Nyt kun kesä mennyt on...
Syksy saapuu. Miten tästä selviää taas pitkät, pimeät 8 kuukautta, ahdistaa jo nyt!
Kommentit (34)
Ihanaa, tätä olen koko kesän odottanut! Tunnen jo saapuvan energialatauksen itsessäni. Vuoden paras aika kohta käsillä <3
Vierailija kirjoitti:
Sama. Yritän vielä teeskennellä et on kesä.
Nii-i. On sentään vielä lehdet puussa eikä maa ole lumen peitossa.
Nyt kun kesä mennyt on, vielä on kesää jäljellä.
Niin kirje kuitenkin sinun luoksesi löytää, uskothan sen.
Ja kun kirjeeni sä saat, muista silloin, se viesti on rakkauden, sen suljen suudelmin....
Nyt on vielä kesä. Ei tarvi nyt mitään teeskennellä. Syksy on kuukauden päästä.
Onpa tosi syksyistä kun tänään oli yli 23 astetta ja to-ke on ennustettu 27-28 astetta. Toki voi vielä vaihtua.
Eikö ap ole oppinut mitään koulussa??? Nyt on kesää vielä kuukausi jäljellä. eloku on vielä kesäkuukausi, SYYSkuu sitten syksyä...
Kuka sen lauloikaan... no joo, taas se valui käsistä ja paska kylmä talvi edessä.
No 7. olen. Sealed with a kiss. Suudelmin suljetut kirjeet. Laulajaa tai yhtyettä en muista, en suomeksi tai englanniksi. Mutta ikävä ja itku tulee toisinaan, kun tätä kappaletta kuuntelen, anteeksi.
Tulin juuri ilta-uinnilta päivällä oli 27 lämmintä 😎 heinäsirkat soittaa..
Voisi luulla että on TÄYSI kesä??!
Jos kesä on mennyt niin miksi et pue syysvaatteita? Pipo päähän, hanskat käteen ja takki päälle. Luulen että se voisi palauttaa sinut todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No 7. olen. Sealed with a kiss. Suudelmin suljetut kirjeet. Laulajaa tai yhtyettä en muista, en suomeksi tai englanniksi. Mutta ikävä ja itku tulee toisinaan, kun tätä kappaletta kuuntelen, anteeksi.
Ensin Brian Hyland ja sen jälkeen moni muu.
kesää jatkuu syyspäiväntasaukseen asti. sitte o syksy. 🍂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Brian Hyland ja sen jälkeen moni muu.
Muunmuassa Cisse Häkkinen lauloi sen Teendreams soololevyllään vuonna 1976.
Elo-syyskyy, ehkä vähän lokakuulle, on vuoden parasta aikaa.
Sama. Yritän vielä teeskennellä et on kesä.