Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään muilla pariskunnilla kestää 500g:n leviterasia?

Vierailija
02.08.2022 |

Meillä levitettä käytetään puuron päälle ja leivän päälle. Ihmetyttää, kun yksin asuessa kesti 2kk ja nyt pitää ostaa viiden päivän välein uusi. Alkanut raivostuttaa, kun aukaisee leviterasian ja seuraavan kerran käyttäessä saa kaapia pohjaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käytetään Viola tuorejuustoa 200g levitteenä. Kestää n.kuukauden. kumpikin syö viipaleen

tai kaksi aamulla.

Kuukauden? Siis mulla menee tyyliin muutamissa päivässä jos ostan tuollaisen. Varsinkin jos se on erityisen hyvää makua, nam nam!

Minäkin ihmettelin tuota. Siis jos päivässä menee 2-4 viipaletta leipää, joiden päälle tuota laitetaan, niin kuinka vähän sitä pitää oikein laittaa, että 200g rasia kestää kuukauden?

Tämä on varmaan se kuuluisa SIPAISU levitettä :D

Vierailija
42/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini 550 g kestää n. 2 vkk,kaksi henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos puoli päivää kun mies syö niin paljon leipää ja laittaa sen päälle aina levitettä paljon.

Vierailija
44/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä ikinä tullut mietittyä kauanko kestää. Mulla ja miehellä eri levitteet kun ite syön teinin kanssa Oivariinia ja miehellä jotain kevyttä Minilättaa tms. Kestäisiköhän 400 gramman paketti mulla ja teinillä 2-3 viikkoa, ehkä sitä luokkaa. Käytän vaan leivän päällä, paistamiseen ja leivontaan on eri tuotteet.

Vierailija
45/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, paljonko levitellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi