Iloinen hetkesi tänään?
Kommentit (40)
Ihan koko päivä! Töissä oli kivaa, sain hyvin aikaan ja kuuntelin hyvää äänikirjaa. Töiden jälkeen pitkä kuuma suihku uudelleensomistetussa ihanassa kylppärissä. Ruuaksi isot kotitekoiset hampparit laatupohvillä ja tuoreilla vihanneksilla. Pusuttelua miehen kanssa. Sen jälkeen lempimusaa, lempisuitsuke tulille, lempiteetä kuppiin ja nettiin höpöttämään. Oon tosi onnellinen.
Tiedosta että mummotettavani on päässyt yliopistoon. Toinen mukava juttu että ostin itselleni litran mansikoita. 🍓🍓🍓
Kävin lenkillä ja jaksoin juosta koko matkan. Lomalla ei tullut liikuttua juurikaan ja saa vähän tsempata, että juoksu kulkee. Tänään kulki! Hyvä fiilis.
Onnistuneet kuningatartäytteiset kierrepullat ja illalla juttelin entisen työkaverin kanssa joka antoi positiivista palautetta ja sanoi että minulla oli hyvin hommat hanskassa ja on nytkin. Tuli hyvä mieli.
Yksi asukas antoi mulle hänen itse tekemän kortin. Työpäivä meni muutenkin aika hyvin
Iloinen hetkeni oli tänään kun hoitaja soitti minulle.
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä! 2v8kk piina päättyy ensi viikolla!
Onnea siihen hyllytykseen.
Päiväkodissa sain uuden aloittaneen lapsen rauhoittumaan ja tuntemaan olonsa turvalliseksi (alkoi syödä ja leikkiä, kikattaakin).
Iloisin hetkeni oli, kun heitin frisbeegolfissa -1 tuloksen. Vakkari radallani (Hyvinkään sahanmäessä) en ole tänä vuonna kertaakaan aikaisemmin päässyt miinuksen puolelle ja nyt se onnistui.
Olisi voinut tulla parempikin tulos, kun jotkut heitot oli niin varovaisia, kun yritin puttailla.
Kirpparilta pari tosi hyvää löytöä sai minut onnelliseksi tänään
Tuttavan kanssa naurettiin monelle jutulle. Meillä on aika samanlainen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä! 2v8kk piina päättyy ensi viikolla!
Onnea siihen hyllytykseen.
Mihin hyllytykseen? En nyt ainakaan ihan heti ajatellut potkuja saada, kun vihdoin töihin pääsin.
Ei mun elämässä ole mitään iloa enää. Päivittäinen liikunta ehkä.Olen yksinäinen ja lapset aikuisia. Ketään ei kuulumiseni kiinnosta.
Fillarointi hyvällä pyörällä ja uiminen. Elokuu on ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun elämässä ole mitään iloa enää. Päivittäinen liikunta ehkä.Olen yksinäinen ja lapset aikuisia. Ketään ei kuulumiseni kiinnosta.
Yksinäidyydestä yhteyteen - kurssi?
Ihan kiva fiilis on ollut koko päivän ilman mitään parempaa syytä.
Ystävän kanssa torilounaalla aurinkoisella torilla. Ja hauskaa oli myös sitä seurannut sadekuuro joka kasteli meidät aivan märiksi! En muista koska olisin kastunut niin! Tuntui just kesältä.