Seksistä maksaminen
Miltä teistä kuulostaa ajatus, että maksaisi seksistä parisuhteessa? Entä ex-vaimolle?
Olen myös joskus pohtinut, että voisin maksaa jollekin tavalliselle naiselle seksistä, joka ei varsinaisesti halua myydä itseään monille tai tehdä siitä ammattiaan, mutta mahdollisesti haluaisi vähän extrarahaa ja samalla ehkä saisi myös seksiä. Kävisi jollekin sinkulle joka haluaakin pysyä sinkkuna. Olen ihan kivan näköinen mies, että ei se mitään painajaista olisi. Enkä estäisi tietenkään naisen muita suhteita tai esim yhden illan juttuja. Suunnilleen saman ikäinen nainen kävisi, eikä tarvitsisi olla mikään seksipommi kunhan nyt omaa silmää miellyttäisi. Onkohan tuollainen kuvio kuinka mahdollinen tai oletteko kuulleet että joillain olisi tuollainen järjestely?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
erään nuorehkon lesken kanssa oli vähän tuon tyyppinen järjestely joskus:
hän lainasi minulta rahaa (ei mitään suuria summia, 50-100e/kerta) kun teki tiukkaa, vein hänelle rahat ja harrastimme seksiä. rahat hän maksoi takaisin muutamassa pienemmässä erässä. seksi toimi siis eräänlaisena lainan korkona. hänkin kyllä sanoi seksistä nauttineensa ja saaneensa myös orgasmin joka kerta.
aloite tähän kuvioon tuli hänen puoleltaan
Sanoisin, että aloitteen on viisainta tulla naisen puolelta, ellei sitten jo alun perin ole kyse sanattomasta sopimuksesta. Rahan tarjoaminen seksistä on loukkaavaa, mutta rahallisen avun tarjoaminen toisen vaikeaan elämäntilanteeseen taas aivan eri asia henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa seksistä ei makseta eikä exiä nussita.
Ei makseta kaveripanossakaan eikä ns. harrasteissa koska amatöörit asialla.
Ammattidominat on ammattilaisia ja niillä on ammattilaisen status. Pohtikaa te muutkin vielä sitä, missä yhteydessä seksuaalisista toiminnoista saatta koitua kustannuksia, jooko?M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Seksiä ostavat näkevät seksin aina vastikkeellisena. Se erottaa heidät muista.
Avaa tuota hieman. Missä noin on sanottu? En siis kiistä mutta kova on väite.
Täällä, minä sanoin ja sanon edelleen omien havaintojeni pohjalta. Kyseessä on tietynlainen ihmistyyppi.
No ei tuolla sitten ole mitään totuuspohjaa, kiitos kuitenkin mielipiteestäsi :)
Itse olen maksanut 30€ parista kerrasta viikossa Exsälle. Toiminut ainakin 2 - 3 viikkoa ja halut ovat lisääntyneet huomattavasti ei tahdo oikein riittää 2 kertaa viikossa tarvis enemmän 35V. Mies
Saa olla yhteydessä jos tarvii panoja valmakmi@hotmail.com tai 0452464751 Lahti tenava tonttia
Mene vaan reippaasti riemutytön hoitoon, saat 100e kaunottarelta hellää huolenpitoa - ja 50e ei niin kaunotttarelta.
Mahdatkohan olla eräs tyyppi Tinderissä kenet mätsäsin uteliaisuuttani et mikä homma kyseessä?
Noh, hänen kanssaan ei kyllä juttu edennyt yhtään kun tuli niin epäilyttävät vibat koko asiasta. Mutta, mitä jos lähestyisit asiaa niin että sanot suoraan etsiväsi vain seksiseuraa. Kerrot siihen rinnalle sitten muuten itsestäsi ja että tykkäät hemmotella toista. Tällöin koko juttu lähtee liikkeelle siitä, että seksiä harrastetaan täysin kummankinpuoleisen kiinnostuksen takia ja siihen sitten voit lisänä alkaa pikkuhiljaa antaa ensin kukkia, lahjoja, ja edetä kysymään mitä toinen toivoisi saavansa?
Terveisin nainen joka ei harrastaisi seksiä rahaa vastaan, mutta nauttisi kyllä jos seksisuhde antaisi muitakin etuja..
Olen exäni ehdotuksesta ostanut hänelle aika kalliin tuotteen (en voi mainita, koska voi paljastaa heti). Hänen vastaantulo oli, että kun tuotteessa on geometrisiä kuvioita, niin jokaista kuviota kohden saan käydä panemassa häntä vain omaa nautiontoani ajatellen kakkoseen. Kuvioita oli 16 ja ne oli käytettävä seuraavan kalenterivuoden loppuun mennessä.
