Iloinen hetkesi tänään?
Kommentit (40)
Oli lounaalla tosi hyvää perunaa ja kastiketta! Koiran kanssa kävelyllä oli auringonpaiste sateen jälkeen ja tosi nättiä.
Nauratti kun taapero joka ei saisi syödä juustoa. söi mun ja tytön leivältä juustot ja istui niin viattomana suu täynnä. käännettiin siis katsee pöydästä kun siivottiin taaperon kaatunut muki.
En ole koko päivänä ollut vittuuntunut kertaakaan vaikka on ensimmäinen työviikko olin loman jälkeen. Näitä päiviä mulla on ehkä kolme vuodessa. 🌞
Löysin parvekkeelta tuolin niin ettei tarvitse alkaa etsimään mistään ostettavia.
Harrastin kuntoliikuntaa ulkona ja sää oli siihen mitä mainioin.
Se, että on vielä viikko lomaa! :-)
Maanantaina tuli postiautomaattiin mangaa ja olen reveillyt niille. :D Yksin... Naapurit luulevat varmaan hulluksi. :D Ahh, kirjallisuus. <3 Ja japanilainen kiero huumori. :D
No kun ylitin itseni joku tuhatkertaisesti, selviydyin yhdestä jutusta kivuissa ja 2vrk valvoneena. Ei tää mun elämä mitään herkkua ole (sairauksia ym. murheita riittää, itkettää nytkin) mutta tollaset itsensäylitykset on hirveen tärkeitä ja hyviä juttuja. Näkee että ehkä musta on kuitenkin johonkin vielä eikä elämä ole kuitenkaan 100% kärsimystä.
Yksi pentu lensi pihalla naamalleen ja se piristi päivää
Iloitsin onnistuneista korvapuusteista. En ole mikään leipuri .
Raikkaat kuivuneet pyykit.. Vanhan miehen kanssa keskusteluhetki tk parkkipaikkalla.
Mieheni ja poikani palasi 3viikon kesäloma reissusta tänään ja niin ihana kun on ollut ollakkin itekseen niin meinasi itku päästä kun sain poikani kotiin.
Se kun kävin pitkällä kävelyllä ihanan raikkaassa ja aurinkoisessa säässä.
Lidlistä kaksi valmissalaattia 2€/kpl (päiväystuotteita siis).
Sain yhden kimurantin työhomman hoidettua tyylikkäästi, vaikka tietysti ensin epäilin pystynkö siihen.
Ostin torilta mansikoita, jotka oli vielä ihan hyviä.
Oli kivaa kävellä auringonpaisteessa.
Plussasin, kymmenen vuoden yritys takana.
Sain töitä! 2v8kk piina päättyy ensi viikolla!
Videopuhelu tuhansien kilometrien päähän.