vähän miettiä, mikä olisi ollut toisin tässä kierrossa..hmm..Pms:t alkoivat silloin viikko oviksen jälkeen, kuten tavallista. Sain kauheen raivarin silloin, yleensä raivarit tulee 1-2 pv ennen. Sillon tuli myös flunssa, mikä ei välttämättä yhtään liity asiaan. Myös palelu on jatkunut siitä alkaen, varsinkin iltaisin tärisen kuin horkassa. Valkovuotoa oli, mutta se loppui ja sellanen kostea olo on ollut kokoajan, mutta ulos asti ei valu mitään. Muuten ihan " tavallisesti" kaikki.

Kiitos teille kaikille kannustuksesta ja siitä, että olette kuunnelleet ruikutuksiani. Kirjoittelen kyllä tänne edelleen. Kuten niin monesti ollaan todettu, niin pitkä tie on vielä edessä...Ai niin, vauvan laskurin mukaan la olisi 30.6.

Vierailija
12/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiiii, ihan mahtavaa:)))!!! Kylmät väreet täällä meni ,kun aukaisin viestiketjun. Jotenkin tiesin, että nyt on Senniinalla plussauutisia.

Aivan älyttömästi onnea ja tarrasukkia tuhannesti. Antaa taas toivoa meille muille Vilttiksille, kun joku plussaa. Ja sitten ne tärkeät kysymykset: Millä testasit (vai olikohan tuossa viestissä jo mainittu- en muista pöhkö kun olen)? Oletko mittaillut lämpöjä ollenkaan, eli onko sulla lämmöt koholla?

Oliko mitään kiinnittymiskipuja tms? Vastaile, jos maltat. Täällä halutaan tietää kaikki pienetkin yksityiskohdat :)) Onnea vielä vilpittömästi koko perheelle!!

Vierailija
13/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Senniina!!!! Ihan mielettömän paljon onnea plussasta ja onnea raskauteen! Toivon sydämestäni, että raskaus menee hyvin ja ensi kesänä olet pienen vauvan ÄITI! Voin vain kuvitella, miten mahtava tunne sulla ja miehelläsi onkaan, pitkä ponnistelu palkitaan ja alkaa uusi jännääminen raskauden edetessä.

Oikein onnellista odotusta ja pikkuiselle tahmeat sormet ja varpaat, jotta pysyy matkassa!

Hymyilen täällä yksikseni puolestasi onnellisena, tuli ihan lämmin olo kun oli näin ihania uutisia!

Niin, kun maltat, niin tule kertomaan kuulumisia!

Vierailija
14/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin clearbluella. Lämpöjä en ole koskaan mittaillut, mutta olettaisin että se iltainen horkkatauti viittaa lievään lämpöilyyn.

Ei mulla kyllä ollut mitään kiinnittymiskipuja tai en ainakaan tajunnut sitä. Mutta tosiaan silloin viikko inssistä (kiinnittymisaika kai?) olin aivan älyttömän kärttynen. Repäisykipuja on ollut siitä asti ja varsinkin illalla on vaikea nousta istumasta seisomaan, kun vihlaisee niin älyttömästi. Tissit yllättävän vähän kipeet. Kyllä ne on, kun oikein rouhii ja pääasiassa vaan nänneistä. Välillä kaikki oireet katoaa ihan kokonaan. Huimausta tai etomista on tosi vähän. Yleensä syön ennen tätiä ihan hirveesti, mutta nyt saattaa tuntua kesken annoksen, että ei pystykään syömään. Vastasinkohan kaikkeen...=)

Kääk. En ole vielä kertonut miehelle. Pitäiskö laittaa joku vihjaava tekstari..

Vierailija
15/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta ja onnekasta odotusta Senniina :o) voi hitsiläinen kun oli kiva kuulla näin hienoja uutisia! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kesällä teidän perheenne saa uuden ihanan jäsenen.

Mähän sanoin, että mullakin on molemmissa onnistuneissa raskauksissa ollut normaalit pms-oireet, eli ei kannattanut heittää toivoa :o)

Eipä näin hienoja uutisia viitsi pilata omalla navalla, toivotan vain hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!

Vierailija
16/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alko itkettämään ja mies ihmeissään tuossa että mikäs nyt :)

Tarrasukkia pikkuiselle mukaan ja kilokaupalla onnea! Olipa kivaa lukea plussauutisia vilttiketjusta!

-Beijaflor rv 29+2

Vierailija
17/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä säännöllisesti olen taustaillut teidän pinoissa... Ja aivan mahtavaa lukea tämä iloinen uutinen!!!! Kyllä tätä on odotettukin... Nyt vaan kovasti tsemppiä kaikille Vilttiketjulaisille! Ja tosiaan, on niistä hoidoista apuakin.. Että rohkeasti van lääkäriaikaa varaamaan, jotka sitä ovat lykänneet ja miettineet.

