Saako pettämällä parempaa seksiä?
Kyseisestä aiheesta on juttua Iltalehdessä. Mitäs tähän sanoo palstalaiset oman kokemuksen pohjalta?
Kommentit (35)
Olin itse vuosia sitten avioliitossa, jossa seksi oli huonoa ja sitä oli liian vähän.
Hankin vakipanon, jonka kanssa tavattiin muutaman viikon välein. Oli mukavaa harrastaa kaiken maailman irstailuja hänen kanssaan, samoin oli mukavaa kun nainen esim otti mielellään suihin, mitä vaimoni ei tehnyt.
Seksi olisi luultavasti ollut vieläkin parempaa, jos olisimme jatkaneet suhdetta pitempään. Aluksihan se on aina sellaista toiseen tutustumista ja hakemista.
Mutta joo, itse sain vieraissa parempaa kuin kotona.
seksi on leikkiä kirjoitti:
seksi on leikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-käy pettämässä
-kerro kumppanille
-voit nyt harrastaa vihapanoja petetyn kumppanin kanssa
ASIAA. tuohon kuin lisätään, vielä:
sellainen. Raikaskiva kirpeä sp-tauti niin.
(Aletaanko 'olla silloin', jo jossain: SEKSIN..
..EUPHORIA:ssa? ;)) - Kokeilkaa. Vaan Rohkeasti!
ASIAA, toi: "1.käy pettämässä, 2.kerro kumppanille,
3.voit nyt harrastaa vihapanoja petetyn kumppanin kanssa".(MAINIO ohje:) Ja tuohon kuin lisätään, vielä:
..EUPHORIA:ssa? ;)) - Kokeilkaa Vaan Rohkeasti!
Nykyään on sellaisia lateksista tehtyjä suojuksia, jonka voi vetäistä kikulin päälle ja kas raikaskiva kirpeä tauti pysyy loitolla. Pitempään jos jatkaa niin on tällä vuosituhannella myös saatavilla testejä ja jos ne näyttää negatiivista, niin ei kun kovaa ajoa paljaalla vaan. Jos raskaus pelottaa, niin on keksitty myös ratkaisut siihen. Kutsutaan ehkäisyksi.
Eli tervetuloa 1700-luvulta nykypäivään. :-)
pettämällä saa todella huumaista seksiä mutta se on vain hetken huuma
luvan kanssa se huuma todellakin moninkertaistuu
t: mies 47v
Minun luonteellani ainoasta pettämisestä tuli huono omatunto, eli ei saa. Toisaalta eron jälkeen olen tapaillut varattuja naisia, joilta olen saanut upeaa seksiä seikkailuhengessä.
Joten pettäjän rakastaja saa hienoa seksiä.
Saako pettämällä parempaa seksiä?
-Paljon parempaa olen saanut. Vaimon kanssa se on pelkkää vaniljaa.
-Ensin uutuuden viehätys ja sitten arkisten asioiden puuttuminen nautintoja latistamasta.
-Ei tarvi välittää vuosien urautumisesta vaan voi päästää irti ja heittäytyä, vaikka toteuttaen omia ja toisen fantasioita.
- > Seksissä kaikkein suurin perversio on se, että ei kykene kertomaan sitä mitä haluaa.
Se on todella iso harmi ellei kumppanin kanssa pysty viestimään näistä tärkeistä nautintoihin liittyvistä asioista. Kovin helposti suhde urautuu vuosien mittaan ja sisäinen muutosvastarinta yhä vahvemmin estää ottamasta asioita esille.
-Juuri näin. Minäkin saan elämäni parasta seksiä sivusuhteessa. Arjen puuttuminen ja seksin aikataulutus lienevät se juttu. Aikatauluksella tarkoitan siis että on pakko sopia aika valmistautua ja keskittyä.
Voisiko erillään asuminen olla avain siihen että seksi toimii muutenkin kuin pettämällä?
Silloin voisi ajatella vireen pysyvän yllä paremmin.
Jollain tapaa arjen aiheuttama lannistus täytyy pystyä estämään jotta pettämisen voisi ajatella vähenevän.
Lapsiperheen arjessa erillään asuminen on hankalaa. Uusperheelliset, harkitkaa kolmaskin kerta ennen yhteen muuttamista. : )
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihan eri kiihkeys ja himo verrattuna imelään parisuhde-hempeilyyn.
Ymmärrettävä näkökulma, täällä ei kyllä ole 20 vuodessa näkynyt imelää parisuhde hempeilyä. Syvää rakkautta ja hullua,intohimoista kiihkoa kyllä, ja luvan perästä voi kurkistaa halutessaan aidan toisellekin puolelle-ei tarvitse pettämään alkaa.
Ei ole vielä käytännön kokemusta, mutta toivottavasti sekin puute piakkoin korjaantuu.
Sen voin jo näin etukäteen sanoa varmaksi, että oli se seksi sitten minkälaista tahansa, niin se on taatusti parempaa kuin koittaa herätellä estoista vaimoa. Semminkin kun hän totesi pari vuotta sitten, että seksiä ei enää tarvitse kun lapsiluku on täynnä. Eikä sitä tosiaankaan ole sen jälkeen tarvinnut.
Velvollisuuksia ei ole parisuhtees on ko oikeukdia? Onko pettäm1nen väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä käytännön kokemusta, mutta toivottavasti sekin puute piakkoin korjaantuu.
Sen voin jo näin etukäteen sanoa varmaksi, että oli se seksi sitten minkälaista tahansa, niin se on taatusti parempaa kuin koittaa herätellä estoista vaimoa. Semminkin kun hän totesi pari vuotta sitten, että seksiä ei enää tarvitse kun lapsiluku on täynnä. Eikä sitä tosiaankaan ole sen jälkeen tarvinnut.
Jäit sitten vielä pariksi vuodeksin katselemaan. Itse olisin lähtenyt heti ja katellut onko vaimo tosissaan. Olisi ainakin laitettu selkä seinää vasten ja sovittu, joko lähden tai haen seksin muualta. Heti kun olisin löytänyt minua haluavan naisen olisin nostanut kytkintä kotoa.
Huono omatunto tuntuu kamalalta, en ole kokeillut enkä kokeile.
Kerran näin miehen pettämässä ja koko loppuillan oli surkeana ja ryyppäs itsensä huonoon kuntoon. Sitä ei ollu kiva katsoa.
Ikävä kyllä omalla kohdallani vieraissa saa,ja paljon parempaa. Oma mieheni on ongelmainen ja estoinen, ei hänestä ole seksiin. Koska meillä on pieni tytär, pidän vielä perheen kasassa. Minulle seksiä halukkaiden miesten kanssa, ja mieheni on runkkari. Kaikki ovat tyytyväisiä.
juu exä kun osoitti mieltään ja oli selibaatissa niin se ei tarkoittanut että minunkin olisi pitänyt olla. sin tiukempaa ja kiihkeämpää toosaa ja seksiä nuorilta likoilta. sit hieman kun elämäntilanne muuttui ja olin poikamies harrastin usea eri naisen kanssa seurustelua mikä siis oli kiihkeää ja kivaa kun tuntui että saa vierasta pillua kun käveli niiden yli eikä enää muistanut miltä se toinen tuntuu ihan kivaa ja munaakin iimettiin iihan toiseen tyyliin
ASIAA, toi: "1.käy pettämässä, 2.kerro kumppanille,
3.voit nyt harrastaa vihapanoja petetyn kumppanin kanssa".
(MAINIO ohje:) Ja tuohon kuin lisätään, vielä:
..EUPHORIA:ssa? ;)) - Kokeilkaa Vaan Rohkeasti!