Tietyille ex:lle voisin antaa luvan panna mua jos ottaisivat yhteyttä ja tarjoaisivat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa seksistä ei makseta eikä exiä nussita.
Ei makseta kaveripanossakaan eikä ns. harrasteissa koska amatöörit asialla.
Ammattidominat on ammattilaisia ja niillä on ammattilaisen status. Pohtikaa te muutkin vielä sitä, missä yhteydessä seksuaalisista toiminnoista saatta koitua kustannuksia, jooko?M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Seksiä ostavat näkevät seksin aina vastikkeellisena. Se erottaa heidät muista.
Avaa tuota hieman. Missä noin on sanottu? En siis kiistä mutta kova on väite.
Täällä, minä sanoin ja sanon edelleen omien havaintojeni p
On sillä. Itsekkäät vain omaa nautintoaan ajattelevat voivat maksaa seksistä tai naida naista, vaikkei nainen edes himoitsisi miestä vaan rahaa yms.
Itse en halua enkä harrasta seksiä kenenkään muun kanssa kuin minua haluavan naisen. Sellaisen, joka haluaa juuri minun tuottavan hänelle orgasmeja ja käy kuumana minuun. Oma nautintoni seksissä tulee naisen halujen kautta.
#49 kirjoitti: "Itsekkäät vain omaa nautintoaan ajattelevat voivat maksaa seksistä tai naida naista, vaikkei nainen edes himoitsisi miestä vaan rahaa yms. Itse en halua enkä harrasta seksiä kenenkään muun kanssa kuin minua haluavan naisen. Sellaisen, joka haluaa juuri minun tuottavan hänelle orgasmeja ja käy kuumana minuun. Oma nautintoni seksissä tulee naisen halujen kautta."
Tuo oli minunkin harhainen filosofiani taannoin, kun olin alle 60v ikäinen, se muutti kahdesta syystä: Ensinnäkin, joka ikinen nainen antautuu miehelle koska mies edustaa jotakin/joitakin naisen havittelemaa etua/etuisuutta, koskaan sexi tai himo ei ole naiselle ensisijainen vaikutin, ei koskaan, ei ikinä. Toiseksi, vanhemmalle miehelle nuoret kaunottaret jotka voin kelpuuttaa, joiden kanssa haluan rakastella, ovat käytettävissäni vain rahan voimalla, minun muut vetovoimatekijäni eivät ole heidän suhteen riittävän vahvoja enää.
Vierailija kirjoitti:
#49 kirjoitti: "Itsekkäät vain omaa nautintoaan ajattelevat voivat maksaa seksistä tai naida naista, vaikkei nainen edes himoitsisi miestä vaan rahaa yms. Itse en halua enkä harrasta seksiä kenenkään muun kanssa kuin minua haluavan naisen. Sellaisen, joka haluaa juuri minun tuottavan hänelle orgasmeja ja käy kuumana minuun. Oma nautintoni seksissä tulee naisen halujen kautta."
Tuo oli minunkin harhainen filosofiani taannoin, kun olin alle 60v ikäinen, se muutti kahdesta syystä: Ensinnäkin, joka ikinen nainen antautuu miehelle koska mies edustaa jotakin/joitakin naisen havittelemaa etua/etuisuutta, koskaan sexi tai himo ei ole naiselle ensisijainen vaikutin, ei koskaan, ei ikinä. Toiseksi, vanhemmalle miehelle nuoret kaunottaret jotka voin kelpuuttaa, joiden kanssa haluan rakastella, ovat käytettävissäni vain rahan voimalla, minun muut vetovoimatekijäni eivät ole heidän suhteen riittävän vahvoja enää.
No se on sääli, jos sinun viehätysvoimasi ei enää riitä nuorille naisille. Mikset kokeile sitä vähän vanhemmille. En siitäkään huolimatta kuvittelisi itsestäni liikoja, vaan etsisin sellaisen joka minua haluaa. Tähän asti ei ole ollut ongelmia, koska vaimoni on halunnut minua ja minut tuottamia orgasmeja tähänkin asti. Alunperin lähdin suhteeseen sillä perusteella, että niin kauan kuin viehätysvoimani riittää ja niin kauan kuin vaimoni minua haluaa niin kauan kestää suhde. Sillä menty eläkkeelle asti ja näillä näkymin loppuun asti.
huono ajatus.
