Minkä tv-sarjan miljöössä ja kulisseissa haluaisit asua jos ne olisivat oikeita ja siihen olisi mahdollisuus?
Kommentit (442)
Voisin asua Wheeler Dealers- sarjan korjaamolla ja välillä kävisin vilkuilemassa mitä Ed tekee.
Tietysti Hogwartsissa - jos osaisin myös taikoa.
uppista, eihän potterit oo sarja!
Vierailija kirjoitti:
Castle Rock. Mainen osavaltio, pikku kaupunki upeeta erämaata ympärillä. Olisi varmaan kiva paikka asua, rennompi elämäntyyli.
Mites monta murhaa ja yliluonnollista täällä on tapahtunut? Ihan kaikkia Kingin kirjoja ei ole tullut luettua...
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... Katson tosi vähän sarjoja, mutta joku kaunis alppimiljöö olisi minulle mieleen. Ei kuitenkaan ihan Pikku Heidi tyyliin :D
Ehdotus: Bergdoktor
Rintamäkeläiset tai Tankki täyteen
Dos Vidas-sarjan Espanjan Guinea menneessä ajassa, jolloin se oli vielä Espanjan siirtomaa.
Alue itsenäistyi vuoden 1968 jälkeen ja tunnetaan nykyisin Päiväntasaajan Guineana.
Mutta nykyaika ei kiinnosta vaan mennyt aika.
Havukka-ahon ajattelijan lavasteet, erityisesti minua kiehtoo kuoliaaksinaurattajan kotitalo.
90-luvun My Little Pony -maailmassa. Olisi vaan ihania satumaisemia, sateenkaaria ja söpöjä poneja kaikkialla, ah!
Murha paratiisissa! Pieni rantamökki Karibialla olis kiva.
Mä asun taas salattujen elämien , silloin kun kuvattiin huvilakadulla asuin silloin siellä, välillä asuin aurinkolahdessa ja silloin kuvattiin jotain kehnoa tv sarjaa samassa talossa, en tiedä haluanko asua täällä kuvauspaikalla, tahtomattaan joutuu taustalle ja tutut maalta soittavat heti kun bongaavat.
Olin näkynyt monissa tv ja elokuva tuotannoissa ja en kyllä jos joku haluaa seurata sitä seisoskelua jos näkis julkkiksen??
Joko Teletappien talossa tai sitten Murha Sandhamnissa -sarjan Nora Linden kämpässä.
Vuoristosairaala tai Foylen sota.