Paras suklaa, jota saa k-kaupasta? (täällä ei ole lidliä ja ässällekin on matkaa)
En kaipaa mitään erikoismakuja vaan ihan perus-suklaa ilman mitään murusia tai palasia siellä seassa. Suositelkaa!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Maraboun suklaat on parhaita.
Hirveen makeita. Mä suosin Brunbergin tummaa, niistä mitä tavallisesta kaupasta saa kohtuuhintaan. Leivontaan käytän Pandan tummaa.
Miks muute sinisen koostumus on erilainen nykyään? Sokeria vähennetty ja reseptiä muutenkin muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Lindt se punainen patukka <3
Todella hyvää , kallista mutta herkkua harvoin .Parasta suklaata mitä syönyt .
Miksi Kalev-suklaita saa niin harvasta paikasta?
Fazerin sininen. Melkein kaikissa muissa onkin palmuöljyä. Maun puolesta ostaisin myös Marabouta, mutta en osta koska sekin palmuöljystä tehty.
Fazerin sinisestä jää karvas maku kurkkuun. Ei mikään laatusuklaan merkki. Fazerin tumma yli 70% suklaa on jo parempi.
Itse valitsisin maitosuklaaksi Lindtiä, jos sitä saa lähikaupastasi.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sinisestä jää karvas maku kurkkuun. Ei mikään laatusuklaan merkki. Fazerin tumma yli 70% suklaa on jo parempi.
Itse valitsisin maitosuklaaksi Lindtiä, jos sitä saa lähikaupastasi.
Kaikki Lidlin halpa suklaa on palmuöljyssä uitettu.
Itse syön vain harvoin suklaata, mutta joulusuklaat ostan fazerilta palmuöljyttömyyden vuoksi. Ja maitosuklaa on ainoa mikä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
K kaupan Väiskin suklainen rusina
En tykkää.
Lindtin 90% tumma suklaa, paitsi joistain K-kaupoista saa jopa Lindtin 100% tummaa suklaata joka on vielä parempaa. Ei liikaa turhaa sokeria vaan aitoa tavaraa.
Ei tarvii syödä kuin yksi palanen ja se on siinä. Hyvä maku viipyy suussa pitkään kun antaa palasen sulaa suussa hiljalleen.
Itse en ymmärrä miksi Fazer sinistä hehkutetaan?
Jotenkin liian makea ja kyllästynyt tuohon muutenkin.
Marabou on liian makeaa.
Parasta oli vanha Royal jo vuosia sitten, mutta se on pilattu.
Lindtin suklaat ovat aika hyviä.
Minä tykkään Fazerinasta. Joulusuklaathan on myös esillä jo, eli valinnanvaraa on.
palmuöljyy kannattaa periaatteesta boikotoida. muuten sitä halpana tungetaan kaikkeen- varmaan palmuöljyynki.