Senniinaalle toivotaan onnellista odotusaikaa!!!

Omista kuulumisista... Raskausviikkoja kasassa pian 30. Kovasti on supistellut ja levossa täytyy olla. Itseä huolestuttaa asia aika paljon. Pelottaa vaan, jos kaikki ei päätykään hyvin. Ja la on tammikuun 9, mutta sinne on vielä niiiinn pitkä matka. Tässä tämän 2,5-vuotiaan vesselin kanssa ei niin älyttömän helppo ole vaan levätä... Mutta jatketaan...

Tsemppiä vielä kaikille! Senniinalle halaukset [color=pink] ♥

[/color]Selmiina

Vierailija
18/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas kiva kun Selmiinakin kävi meitä moikkaamassa, alat olla jo loppusuoralla :o) odotuksessasi, toivottavasti pieni malttaa vielä hetken viihtyä masussa. Onnellista loppuodotusta Selmiinalle!

Jotenkin on niiiiin hyvä mieli kun pitkästä aikaa saatiin plussa vilttikseen :o) Perustapa Senniina sinne odottajiin plussanneet vilttisläiset ketju - jos se vaikka vetäis meidät kaikki sinne puolelle ;o)

Omanapa: mulla ei ole hajuakaan taas mikä kp, mutta eilen olin iltapäivällä papakokeessa ja sen jälkeen alkoi alavatsaa kipristellä ja tuli sellaista oranssia vuotoa hetken - kuuluuko asiaan? Mulla ei ole aiemmin papakoe tuntunut missään eikä ole tullut vuotoa...kaikenlisäksi taitaa olla migreeni tulossa, päätä jomottaa ja aamulla töihin tullessa kaikki hajut tuntuivat tosi epämielyttävän voimakkailta...

Mitäpä muille kuuluu? Onko kenties uusia plussanneita?

Pimeästä torstai-aamusta toivottelen hauskaa päivää :o)

Vierailija
19/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo alkaa pikkuhiljaa tasaantua. Uskottava se on=)

Kiva kuulla Selmiinasta! Kylläpä aika vierii nopeasti. Tuntuu, että vasta kuultiin Selmiinan plussasta ja nyt jo 30 viikkoa...Tsemppiä loppusuoralle! Kellähän se eka laskettu aika olikaan?

Voisin tosiaan perustaa ketjun tuonne odotuspuolelle, vaikka vähän hirvittää vielä sinne siirtyä. Toisaalta meni syteen tai saveen, niin tästä on nyt otettava kaikki ilo irti! Kävin odotuspuolella kurkkimassa, mutta sieltä ei oikein löytynyt sopivaa pinoa, mihin kirjoitella. Ehkäpä teen sinne aloituksen.

Vointi siis hyvä tällä hetkellä. Vatsa on aamuisin löysällä, mutta sellaista mun vatsantoiminta on ollut jo pitkään. Pahoinvointia ei ole, mitä nyt lievää etomista, jos pääsee liian nälkä tulemaan. Yritän kyllä syödä tasaisesti. Vähän tuntuu, että olen pihalla kuin lumiukko. Heitin miestä töihin äsken ja kun piti lähteä siitä pihasta, niin en meinannut muistaa, miten auto lähtee liikkelle. Mulla on sellanen auto, jossa käsijarru painetaan polkimella alas ja vapautetaan sellasesta vivusta. Yht´äkkiä ei ollu hajuakaan, missä se vipu on...Nukuttaa myös aikalailla. Pitkästä aikaa nukahdin eilen illalla sohvalle boldareitten aikaan. Tässä nyt vaan päivä kerrallaan ihmetellään=)

Viltsu, mulla on kerran tullut papan jälkeen pientä vuotoa ja alavatsan kipristelyä. Tilanne normalisoitui pian. Taisi olla joskus alkuvuodesta, kun hain sitä clomireseptiä.

Pitäis käydä suihkussa (hiukset likaantuu päivässä..) ja kaupassa. Mukavaa loppuviikkoa ja plussatuulia, puuh puuh!!

Vierailija
20/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavaa kuulla, että tuo vuoto on ihan normaalia - näin jo yöllä unta, että mulla on syöpä ja vuoto johtui siitä... kaikkea sitä mielikuvitus tekee...

Senniina: sitten kun päätät siirtyä tuonne odottelupuolelle, muistathan käydä täällä sitten kertomassa kuulumisia :o)