Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät imetysliivit???

23.10.2006 |

Eli mistä olette ostaneet/ tilanneet hyvät ja kohtuuhintaiset imetysliivit? Alkaisi olla hiljalleen ajankohtaista...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molempia lapsia imettäessä ollut Triumphin kaarituettomat imetysliivit. Näitä saa ainakin marketeista, kuten Cittari. Hinta taisi olla jotain 35euron tietämillä, eli suht hinnakkaat, mutta mielestäni hyvät. Kerran erehdyin ostamaan kaarituelliset imetysliivit, jotka jäivät lähes täysin käyttämättä. Kaarituki oli mielestäni epäkäytännöllinen, mm. siksi, että liivit kastuivat helpommin imettäessä joka kerta ja kaarituki oli mielestäni tiellä.. Onnea loppuodotukseen!! :)

Vierailija
2/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistavia!

Minulla on yhdet kaarituettomat Anitat sekä yhdet kaarituelliset. Näillä ole pärjännyt oikein hyvin tämän puolivuotta. Kestävät todella hyvin pesun koneessa, ovat miellyttävät päällä ja jousto säilyy hyvin. Myös avaus klick-mekanismi on todella näppärä.

Kaarituettomat kannattaa ostaa peruskäyttöön, kaarituelliset on minulla olleet juhlakäytössä. Ne eivät tosiaan ole niin mukavat, mutta antavat kauniimpina hyvän fiiliksen. Ja vaihteluhan virkistää.

Anitaa myy moni nettikauppa. Hinnat noin 50 euron paikkeilla. Hinta on aika kova, mutta niin on laatukin! Itse koen, että parempi yhdet ihanat kuin kolmet huonot.

Lisäksi sinun kannattaa hankkia yöksi urheilutopin mallinen imetysliivi. Esim. Carriwell Comfort Brat on aivan loistavat. Kestävät myös paljon pesuja ja edelleen kuin uudet puolen vuoden jälkeen. Toki valkoiset vähän harmaantuu. Näiden hintaa en muista, oisko ollut noin 30 euroa.

Lisäksi suosittelen puuvillaisia liivinsuojuksia 6 paria. Ne voi pestä koneessa. Ovat paljon pehmeämpiä ja miellyttävämpiä kuin kertakäyttösuojuksukset. Toki niitäkin on hyvä olla 1 paketti esim. matkoilla.

Ihania imetyshetkiä, kun aika koittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusimetysliivejä ainakin mustina ja valkoisina, minusta olleet loistavat ja toimivat yökäytössä.

H&M:llä myös nättejä mustia ja valkoisia jotka olleet myös hyviä ja kestäviä.

Ainakin meillä vuoden imetyksen hyvin kestäneet ja eivät mitään roskinkamaa vieläkään.

Nämä vinkkeinä hiukan edullisemmista vaihtoehdoista :)

Vierailija
4/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kiitos vinkeistä, täytyy mennä noita katsomaan, yöliivitkin haluan/ tarvitsen ja tuo toppi voisi olla kyllä siihen hyvä, mistähän sellaisen mahtaisi saada? Olen niin laiska ja vähän huonokuntoinenkin lähtemään tuonne kaupungille shoppailemaan, joten olisi ihana hoitaa tämä asia netin kautta...

Vierailija
5/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta koko 75D.Nyt raskauden aikana olen pitänyt kaarituettomia liivejä ja tuntuu pahalta kun rinnat roikkuvat ja hikoavat ilman kaaritukia.Kaipaisin erittäin tukevia,kaarituellisia imetysliivejä,ja hintapolitiikkakin kiinnostaa.Kun ensimmäisen lapsen imetys ei oikein onnistunut,en nyt haluaisi satsata kauheita summia liiveihin jos sattuu että kehnosti käy nytkin :( eikä pitkäikäistä käyttöä tule.

Vierailija
7/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri lauantaina ja olisin halunnut b tai c kupilla niin ei tahtonut löytyä kun isompia vaan.

Vierailija
8/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tukevimmat tietämäni rintaliivit isopovisille (E-H) ovat

Bravado Supreme imetysliivit. Hintaa kyseisillä liiveillä on valitettavasti reilut 53 euroa. Kyseiset liivit kannattaa mielestäni hankkia vasta, kun imetyksen alussa esiintyvä turvotus on poistunut ja parasta olisi käydä kokeilemassa paikan päällä, malli ei nimittäin ole millään muotoa joustava.

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36&products_id=1054

http://nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?cPath=89_103&products_…

Muutkin Bravadot on varmaan hyviä, mutta toi kyseinen malli on aivan uskomattoman hyvin tukeva. Hinkit ei pompi ja olkaimet on sen verran leveät, etteivät paina.

Vierailija
9/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman asian kanssa pähkäillyt ja nyt kolmannessa imetyksessäni löytänyt yhden ja vain ainoan merkin joka on niin supersopiva minulle kuin vaan olla ja voi TRIUMPH MAMABEL COMFORT (EI SOFT!).

Ovat ihanat myös yökäytössä: eivät kiristä eikä purista. Venyvät joustavat mukavasti ja kun olen mustina ostanut niin pesussa ei mene miksikään. Itse käytän koossa 90 D eli aikan isot ja silti riittävän tukevat. Maksavatkin vain liiviliikkeessä alle 30 e - 28 e liiviliikkeessä muistaakseni.

Olen kokeillut Lindexit ym. halpis paikat - ei toimi - liivien tulee olla istuvat ja mukavat. Myös ANITAN malleja on ollut. Ovat hyvin joustamattomia, hinnakkaita ja kun avaat kupin imetykseen niin ei ole mukava päällä. Patricia on myös ollut käytössä - ei hyvä. Kaarituellista en itse halua lainkaan. Ehkä jos olet kovin pienirintainen niin nuo halpisliivitkin toimivat mutta suosittelen tätä ed. mainitsemaani. olen käyttänyt jo odotusaikana, kun ovat silloinkin niin mukavat.

Tietääkseni tuota Comfort mallia ei ole marketeissa vaan siellä juuri tuo soft, joka ei materiaaliltaan ole ihan niin kestävä. Muistaakseni soft malli puuvillaa ja tämä comfort on mikrokuitua ... jos oikein muistan. Itse metsästin tätä mallia kiven alta kun olin yhdet hyppysiisi saanut ja löytyihän se yhdestä liiviliikkeestä - onneksi!!!

Vierailija
10/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin nuo jonkun jo mainitsemat imetysliivit Anttilasta. Minulla on niitä kolmet. Maksoivat n. 10e/ kpl. Edulliset olivat, ja hyvin on näillä pärjännyt ja 7 kk:tta.:)