Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella yksinhuoltaja isän kanssa?

Vierailija
02.08.2022 |

Miten on? Lasten äiti ei olisi kuvioissa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen hetero

Vierailija
22/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Omat lapset on jo aikuisia.

En ala tapailemaan miestä, jolla alaikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista ole olemassakaan, kun kaikki eronneet naiset on yh, vaikka lapset olisi 50/50 kummankin luona. Onko se leski tai sitten sen lasten äiti on linnassa kamalista rikoksista. Ainoat mahdollisuudet miehen olla yh.

Kolme ainakin tiedän yh isiä. Kahdella niistä äidin lasten tapaamisessa valvoja paikalla.

Eli en. Jos on niin pimahtaneen kanssa tehnyt lapsen/lapsia, niin pysyisin kaukana.

Vierailija
24/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapset miehellä on ehdoton ei, vaikka olisivat aikuisia ja omillaan.

Vierailija
25/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen naimisissa lasteni isän kanssa. Kysymys kai oli osoitettu kelle tahansa? Nyt ei jaksa pinnistellä mitään skenaarioita, joissa olisin itsekin eronnut ja mahdollisesti yh tai vkl-äiti tai lapseton tai mitään mitä en ole. Aina maailmassa on joku nainen, joka kiinnostuu yh-isästä

Vierailija
26/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olen naimisissa lasteni isän kanssa. Kysymys kai oli osoitettu kelle tahansa? Nyt ei jaksa pinnistellä mitään skenaarioita, joissa olisin itsekin eronnut ja mahdollisesti yh tai vkl-äiti tai lapseton tai mitään mitä en ole. Aina maailmassa on joku nainen, joka kiinnostuu yh-isästä

Siinä käy niin, että joku marraskuinen ilta haet pientä seikkailua elämääsi. Tapaat hurmaavan herrasmiehen, joka pitää sinua kuin kukkaa kämmenellä. Päädytte hotellihuoneeseen ja rakastelette niin, ettet koskaan ole tuntenut vastaavaa hehkua.

Seuraavana aamuna tienne eroavat, muttet osaa olla ajattelematta tätä miestä. Soitat hänelle, ja kysyt voisitteko tavata uudestaan. Mies sanoo, että kyllä: hoplopissa.

Ja sinä suostut.

Vierailija
27/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja haluan myös pysyä sellaisena. Lapset eivät vaan kuulu mun elämään, ja en olisi hyvä äitipuoli.

Vierailija
28/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, sillä minusta on mukavaa, kun mies on suunnilleen samassa elämäntilanteessa kuin minä. Mulla teini muuttaa juuri pois kotoa, ja tapailemani mies on ollut nyt vuoden verran itsekseen (tytär muutti viime vuonna omilleen). En jaksaisi enää lapsiperhearkea, edes teinien kanssa.

Vierailija
29/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on leski, niin ok. Ja jos haluat kasvattaa toisen lapsia

Vierailija
30/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin tein. Kaduttaa. En pidä lapsesta. Enpä enää miehestään. Onneksi asumme erillään.

Vierailija
31/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos lapset ovat aikuisia.

Vierailija
32/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisinko- yksinhuoltaja - seurustella isän kanssa vai voisinko seurustella yksinhuoltajaisän kanssa?

Vierailija
33/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii vain elättäjää lapsilleen. Kohta saisi olla maksamassa kaikenlaiset harrastukset yms.

"...vaan tyhmä on se, joka maksaa." Eikö?

Vierailija
34/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, kunhan siis jännyyttä yleisesti löytyisi. Vähintään pari mustelmpaa per lapsi tai ainakin exillä

Vierailija
35/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos lapsille on ollut parempi jäädä isälleen ei naismaussa ole paljon kehumista

Vierailija
36/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Olen ollut itse yh aikoinaan, ja myös vuosia aviossa. Lapsia on aina ollut itsellä tai lähisuvussa, jossa myös on ollut yh-isiä.

Elän nyt ensi kertaa aikuisena ilman perhettä.

37/45 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mies on huolissaan siitä, löytääkö uutta kumppania yh:na, kun yleensä yh-äidit esittävät tämän kysymyksen.

Itse vastaavan, että en, koska en pidä lapsista.

Mutta varmasti joku toinen yh-mutsi on kiinnostunut miehestä, jolla on sama tilanne.

Vierailija
38/45 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, mutta lopulta skippasin sen middle manin.

Nykyään seurustelen yksinhuoltajan isän kanssa. Pappa on pian 70 v, mutta eipähän pyöri penskat jaloissa. Reissataan iso osa vuodesta ja nautiskellaan ylellisissä adults only -hotelleissa.

Mutta makuasioitahan nämä ovat. Yksi tykkää isästä, toinen pojasta.

Vierailija
39/45 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mulle just täydellinen tilanne koska itse en halua synnyttää lapsia mutta olen tosi lapsirakas, joten jos samassa paketissa saa sekä miehen että lapsen = perfect.

Vierailija
40/45 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Voisin seurustella myös vuoroviikkoisän kanssa, mutta en jaksaisi mitään dramatiikkaa lasten äidin kanssa.

En voi saada lapsia lapsia itse, mutta olen hyvin lapsirakas. En kuvittele vieväni äidin paikkaa, mutta toivoisin voivani olla tärkeä ja välittävä aikuinen lapsen elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi