Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Playa de las Americasista?

Vierailija
20.08.2008 |

Ollaan ajateltu viettää siellä perheen kanssa suht aivoton loma. Minkälainen kohde eskari-ikäiselle? Vissiin aika ok? Suositeltavia shoppauskohteita? Kohteita, joita kannattaa välttää?

Kiitos tiedoista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle sopivin on Fanaben alue. Itse vältän Americasin keskustaa ja sen ranta-alueita. Parhaat rannat ovat Fanabe ja Duque. Shoppailua olen harrastanut mm. Mangon outletissä.

Vierailija
2/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä Loro Parquessa, sinne tehdään Americaksestakin retkiä. Rantabulevardi kiva, sen varrella paljon ravintoloita. Vaikka täällä jotkut aina kanariaa morkkaavat, niin mun mielestä on kyllä ihan kiva kohde ja lasten kanssa helppo lomailukohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitosti torakoita joka puolella ja ihan liikaa brittejä.... ainakin maaliskuussa. Vettäkin satoi kaksi päivää putkeen...?!?

Vierailija
4/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on opiskellut Venäjällä, joten pikku torakat eivät haittaa. Kivasti kuulkaa rouskasee hampaissa, kun syö torakan voikkarin mukana. Testattu.

(ja hengissä selvitty)

Vierailija
5/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos vastanneille!

Onko hyvin esim. polkuveneitä tai erilaisia kulkuvälineitä rannalla vuokrattavaksi? En ole Kanarialla koskaan käynyt, mutta koska ihmiset morkkaavat sitä aivottomaksi ja epäkultturelliksi kohteeksi, me kaksi ajatustyöläistä (joista toinen vielä kulttuurialalta) ajalteliin, että no sehän kuulostaa hyvältä :-). Ei jaksa nyt vaan innostua mistään, mikä vaatii järkeä.

Vierailija
6/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vaan ja löhöillä ;). Mä en kyllä nähnyt yhtään torakkaa siellä, missäköhän tuo yksi on oikein majaillut...??