Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö peseytymään 5 min suihkussa?

Vierailija
03.08.2022 |

Otin aikaa. Vaikka olisin kuinka nopea, en pitäisi suihkua päällä kun saippuoin, niin shampoon ja sen jälkeen hoitoaineen huuhtominen pitkistä hiuksista ei onnistu 5 minuutissa.

Kommentit (1347)

Vierailija
761/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minuuttia on sairaan pitkä aika.

Älykäs, tehokas, suunnitelmallinen ja järjestelmällinen ihminen suoriutuu suihkusta kahdessa minuutissa.

Eikö edes armeija opettanut teille tehokkuutta?

Tehän olette kuin pikkuvauvoja.

Vierailija
762/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin peseytymään viidessä minuutissa, mutta aion toimia kuten ennenkin, enkä kellota itseni tai kenenkään muiden suihkuja hallituksen käskystä.

En ihmettele yhtään jos tulevana talvena tulee kaikkien aikojen energiakriisi kiertävine sähkökatkoineen ja ennätyshintoineen. Suomi on kuitenkin puolillaan tällä asenteella siunattuja per**reikiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vesi lopu kesken.

Vierailija
764/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen aika on tuo. Kokonaisaikana ei riitä, sillä käytän sieltä tai harjaa pesemiseen ja hiukseni ovat pitkät ja kestävät kauan kastella. Mutta olen tehokas ja suihku on kiinni aina kun en sitä tarvi. Eli en lotraa enkä ole ikinä lotrannut. Huuhdella voi nopeasti ja järkevästi.

Vierailija
765/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio edes yrittää. Käytän sähköä lähes aina 2 - 3 kilowattituntia päivässä joten minun kulutukseni on riittävän pientä jo nyt vaikken yritä joitakin minuutteja tai sekuntteja suihkussakäynnistä vähentää.

Vierailija
766/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, tehokas, suunnitelmallinen ja järjestelmällinen ihminen suoriutuu suihkusta kahdessa minuutissa..

Niin, olisihan se hassua jos käyttäisit suihkuun enemmän aikaa kuin seksiin.

Vierailija
767/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin peseytymään viidessä minuutissa, mutta aion toimia kuten ennenkin, enkä kellota itseni tai kenenkään muiden suihkuja hallituksen käskystä.

En ihmettele yhtään jos tulevana talvena tulee kaikkien aikojen energiakriisi kiertävine sähkökatkoineen ja ennätyshintoineen. Suomi on kuitenkin puolillaan tällä asenteella siunattuja per**reikiä.

Se tulee joka tapauksessa nillitit sinä muiden suihkuista miten paljon tahansa. Jos luulet että pimeässä istuminen ja lyhyemmät suihkut pelastaa niin väärin. 

Vierailija
768/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi hyvinkin vielä loppua. Juuri uutisoitiin, ettei maapallolla missään sadevesikään ole enää juomakelpoista.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6b5dfda2-18c1-40b9-b7ae-c1209583948f

Vierailija
769/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Pitkät paksut hiukset ristiselkään saakka.

Vierailija
770/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutissa saippuoi ja suihkuttaa kriittiset paikat. Hiustenpesun kanssakin alle viisi min.

Vierailija
771/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoin tähän tai vastaavaan ketjuun joitain päiviä sitten, että en pysty. Olin kellottanut ja yllätyin miten pitkä aika suihkussa menee, vaikka koetin olla nopea. Sit oon vähän parantanut aikaa sen jälkeen, eli tekniikka on kehittynyt nyt kun asiaan on kiinnittänyt huomioita. En usko että onnistuisin jokaisella suihkukerralla tohon viiteen minuuttiin, mutta varmasti suurimmaksi osaksi tulee onnistumaan, nyt kun asiaan keskittyy.

Tarkoitus olisi talvella säästää energiaa ja tämä tulee olemaan yksi tapa meillä.

Vierailija
772/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös kuumassa kylvyssä edelleen aivan niin usein kuin haluan.

Hallituksen tehtävä on pitää huolta että emme vajoa 30-luvulle. On heidän hommansa korjata tämä tilanne.

Vierailija
773/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden lämpötila ratkaisee myös joten muistakaa se viiden minuutin kyttääjät.

Vierailija
774/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vettä ollakaan säästämässä vaan energiaa (sähköä) jota veden lämmittämiseen kuluu tolkuttomasti.

Vierailija
775/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tehtävä on pitää huolta että emme vajoa 30-luvulle. On heidän hommansa korjata tämä tilanne.

Vaikea korjata jos kansalaisten asenne on tämä.

Vierailija
776/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea korjata jos kansalaisten asenne on tämä.

Hallituksen tehtävä ei ole kurjistaa kansalaisia. Heidän tehtävänsä on varmistaa, että elintaso ei laske, kuten esimerkiksi Italiassa tehdään, 38 miljardia kansalaisten energia-apupakettiin ja ei puhettakaan, että joku ministeri uskaltaisi ehdottaa pikasuihkuja.

Vierailija
777/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epähygieeninen,kriittiset paikat pitää pestä päivittäin.en ihmettele enää,miksi ukot ottaa ulkomaalaisen naisen.likaista lihavaa ja liimalettistä nalkuttajaa ei kukaan kauaa kattele.

Vierailija
778/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mene viittä minsaa. Pitkät ja erittäin paksut hiukset on. Hapoissa on kyllä välillä kiva seistä vaikka tunti suihkussa kun tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
779/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä, kun perustellaan suihkussa lotraamista pitkillä ja paksuilla hiuksilla. Siis oikeastiko jynssäätte sitä karvaa niin kuin jotain räsymattoa? Kyllä mä laitan shampoon lähinnä päänahkaan, ei ole merkittävästi eroa siinä onko hiukset pitkät vai lyhyet.

Vierailija
780/1347 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä, kun perustellaan suihkussa lotraamista pitkillä ja paksuilla hiuksilla. Siis oikeastiko jynssäätte sitä karvaa niin kuin jotain räsymattoa? Kyllä mä laitan shampoon lähinnä päänahkaan, ei ole merkittävästi eroa siinä onko hiukset pitkät vai lyhyet.

En sit tie mimmoset teitin pitkät hiukset ovat.

Vaikka tietenkin laitan sen ensimmäisen shampoon päänahkaan niin tietysti sitä joutuu niihin hiuksiinkin. Se shampoo vaan ei ikäänkuin riitä kun on pitkät ja vahvat hiukset. Ei sitä kerralla isoa satsia voi laittaa, eikä neuvota laittamaankaan.

Onhan se ero kuin yöllä ja päivällä kun olen pessyt näitä ihan samoja hiuksia eri pituisina.

Lyhyellä mallilla riittää ehkä yksiki vaahdotus ja siitä riittää koko tukkaan heti.

Jo vähän pitemmällä polkkamallilla huomaa, että yksi vaahdotus ei riitä. Ja shampoo alkaa hukkua.

Kun nyt on pitkät hiukset niin aina vaan enemmän huomaa, että peseminen kestää pitempään

mitä pitemmäksi hiukset kasvavat.

Todella tiedän siis kokemuksesta, miten minun hiukseni käyttäytyvät suihkussa ja miten niitä pitää pestä.

Peskää te omia hiuksianne miten tykkäätte, minä pesen omiani niinkuin parhaaksi näen.

Kampaajakin joutuu käyttämään kahta vaahdotuskertaa ja suihkuttamaan ensin pitkään, että koko tukkani kastuu. Jos on hiukankaan päässyt kasvamaan pitemmäksi.