Minkä tv-sarjan miljöössä ja kulisseissa haluaisit asua jos ne olisivat oikeita ja siihen olisi mahdollisuus?
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Bosch, päähenkilön talo LA kukkuloilla isoine ikkunoineen.
The Morning Show:ssa sen Jennifer Anistonin roolihahmon asunto pilvenpiirtäjässä.
Se Boschin kämppä on jotenkin viehättävä, vaikka onkin rumalaatikko vaijereilla ja rakennustelineiden päällä. Ne näköalat vaan on jumalaiset.
Mä olen pitkään ajatellut, että mä sovin Emmerdaleen kuin nokka päähän.. mutta nyttemmin avautunut silmät, ettei olekaan. Ne kaikki kämpät on melkoisia perssilmiä yleisiltä tiloiltaan. Keittiöltä tarviin tilaa - ei ole. Edes Kartanolla ja sielläkin on oudosti ruokatila siirretty eteiseen. :(
Lock a keyn - sarjan talo rempattuna ja ilman lieveoireita. Siellä on jumalainen keittiö kattuikkunoineen ja valtavine liesineen, tilaakin löytyy.
Asuisin mielelläni Gotlannissa / Visbyssä (maria wern) tai sitten Tukholman saaristossa (murha sandhamnissa).
No joo, olisin ihan onnessani jos asuisin Suomessakin meren tai edes jonkun kunnon vesistön rannalla tai edes läheisyydessä.
Ylpeys ja ennakkoluulo. Kartanoitten sijasta herra Collinsin pappila olisi ihan mukiinmenevä. Myös Bennetien kotitalo kävisi.
Water world, Kaikki Starwars elokuvat, Star Trek sarja,
Vierailija kirjoitti:
Asuisin mielelläni Gotlannissa / Visbyssä (maria wern) tai sitten Tukholman saaristossa (murha sandhamnissa).
No joo, olisin ihan onnessani jos asuisin Suomessakin meren tai edes jonkun kunnon vesistön rannalla tai edes läheisyydessä.
Tukholman saaristo parasta. Just kuljettiin siitä laivalla.
Star Trek: TNG. Vaikuttaa aika lähellä utopiaa.
Uusi Päivä. Virtaus ois varmaan kiva paikka mut erityisesti Haaviston talo.
Pieni talo Preerialla tai Sydämen asialla
Pokka pitää
Sellaisessa asemassa, errä hyacinth hyväksyy tasavertaisena
Myrskyluodon Maija, tosin haluaisin sähkön, veden ja Internetin myös.