Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä terveellistä?

Vierailija
02.08.2022 |

Kaksi täysjyvätortilla lättyä. Sisällä sipulia, salaattia, kaalia, paprikaa, pilkottua kanan rintafileetä ja 1rkl majoneesia per/lätty.
Miten saisi vielä terveellisemmäksi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman majoneesia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää porkkanaraastetta.

Vierailija
4/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda majoneesi oliiviöljyyn.

Vierailija
5/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausta tuoreilla yrteillä.

Vierailija
6/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo annos yhdelle? Kaksi tortillaa?

Vierailija
7/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lätyn pois ja teet majoneesin itse oliiviöljystä ja kananmunasta.

Vierailija
8/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesin voi vaihtaa avokadoon.

Vierailija
9/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan karmealta. Kasviksetkin ovat varmasti raakoja. En söisi, ellen sitten kohteliaisuussyistä.

Tee sinne tortillan sisään kanasta ja kasviksista ja tomaatista kastike. Jos haluat terveellisempää, korvaa kana pavuilla. Tortilla ilman kastikkeita on turha. Itse tehdyssä salsassa ja guacamolessa ei ole mitään epäterveellistä, päinvastoin. Majoneesi ei todellakaan kuulu tortillaan.

Vierailija
10/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ensin vain se toinen tortilla ja odota n. 20 min. Jos sinulla on vielä nälkä niin syö vaikka joku hedelmä. 

Vierailija
11/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan karmealta. Kasviksetkin ovat varmasti raakoja. En söisi, ellen sitten kohteliaisuussyistä.

Tee sinne tortillan sisään kanasta ja kasviksista ja tomaatista kastike. Jos haluat terveellisempää, korvaa kana pavuilla. Tortilla ilman kastikkeita on turha. Itse tehdyssä salsassa ja guacamolessa ei ole mitään epäterveellistä, päinvastoin. Majoneesi ei todellakaan kuulu tortillaan.

Siis kasvikset ovat nimenomaan raakoja ja syön näitä kylmänä. Kanaa (kylmä) on noin 50g per lätty ja yksin syön kaksi. Olen koittanut vaihtaa majoneesin salsaan, mutta en pidä siitä. Jonkun soossin nämä siis tarvitsevat.

Porkkanaraaste kuulostaa hyvältä.

En tiedä mikä tämän ruuan virallinen nimi on. Tuskin tällä mitään nimeä edes on. "Salaatti mikä on kääritty johonkin".

Ap

Vierailija
12/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi pois.

Se on helvetin epäterveellistä ja rasvaista .

Tilalle tuoreet yrtit, mausteet , oliiviöljy. Tai jos kastiketta haluat, tee itse tomaattimurskasta.

Vierailija
13/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koittaa maustettua oliiviöljyä ja avokadoa. Kiitos vinkeistä. Nimenomaan raakana, rouskuvana ja kylmänä haluan syödä nämä.

Ap

Vierailija
14/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tortillalätyt, kaalin, paprikan ja sipulin pois (tai paistat siben ja paprikan, jos pakko saada makua).

Majoneesin teet itse munista, kaupan omat on sokerilitkuja.

Vierailija
15/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoneesi pois.

Tilalle tuoreet yrtit, mausteet , oliiviöljy. Tai jos kastiketta haluat, tee itse tomaattimurskasta.

Majoneesi tehdään kasviöljystä ja kananmunasta. Mikä niissä on epäterveellistä? Sinä ehdotat mielestäsi rasvaisen majoneesin tilalle oliiviöljyä. Ymmärrätkö sinä, että oliiviöljy on puhdasta rasvaa?

Vierailija
16/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majoneesi pois.

Majoneesi tehdään kasviöljystä ja kananmunasta. Mikä niissä on epäterveellistä? Sinä ehdotat mielestäsi rasvaisen majoneesin tilalle oliiviöljyä. Ymmärrätkö sinä, että oliiviöljy on puhdasta rasvaa?

Vierailija
17/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaraastetta vielä päälle. Voi itku.

Vierailija
18/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet yrtit on hyviä, mutta tuskin se nyt tekee tuosta superepäterveellistä, jos niitä ei ole.

Vierailija
19/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonet poksahtaa kohta.

Vierailija
20/42 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän siis keventää ruokavaliota ja saada kasviksia enemmän syötyä päivittäin.

Tiedän, tuo majoneesi on moskaa, mutta parempaakaan kastiketta en ole keksinyt. Salsa ei sopinut.

En tiedä mikä tuosta tekee epäterveellistä, muuta kuin tuo majo.

Se kylmä "salaatti" maistuu tosi hyvältä tuolla lätyn välissä tuon ei pitänytkään olla mikään lämmin/kypsä fajitas tai burrito.

Ap