Kokemuksia Playa de las Americasista?
Ollaan ajateltu viettää siellä perheen kanssa suht aivoton loma. Minkälainen kohde eskari-ikäiselle? Vissiin aika ok? Suositeltavia shoppauskohteita? Kohteita, joita kannattaa välttää?
Kiitos tiedoista!
Kommentit (6)
kannattaa käydä Loro Parquessa, sinne tehdään Americaksestakin retkiä. Rantabulevardi kiva, sen varrella paljon ravintoloita. Vaikka täällä jotkut aina kanariaa morkkaavat, niin mun mielestä on kyllä ihan kiva kohde ja lasten kanssa helppo lomailukohde.
Hitosti torakoita joka puolella ja ihan liikaa brittejä.... ainakin maaliskuussa. Vettäkin satoi kaksi päivää putkeen...?!?
AP on opiskellut Venäjällä, joten pikku torakat eivät haittaa. Kivasti kuulkaa rouskasee hampaissa, kun syö torakan voikkarin mukana. Testattu.
(ja hengissä selvitty)
Kiitos jos vastanneille!
Onko hyvin esim. polkuveneitä tai erilaisia kulkuvälineitä rannalla vuokrattavaksi? En ole Kanarialla koskaan käynyt, mutta koska ihmiset morkkaavat sitä aivottomaksi ja epäkultturelliksi kohteeksi, me kaksi ajatustyöläistä (joista toinen vielä kulttuurialalta) ajalteliin, että no sehän kuulostaa hyvältä :-). Ei jaksa nyt vaan innostua mistään, mikä vaatii järkeä.
olla vaan ja löhöillä ;). Mä en kyllä nähnyt yhtään torakkaa siellä, missäköhän tuo yksi on oikein majaillut...??
Lapsiperheelle sopivin on Fanaben alue. Itse vältän Americasin keskustaa ja sen ranta-alueita. Parhaat rannat ovat Fanabe ja Duque. Shoppailua olen harrastanut mm. Mangon outletissä.