Ainakin siitä syystä, että (tai koska silloinhan se) sisältää ihan liikaa turhaa panemista.
paha asia.
#51 kirjoitti: "No se on sääli, jos sinun viehätysvoimasi ei enää riitä nuorille naisille. Mikset kokeile sitä vähän vanhemmille. "
Näin on, teinikaunottaret eivät enää ole kovin kiinnostuneita siitä kaikesta mitä voin tarjota, mutta raha tasoittaa vaakakuppeja. Vanhemmat naiset eivät ole viehättävää, ja jo todella viileitä hetekalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan avioliitossa oleva mies maksaa vaimolleen seksistä. Aika usein vielä todella paljon jos panoa kohti laskee. Maksullisten kanssa tulisi usein halvemmaksi.
"Oh Lord, would you buy me a Mercedes-Benz"
Minä olen elättänyt miehen suurinpiirtein aina. Ja hyvin on mennyt, saan kyllä seksiää ja se on hyvää..nyt pikkasen sais ukko piristyä kyllä.
älkää aina luulko miehet että noin päin, olen muutenkin korkeasti koulutettu ja varakas, mutta eiipä tuo ole miehen itsetunnolle käynyt, eikä minunkaan.
Vierailija kirjoitti:
#51 kirjoitti: "No se on sääli, jos sinun viehätysvoimasi ei enää riitä nuorille naisille. Mikset kokeile sitä vähän vanhemmille. "
Näin on, teinikaunottaret eivät enää ole kovin kiinnostuneita siitä kaikesta mitä voin tarjota, mutta raha tasoittaa vaakakuppeja. Vanhemmat naiset eivät ole viehättävää, ja jo todella viileitä hetekalla.
No eipä ole viehätysvoima sitten riittänyt vanhemmillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan avioliitossa oleva mies maksaa vaimolleen seksistä. Aika usein vielä todella paljon jos panoa kohti laskee. Maksullisten kanssa tulisi usein halvemmaksi.
Minä olen elättänyt miehen suurinpiirtein aina. Ja hyvin on mennyt, saan kyllä seksiää ja se on hyvää..nyt pikkasen sais ukko piristyä kyllä.
älkää aina luulko miehet että noin päin, olen muutenkin korkeasti koulutettu ja varakas, mutta eiipä tuo ole miehen itsetunnolle käynyt, eikä minunkaan.
Aina tarvitaan se säännön vahvistava poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tarvitaan se säännön vahvistava poikkeus.
Miksi nämä miehet menevät naimisiin huonotuloisten naisten kanssa, ja öyhöttävät sitten maksavansa seksistä? Naisten kuuluu siis tykätä taloustöistä, muttei, herranjestas, seksistä? Joku valtafetissi?
Täällä joku nainen kertoi elävänsä parisuhteessa, jossa toteutetaan tuollaista fantasiaa, että mies maksaa vaimolle seksistä. En oikein muussa kehyksessä voi asiaa ymmärtää kuin sillä tavalla, että kyseessä on yhteinen fantasia.
Joku kirjoitti edellä, että mies joka maksaa seksistä ajattelee aina seksin olevan vastikkeellista. Se ajatus minuakin häiritsisi, että minua voisi ostaa rahalla, vaikka ymmärränkin, että ihmissuhteissa moni asia tosiaan on vaihtokauppaa. Mutta tuon tyyppiset ihmiset ovat ensinnäkin usein 1) pihejä ja 2) heillä on outoja käsityksiä naisista kuten se, etteivät naiset voi nauttia seksistä kuitenkaan. He siis ovat outoja tapauksia muutenkin. Ainakin ne, jotka palstalla kirjoittelevat.
Jos olisin rahan tarpeessa, niin voisin ajatella miehen jeesivän minua taloudellisesti, mutta en silti ryhtyisi tekemään mitään mitä en tekisi ilmaiseksikaan hänen kanssaan. Eli miehen tulisi olla miellyttävä fyysisesti. Tarjoaisin palveluja joista itse nautin ja joissa minuun ei kosketa, esimerkiksi voisin tarjota eturauhasen stimulointia ja suihinottoa. Ongelma tuossa olisi luottamus eli mistä tietäisin, ettei mies tee samaa muiden kanssa (tautiriski) ja hänellä samoin minun suhteeni. Eli käytännössä miehen pitäisi olla ennalta tuttu.
Täällä, minä sanoin ja sanon edelleen omien havaintojeni pohjalta. Kyseessä on tietynlainen ihmistyyppi.