Uusi Batgirl-elokuva on niin huono että studio päätti olla näyttämättä sitä edes suoratoistopalvelussa
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008981861.html
Elokuva maksoi 90 miljoonaa dollaria. New York Postin mukaan elokuvaa näytettiin koeyleisölle ja heiltä saatu palaute oli niin huonoa, että Warner Bros päätti mieluummin perua koko julkaisun kuin tahrata maineensa.
Päänäyttelijä on varmasti lahjakas mutta silmiin pisti että näyttelijävalinnassa on jatkettu ruskeaa linjaa, toki turvallisesti vaaleanruskeaa.
Kommentit (58)
Inklusiivisuus on ajanut sisällön ja laadun edelle ja nyt sitä satoa niitetään.
Varietyn mukaan kyse on verotuksesta.
Leffabisnes on niin vääristynyt, että studio haluaa leffojensa olevan vain blockbustereita. (Marvel-leffoilla lipputulot miljardi dollaria.)
Discovery Plus & HBO Max yhdistyvät. Moni muukin projekti hyllytetään.
Mutta palsta-ra sis tit innoissaan esittää omia woke-teorioitaan.
Miksi kukaan kutsuu elokuvaksi näitä liukuhihnalta tuotettuja tietokoneanimaatioituja ja erikoistehosteissa uitettuja "elokuvia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflix sai tuntea woketuksen vaikutuksen kun menetti miljoonia tilaajia!
Ai jos nainen on pääosassa, se on automaattisesti woketusta ja tuhon tiellä olemista?
Viimeisin ghostbusters esim. oli surkea, koska kässäri oli surkea. Ei siksi, koska oli naisia pääosassa.Sama juttu luultavasti Batgirl-leffassakin. Pää pois pehvasta, ja silmä käteen.
Kerro toki joku hyvä girl power leffa? Ei taida olla sellaista...
Thelma & Louise.
No ei se musta niin huono ollut, etteikö muutkin sitä voisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos nainen on pääosassa, se on automaattisesti woketusta ja tuhon tiellä olemista?
Viimeisin ghostbusters esim. oli surkea, koska kässäri oli surkea. Ei siksi, koska oli naisia pääosassa.Sama juttu luultavasti Batgirl-leffassakin. Pää pois pehvasta, ja silmä käteen.
Thelma & Louise.
Se ei ollutkaan joku uusintatekele mustilla näyttelijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varietyn mukaan kyse on verotuksesta.
Leffabisnes on niin vääristynyt, että studio haluaa leffojensa olevan vain blockbustereita. (Marvel-leffoilla lipputulot miljardi dollaria.)
Discovery Plus & HBO Max yhdistyvät. Moni muukin projekti hyllytetään.
Mutta palsta-ra sis tit innoissaan esittää omia woke-teorioitaan.
Vierailija kirjoitti:
She-Hulk vetää pohjat!
Voitko avata hieman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deutsche Hure 3
Minä olen vihervassari täti ja olen kyllä tästä asiasta samaa mieltä näiden kirjoittajien kanssa. Ideologia edellä meneminen vaan tuottaa huonoja leffoja tai ainakin suurin osa viime aikaisista tuotannosta on ollut. En innostu näistä uusista naissankareista myöskään yhtään, enkä ole sitä mieltä, että ovat hyvää esimerkkiä tytöille.
“Evil cannot create anything new, they can only corrupt and ruin what good forces have invented or made.”
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vihervassari täti ja olen kyllä tästä asiasta samaa mieltä näiden kirjoittajien kanssa. Ideologia edellä meneminen vaan tuottaa huonoja leffoja tai ainakin suurin osa viime aikaisista tuotannosta on ollut. En innostu näistä uusista naissankareista myöskään yhtään, enkä ole sitä mieltä, että ovat hyvää esimerkkiä tytöille.
Jos tietäisit asiasta mitään, niin sarjakuvat ovat aina olleet täynnä positiivista, suvaitsevaa ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Supersankariosastosta Wonder Woman pärjäsi erinomaisesti. Mamma Mia musikaalielokuva oli käsittääkseni myös menestys.
Ongelma tässä ei ole siinä, että naiset tai tytöt eivät olisi hyviä näyttelijöitä vaan, että näitä elokuvia on tehty suhteellisen vähän ja nyt kun tehdään, laatu on uskomattoman surkeaa: mm. kopioidaan ja muutetaan olemassa olevia hahmoja jolloin niiden fanit suuttuvat, tehdään kökkö tarina ja teennäisiä typeriä kohtauksia jne. Ei ihme jos lopputulos on roskiskamaa jos ei edes yritetä tehdä hyvää. Väärin myös niitä naisnäyttelijöitä kohtaan joiden ura sössitään samalla.
Vierailija kirjoitti:
“Evil cannot create anything new, they can only corrupt and ruin what good forces have invented or made.”
Lainaus Pertti Päräpyllylältä?
In ce lit ottavat aina tilaisuuden haukkua naisia ja joillakin naisilla on sisäistetty na is vi ha, niin haksahtavat komppaamaan heitä.
Toivottavasti Supo seuraa palstan mahdollisia kotimaisia ter ro ris te ja.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Pääosan esittäjä on kylläkin ruskea eikä musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit asiasta mitään, niin sarjakuvat ovat aina olleet täynnä positiivista, suvaitsevaa ideologiaa.
Olen lukenut Lepakkomies ja Teräsmies -lehtiä 70-80 -luvuilla, eikä niissä ollut siihen aikaan mitään erityistä ideologiaa, eikä varsinkaan inklusisiivisuutta tai woketusta.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Pääosan esittäjä on kylläkin ruskea eikä musta.
Kukaan ei varsinaisesti ole musta eikä valkoinenkaan, joten tuo sinun värikarttamallisi ei toimi.