Kokemuksia neurotol slow lääkkeestä?
Käytetään vissiin epilepsiaan, hermosärkyyn sekä mielentasaajana. Mulle määrättiin tätä jälkimmäiseen, enkä kauheasti löytänyt googlaamalla kokemuksia joten kyselen täällä?
Kommentit (17)
Hei! Olen aloittanut Neurotol slow käytön kolmoishermisärkyyn. Onko muille tullut kutinaa lääkkeestä? Muurahaisia ympäri kehoa... Olen syönyt nyt 5 vrk .
Imuri kirjoitti:
Hei! Olen aloittanut Neurotol slow käytön kolmoishermisärkyyn. Onko muille tullut kutinaa lääkkeestä? Muurahaisia ympäri kehoa... Olen syönyt nyt 5 vrk .
Kolmoishermosärkyyn söin. Ei pidempiaikaisia oireita. Alussa oli vähän höntti olo, just selaamaan mikä tulee rauhoittavista. Onneksi sain jättää pois kun löydettiin syy kipuun ja se pystyttiin hoitamaan (bruksismi).
Imuri kirjoitti:
Soita hoitavalle lääkärille tai päivystykseen. Saattaa olla yliherkkyysreaktio ja seuraava tabletti voi koitua kohtalokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Imuri kirjoitti:
Soita hoitavalle lääkärille tai päivystykseen. Saattaa olla yliherkkyysreaktio ja seuraava tabletti voi koitua kohtalokkaaksi.
Vielä: saatat tarvita kortisonia ja antihistamiinia reaktion tasaamiseen.
Apua😳 Joo täytyy soittaa . Tosi väsynyt olo mutta toisaalta levoton. Mulla myös leukaperät tosi kipeät ja puren hammasta. On kiskot ja kuvattu kaikki. En vaan enää tiedä mikä on bruksismia ja mikä hermosärkyä...
No niin kävi että piti heti lopettaa ko.lääke. Nyt sitten kärsitään lopetusoireita muutama päivä...on se kova lääke.
Imuri kirjoitti:
No niin kävi että piti heti lopettaa ko.lääke. Nyt sitten kärsitään lopetusoireita muutama päivä...on se kova lääke.
Minulla kävi joskus sama juttu, siksi tiesin varottaa. Tsemppiä lopetusoireisiin ja muutenkin
Kiitos. Ja juu, lääkäri sanoi että ota heti kaksi antihistamiinia ja lopeta. En tiedä jaksaako alottaa jotain toista lääkettä enää. Miten muut saatte apua kolmoishermosärkyyn ? Ja miten hoidatte bruksismia?
Olen syönyt vuosia Lamictalin kanssa 3 hermosärkyyn. Yleensä en kestä mitään lääkkeitä mutta nämä sopii hyvin. Ei mitään sivareita
Mulla kipukohtauksessa toimii hampaiden harjaaminen. Kannoin harjaa aina mukana kunnes lääkityksellä sain kivut pois.
Kävin Voice Massage:ssa ja yritän muistaa rentouttaa leukaa mahdollisimman usein.
Moi
Minulle lääkäri kirjoitti neurotol reseptin, mutta en meinaa aloittaa. Hampaat minulla säryn pääasiallinen paikka. Olen huomannut, että runsaasti c-vitamiinia auttaa. EU sanoo, että voi ottaa 1000 mg päivässä, USA raja on 2000 mg. Otan tuon 1000 mg.
Vierailija kirjoitti:
Syön hermosärkyyn tätä.
Itselläni ei ole mitään oireita ja kivut on saatu erinomaisesti kuriin.
Tärkeää on säännöllinen lääkkeiden otto ja alkoholia kannattaa ottaa kohtuudella.Onko jotain kysymyksiä?
Mulla myös 3 hermosärkyyn tämä + Lamictal. Hyvin tiimii, ei sivareita
Määrättiin kolmoishermosärkyyn tätä lääkettä. Se odottaa kaapissa. Olen saanut kivut pois kotikonstein.
Mitä te muut kokeilitte ennen lääkkeen ottamista? Tuo hammasharja-kikka vaikutti hyvältä. Itse valelen kylmää vettä ympäri oikeaa korvaa ja se auttaa, joskus vain 30 minuutiksi.
Kokeiltiinko muita keinoja ensin? Hierontaa tai jotain manipulointia niskaan lämmöllä esim?
Homeopaattinen lääke toimii hyvin minulla. Ja piikkipallolla hierominen niskan alueella.
Syön hermosärkyyn tätä.
Itselläni ei ole mitään oireita ja kivut on saatu erinomaisesti kuriin.
Tärkeää on säännöllinen lääkkeiden otto ja alkoholia kannattaa ottaa kohtuudella.
Onko jotain kysymyksiä?