Chachi Hildenin selän peittävä tatuointi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fb14ad80-4015-4096-acd7-629809…
Siis onko toi edes hänen itsensä mielestä onnistunut? 🙈Tatuoijan kannattas kyllä jatkaa possun nahkojen tatskaamista😰
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa karsea näky. Täytyyhän sen olla kesken, kun ei siitä saa edes hahmotettua mitä se esittää.
Et osaa lukea?
"Vaikuttavaan kuvaan on valittu Meksikon kansalliskukista daalia ja ananassalvia, joita käytetään lääkkeenä sekä rakkauden ja terveyden symbolina."
Anaalisalvia.
Miten ihmeessä tollaseen kuvaan on saatu menemään niin monta tuntia?! Ymmärtäisin jos olis pikkusen isompaa kuvaa eikä tommosia viivoja ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tollaseen kuvaan on saatu menemään niin monta tuntia?! Ymmärtäisin jos olis pikkusen isompaa kuvaa eikä tommosia viivoja ympäriinsä
Töhrijä itse poseeraa kuvissa ilmeisen ylpeänä sätöstyksestään
Loistavaa Chachi! Mainiota kuunnella tätä tatuoinnit pilaavat naisen -kansanosan parkua.
Näyttää kuin olisi iho kuoriutunut pois noiden punaisten länttien kohdalta ja loput viivat tulevaa leikkausta varten hahmoteltuna
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa Chachi! Mainiota kuunnella tätä tatuoinnit pilaavat naisen -kansanosan parkua.
Eivät ne naista pilaa. Ovat vain sairaan rumia. Sama asia kun naama on täynnä lävistyksiä.
Ihan kamala! Nuori ja nätti nainen ja selkä pilattu rumalla jättitatskalla. Säälittää.
Siis miksi tuollainen tatuointi, jota itse ei edes näe kuin peilin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala! Nuori ja nätti nainen ja selkä pilattu rumalla jättitatskalla. Säälittää.
Joo kaunis selkä on pilattu ihan totaalisesti.
No eihän se nyt mitenkään hirveä ole 😯 Merkitys ei katsojalle kyllä aukene ilman selittämistä, ja vaikea tuosta on daaliaa ja salviaa hahmottaa.
Jotkut tatuoijat tekevät tuherruskuvat eli ihosta "pahemman". Järkyttävää sormimerkkiä näyttää. Miehenkin voisi vaihtaa, vaikka hyvä jos onnellisia.
Murheellista, kaunis ihminen..Miksi ihmeessä koko selän tatuointi..enkä oikein hahmota,mitä kuvioita siinä on.
Ei osoita kovin hyvää harkintakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi tuollainen tatuointi, jota itse ei edes näe kuin peilin kautta.
Jukka tykkää katella, kun jyystää takaapäin?
Mikä kaunis nainen ? Samannäköinen, kuin Leooilammen Beata tms. Molemmat aina sen näköisiä, kuin haistaisivat jotain pahaa. Molemmilla myös matomaiset huulet. Suut, kuin vanhoilla naisilla, joilla ei ole tekohampaita.
Näyttää keskeneräiseltä, mutta mikäs siinä jos Chachi itse tykkää. Eipä ole mun tai kenenkään muun asia.
Milloin tää tatuointi muoti menee ohi. Muodin orjat.
Ei tuo tatuoinnin sisältö ole se ongelma, vasn se, että se on noin iso tatuointi. Vaikka olisi erilainen, niin olisi kauhea.