Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin kotona tehtävän osa-aikatyön?

Vierailija
03.08.2022 |

Lapseen liittyvä elämäntilanteen vuoksi muun tyyppinen työ ei nyt onnistu. Sote-alan maisterikoulutus on, mutta oman alan työt vaatii läsnäoloa työpaikalla eikä osa-aikatöitäkään meidän alalla tunnu mistään löytyvän vaikka miten kyselee. Mutta minulla on siis kuitenkin kelpoisuus mihin tahansa työhön, jossa on vain yleinen vaatimus ylemmästä korkeakoulututkinnosta. Silti en ole löytänyt mitään, jota voisi tehdä etänä.

Olisin todella kiitollinen kaikista vinkeistä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata mustikoita ja myy niitä. Tee lähimetsästä polttopuita ja myy niitä. Tee käsitöitä ja myy niitä. Maalaa tauluja ja myy niitä. Pennuta kourasi ja myy pennut. Johan siinä on jo puolipäiväiseksi hommaa.

Kouran pennuttaminen taitaa olla helppoa.

Vierailija
22/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin pitääkö tätä edes kysyä? Perusta vastaanotto kotiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt töitä Telian ja DNAn chatti aspassa. Työ on täysin etätyötä koulutusjakson jälkeen. Eli asiakaspalvelua chatin kautta. Aika usein on haku auki noihin hommiin. Ei sillä rikastu, mutta ihan perusduunari palkkaa.

Vierailija
24/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt töitä Telian ja DNAn chatti aspassa. Työ on täysin etätyötä koulutusjakson jälkeen. Eli asiakaspalvelua chatin kautta. Aika usein on haku auki noihin hommiin. Ei sillä rikastu, mutta ihan perusduunari palkkaa.

Mikä suunnilleen on palkkataso? Anteeksi kysyn ehkä tyhmiä kun en ollenkaan tiedä mitä se voisi olla. Ap

Vierailija
25/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suunnilleen on palkkataso? Anteeksi kysyn ehkä tyhmiä kun en ollenkaan tiedä mitä se voisi olla. Ap

Mä tein tota joskus kolme vuotta sitten viimeksi. Oli sillon tuntipalkka 10,8e/h.

Vierailija
26/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tota joskus kolme vuotta sitten viimeksi. Oli sillon tuntipalkka 10,8e/h.

Eli jos Ap tekisi tuota sen 20 tuntia viikossa minkä pystyy, niin kuukausipalkka bruttona olisi noin 900 euroa. Ja siitä sitten verot pois. Ei kannata.

Vierailija
27/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos Ap tekisi tuota sen 20 tuntia viikossa minkä pystyy, niin kuukausipalkka bruttona olisi noin 900 euroa. Ja siitä sitten verot pois. Ei kannata.

Mä tein itse sen verran että ei leikannut työttömyyskorvausta. Eli lisätuloa siihen päälle, se kannattaa.

Vierailija
28/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia vinkkejä lisätyöksi tai taskurahan tienaamiseksi.

Mene opettamaan paikalliseen kansanopistoon tai aikuisopistoon. Monella opistolla on sekä etäkurssejä että paikan päällä pidettäviä kursseja. Taustallasi varmasti löytyisi hyviä luento/kurssivaihtoehtoja. Voit ottaa rohkeasti yhteyttä paikalliseen opistoon tai vaikkapa vähän kauempanakin olevaan, mikäli toteutat luentosi tai kurssisi verkossa. 

Puhelinmyynnille ihan hyvä vaihtoehto voisi olla tutkimushaastattelijan työ. Työkkärin sivuilla oli ihan pari päivää sitten ilmoitus, jossa haettiin keskustelijoita, joiden tehtävänä oli käydä suomenkielisiä keskusteluja hoitoalalle Suomeen tulevien ulkomaalaisten kanssa. Tämä taisi olla Mehiläisen tarjoama työ, joka oli osa-aikainen iltatyö. 

Itse vastailen netissä kyselyihin. Kesän aikana olen tienannut jonkin verran rahaa esim. Attapolin kautta. Rahat saa omalle Paypal-tilille.  Ohessa on linkki sinne https://attapoll.app/join/mdokh. Tuossa on minun liittymälinkkini eli jos liityt tuota kautta, saan vähän palkkiota myös sinun tekemistäsi kyselyistä. Omaa linkkiä kannattaa siis jakaa myös muille :) Helppoa taskurahaa ja ainakin itselleni on kyselyitä tullut ihan mukavasti. 

Toinen vähän vastaava paneeli on M3panel, josta voi saada tuotelahjoja. Ohessa linkkini sinne, jos joku  haluaa liittyä https://www.m3panel.fi/refer-a-friend/step-1?sponsorship_token=0EZPyf_H….

Tämän ohella minulla on winwalk käytössäni, ihan hauska sovellus tämäkin.

Vierailija
29/30 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata mustikoita ja myy niitä. Tee lähimetsästä polttopuita ja myy niitä. Tee käsitöitä ja myy niitä. Maalaa tauluja ja myy niitä. Pennuta kourasi ja myy pennut. Johan siinä on jo puolipäiväiseksi hommaa.

Maalauksia ei voi tehdä kun kestää liian pitkään ja tarvikkeet maksaa ja asiakas ei haluaa maksaa enempää kuin 50-100euroa. hullun hommaa.

Vierailija
30/30 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää tähänastisista vinkeistä ja nostaa, jos jollain olisi vielä ideoita tähän.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi