Muita aikuisia, joita ahdistaa sarjojen ja elokuvien seksikohtaukset?
En tiedä, onko tämä normaalia, mutta ahdistun niistä, enkä ymmärrä miksi niitä pitää tunkea niin paljon. Tai no ymmärrän, lisää katsojia, seksi myy jne.
Kommentit (101)
Minua häiritsee PAHASTI seksuaalisella väkivallalla mässäily, joka onneksi on menossa muodista.
Muuten ei ollenkaan.
Niin paljon? Olen katsonut paljon sarjoja ja elokuvia, eikä kaikissa tehdä "sitä". Varmaankin riippuu siitä onko kyseinen sarja tai elokuva lajiltaan toimintaa vai romantiikkaa.
Kun vaan panisivat, mutta kun pitää imee toisen naamaa niin että lätinä ja läiske kuuluu...voisi edes äänitehosteet jättää pois.
Itse miehenä koen ne vain tylsistyttävänä koska niistä pystyy jo etukäteen tietämään että vain tissit saa näkyä.
Minua ei ennen häirinneet, mutta koettuani hyvin ahdistavan seksiin liittyvän kokemuksen parisuhteessa ne alkoivat sen jälkeen häiritsemään, enkä haluaisi nähdä seksiä missään.
Mua ei ahdista, mutta TYMPII.
Kaiken digitaalisen ja teknologisen vallankumouksen (aiemmista vallankumouksista puhumattakaan) jälkeen luulisi, että meistä ihmisistä olisi parempaan kuin jatkuvaan seksin ylikorostamiseen ja seksin myymiseen. 🤦
Tietona vaan. Nämä vähentyvät koko ajan, koska niille ei enää ole "tilausta".
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ennen häirinneet, mutta koettuani hyvin ahdistavan seksiin liittyvän kokemuksen parisuhteessa ne alkoivat sen jälkeen häiritsemään, enkä haluaisi nähdä seksiä missään.
Voi kyynel 🥲
Minä en pysty katsomaan Game of Thronesia kun siinä on seksikohtauksia ihan jatkuvasti. Jotenkin ällöttää..
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä koen ne vain tylsistyttävänä koska niistä pystyy jo etukäteen tietämään että vain tissit saa näkyä.
Jos pitää nähdä enemmän niin katso netin asiaan vihkiytyneiltä kanavilta. Miksi pitäisi draamaelokuvassa esittää?
Kyllä ahdistaa ja ällöttää. Kun siinä on mies ja nainen niin heti tietää että ne p a n e e.
Lukekaa te frigidit vanhatpiiat vaan sitä Hietamiestä, niissä ei panna.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty katsomaan Game of Thronesia kun siinä on seksikohtauksia ihan jatkuvasti. Jotenkin ällöttää..
90 % naisille suunnattu sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 % naisille suunnattu sarja.
GoT oli hyvin saippuaoopperamainen sarja. Jatkuvia ihmissuhdekiemuroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 🥲
Hauskaa, että sinulla on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalina ahdistaa.
Psykiatrille mars!
Ei haittaa pätkääkään. Itseasiassa, tykkään niistä.
Mutta minä en olekkaan uskis. N22
Päälleliimatut häiritsevät. Ei mitenkään kuulu tarinaan mutta silti pitää olla myynnin takia mukana.