Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset pidä exäsi nykyisestä naisesta? (sis. tilitystä)

Vierailija
23.10.2006 |

Eli ongelma on seuraavanlainen..

Mieheni exä ei pidä minusta laisinkaan, varmaan voisi jopa sanoa, että inhoaa minua. Olemme olleet tekemisissä muutaman vuoden ajan jonkin verran, mutta siis yhä tilanne on se, että ukon exä ei edes puhu minulle! Eikä vastaa, jos kysyn jotain; kohottaa vain kulmaansa ja yskäisee tms.. Mieskin huomasi tässä taannoin tämmöisen tilanteen, vaikka yleensä tämä exä ei miehen nähden ole mulle niin vittumainen (=ei puhu mulle, mutta vastailee kysymyksiin). Miehen läsnäollessa kuitenkin myös ignoraa mut, ja jos mies kertoo meidän olleen kahdestaan lomamatkalla, exä kysyy, että " mitäs SINÄ pidit matkasta" . Minä sitten siinä vieressä yritän purra kieltä, etten räjähtäisi.. Jos nähdään kartsalla, niin exä tuumaa, että " Moi Pekka" , ja vaikka minä moikkaisin, ei ole näkevinään/kuulevinaan.

Mikä tässä on motiivina, miksi pitää ilkeillä? Tämä exä on 5 vuoden takaa, ja en ole ollut missään vaiheessa kolmantena pyöränä heidän suhteessaan. Heidän suhteensa loppui aikanaan siihen, kun tämä exä petti -ja mies jätti.

Mitä olisi tehtävissä -vai teenkö nyt ylipäänsä yhtään mitään, kun näemme niin harvoin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että hänkään ei puhu ex:lle, jos heillä ei ole lapsia..?

Vierailija
2/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis emme me tätä exää yleensä tapaakaan sovitusti, mutta asumme pienellä paikkakunnalla ja täällähän törmää tuttuihin väkisinkin.. Jos ravintolassa tapaamme hänet, usein jutustelemme hetken -tai no hän ja mieheni juttelevat. Meillä on myös jonkin verran yhteisiä tuttavia, eli olemme tavanneet tämän exän erilaisissa pippaloissa ja kissanristiäisissä..

Ei miehelläni ole mitään haluja tavata tuota exää, esim. siis kyläillä, mutta jos tapaavat jossain niin sanaset vaihtavat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat matkaa tai menet vessaan tai jotain. En jäisi hetkeksikään, jos joku olisi noin törkeä mulle.

Vierailija
4/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, tuo voisi toimiakin.. Tosin jospa asiaan nyt tulisi joku tolkku, kun mies viimein omin silmin todisti sitä, miten exänsä minua kohtelee.. Saas nähdä..

ap

Vierailija
5/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä miehen exä ei tunne minua (no, miten tuntisi, kun ei keskustele), mutta silti inhoaa.

Haikaileeko vielä mieheni perään, vai mistä tässä on kyse?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän